Net zo druk wel, net zo vaak iets minder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Wil je zeggen dat ik de laatste dagen dan net zo druk aanwezig was als normaal?
Volgens mij niet...
Hey Kleintjequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Wil je zeggen dat ik de laatste dagen dan net zo druk aanwezig was als normaal?
Volgens mij niet...
'Heeey PieJongenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:07 schreef Ynske het volgende:
brug
[afbeelding]
Tis maar even dat je het weet, het is niet slim om op de rand van de kade te gaan staan waar de houten balken zegmaar niet echt goed meer vaststaan
Hey Ynske ...gaat .... zit nog te wachten op ssep onderzoek, 2 vernauwingen zijn vastgestedl in de nek ...1 grote en een wat kleinere. Dus nog steeds veel klachten. En met jou?quote:
slecht... maar goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ynske ...gaat .... zit nog te wachten op ssep onderzoek, 2 vernauwingen zijn vastgestedl in de nek ...1 grote en een wat kleinere. Dus nog steeds veel klachten. En met jou?
Tjee Ynske, ook kut dus. Maar zit dus inderdaad vooruitgang in.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
slecht... maar goed
nog 26 daagjes en ze gaan er wat aan doen
die MRI heeft uitgewezen dat er beschadingen in het polsgewricht zijn, en die zorgen weer voor beschadigingen (aan het kraakbeen?) waardoor ik dus steeds zo'n pijn heb
ach, ook dat zijn geen fijne situatiesquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
En dan klaag ik omdat ik zondag een spiertje heb verrekt
sterkte jongens
Dank je Puckzzzquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
sterkte jongens
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
sterkte jongens
Tegen die tijd hoop ik er wel af te zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.![]()
Dat hoop ikook meid, want ik zou wel even met je mee willen lopen dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik er wel af te zijn
quote:
Zo één met een hond ervoor?quote:
nah die staat dus op het perron/binnen in de halquote:
nee jij erachter om te duwenquote:
Forget it butquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |