Offtopic: gekocht ;-)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Offtopic: hoe kom je aan die bolides dan?
PICS!!!
Met die Jordan heb ik iets speciaals gedaan , kijk maar op www.f1-foto.nl/album/n&f1/pb3101.htmquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Mooi mooi mooi, vooral die R23.
Maar helaas heb ik 't niet opgenomen, en m'n vrienden ook niet.
Op de site staat ook een Jordan F1, niet meer in bezit? Erg vet allemaal, F1 wagens in een garagebox ergens in Rijswijk.
ik schnap. Ik denk dat ik morgen WEST, ziggy en die gasten effe uit het F1 nieuwtjes 2006 deel 4 topic hierheen haal. Grote kans dat één van hun het heeft opgenomen (hoop ik dan maar)quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:42 schreef Gasolinejunkie het volgende:
nope, heb echt hulp nodig.
Bij voorprogramma is Bahrein digitaal gebruikt, ik heb vorig jaar rechten gekocht voor dit speciaalgemaakte circuit en nu hebben die anderen het gebruikt voor die uitzending, not legal duss. ik zoek dat stukje digitaal om ff te reclameren, schnappi
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:46 schreef Gasolinejunkie het volgende:
zou ik dus echt blij mee zijn.
Als ik nl nog ooit eigen circuit wil laten bouwen en heb die mensen dus nodig. Dan wil ik graag het intellectueel recht bewaken zodat niet iedereen mee aan de wandel gaat , en btw jij weet alles van copright
het is GP4 maar een 10tal mensen hebben voor mij dat circuit gebouwd 2 jaar geleden in 4 dagen. Ik heb voor TV het alleenrecht. De sim die nu in het voorprogramma zit is niet van mij maar die boefjes gebruiken wel mijn speciaal gebouwde circuits.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef Hugster het volgende:
Wat voor sim software is het eigenlijk waar hij mee reed?
Vorige seizoenen draaien ze nog een verbouwde Grand Prix 4.
Vond jij het er beter of minder uitzien t.o.v. vorige seizoenen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef Hugster het volgende:
Wat voor sim software is het eigenlijk waar hij mee reed?
Vorige seizoenen draaien ze nog een verbouwde Grand Prix 4.
GP4 heeft een lekkerder geluid. Ik vond het er wel ok uitzienquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vond jij het er beter of minder uitzien t.o.v. vorige seizoenen?
En realistischer of minder realistisch?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef Gasolinejunkie het volgende:
beter of minder, realistischer of niet.
Ik vindt dat je of: een echte F1 Toyota gebruikt, of het merk vertegenwoordigt op een eigen wijze.
In mijn belevingswereld is het bestickeren van een indycar met toyota stickers een aanfluiting
Enige wat mij opviel is dat ze een stuk minder hard durfen te gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
GP4 heeft een lekkerder geluid. Ik vond het er wel ok uitzienEn hoe deze sim speelt weet natuurlijk niet. GP4 is iig zwaaar in orde op dat gebied
Nu filmen ze het scherm en ik had apparatuur om de uitgang van de PC rechtstreeks naar de Regie te sturen, das een groot verschilquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Enige wat mij opviel is dat ze een stuk minder hard durfen te gaanen dat de gfx een beetje arcade-achtig waren
Het moet low budget ten koste van de fan ... kijk maar naar de "nieuwe" studioquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:01 schreef Gasolinejunkie het volgende:
op de manier zoals wij het s jaar gedaan hebben , hebben wie iedereen in eigen waarde gelaten. de auto was de auto en de simulator in stijl van de hoofdsponsor.
Nu vindt ik het een belediging naar de kijker alsof het nog niemand is opgevallen dat het in scene is gezet en de auto niet echt is.
Als er een waardig concurrent was gekomen prima, maar ruimte maken voor prutsers is niet leuk toch
Ho-pin was te veel aan het praten en reed als een pussy jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Enige wat mij opviel is dat ze een stuk minder hard durfen te gaanen dat de gfx een beetje arcade-achtig waren
je hebt drie verschillende soortenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:02 schreef Hugster het volgende:
En die auto's van race-events eh, zijn dat gewoon rollende chassis? Motor, electronica en stuur eruit? Of is er nog iets van blijven zitten?
Die Minardiquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:04 schreef Gasolinejunkie het volgende:
[..]
je hebt drie verschillende soorten
origineel, rolling chassis of mock-up
1 x mockup jordan
1 x rolling chassis jordan EJ13
1 x rolling Chassis Renault 2003
1 x complete Car Minardi (Ja,inlc cosworth Engine;-))
quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:05 schreef Gasolinejunkie het volgende:
oh ja
Redbull rolling Chassis on the way ;-)
Cool, duidelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Je weet er veel van Hugster, mooi
inderdaad team komt voor ingeveer 40 k over
rolling chassis is zonder blok en stoel en stuur, maar deze drie onderdeln wel in dummy uitgevoerd om alles op plek te houden, alleen de Renault heeft alles origineel uitgezonderd Blok en stuur.
in gp4 zijn de circuits (layout, omgeving etc.) veel realistischer vind ik!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vond jij het er beter of minder uitzien t.o.v. vorige seizoenen?
En realistischer of minder realistisch?
rondbellen dus!quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:26 schreef MoChe het volgende:
oeh shit!
Ik had het opgenomen...
Maar ik heb er Peking express overheen opgenomen
dus aan mij heb je niets
Als het goed is heb ik die dan ook nog liggenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik ben op zoek naar dehele race van Bahrein, ik moest werken en video kaduuk
Iemand op DVD?
Mijn dank is nu al gigantisch
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef zinloos het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik die dan ook nog liggenZal ik vanavond ook even voor kijken
LFS2quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind GP4 niet echt een simulator
Laat die gasten maar een potje GPL en GTR doen dat zijn simulatoren![]()
Hoort er ook wel bij ja...quote:
Mijn dank is verpletterend doch niet dodelijk ;-)quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:14 schreef zinloos het volgende:
Ik heb de DVD gevonden.
Op de DVD staan de voorbeschouwing, de race en de persconferentie.
Als jullie hem willen hebben (gasolinejunkie, bonob11) moeten jullie even een mailtje sturen met je adres naar:
velocita at gmail dot com
Ik heb nog nooit zulke bullshit gehoord. De grand prix serie is veruit de beste sim racing game. Puur en alleen omdat de physics realistisch zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
GP4 is gewoon prul als je het gaat vergelijken met dat soort simulatoren...
euh 2 jaar geleden kon je echt niet in 4 dagen een GP4 circuit bouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef Gasolinejunkie het volgende:
[..]
het is GP4 maar een 10tal mensen hebben voor mij dat circuit gebouwd 2 jaar geleden in 4 dagen. Ik heb voor TV het alleenrecht. De sim die nu in het voorprogramma zit is niet van mij maar die boefjes gebruiken wel mijn speciaal gebouwde circuits.
Uit beleefdheid naar ontwikkelaars moet ik die andere partij er wel op wijzen dat dit niet volgens de regels is toch !
Omdat jij het niet kan wil niet zeggen dat anderen het niet kunnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef WEST het volgende:
[..]
euh 2 jaar geleden kon je echt niet in 4 dagen een GP4 circuit bouweneen circuit zoals bahrain daar zijn ze nu net klaar mee en tis nog maar een beta versie
Juist ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:55 schreef OOST het volgende:
Ik vond de track op sbs6 wel verdacht veel lijken op de screenshots die ik van die Bahrein beta heb gezien (grandprixgames.org en gp4.gamer.nl).
hoe weet jij dat nou?? ik loop toevallig al heel wat langer in het GP1/2/3//4 wereldje meequote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Omdat jij het niet kan wil niet zeggen dat anderen het niet kunnen
Ik ken de jongens die het hebben gedaan en ik heb 2 jaar geleden met GP4 op Bahrein gereden.
Je zegt dus eigenlijk dat al het werk dat een aantal programmeurs al een lange tijd steken in 3dEditor voor gp4, 2 jaar geleden al bekend was? Ik heb zelf ook namelijk code geschreven voor 3dEditor en ben wel benieuwd hiernaar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Omdat jij het niet kan wil niet zeggen dat anderen het niet kunnen
Ik ken de jongens die het hebben gedaan en ik heb 2 jaar geleden met GP4 op Bahrein gereden.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:20 schreef WEST het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?? ik loop toevallig al heel wat langer in het GP1/2/3//4 wereldje mee![]()
'quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]tsja ... hoe moet ik dat nou uitleggen. Zelf heb ik misschien hooguit 10 keer GP4 gespeeld maar het is m'n lieve klantje (TS) z'n specialiteit om alles te weten en kunnen van/met race-games.
Waar jij zit te wachten op updates van GP4Gamer laat hij -puur uit zakelijk belang- complete circuits en teams ontwerpen voordat de races op tv komen zodat Ho Pin Tung bijvoorbeeld de kijkers een rondje over het circuit kan laten zien. Voor hem is het geen gamen maar business en dan is het nog eens een CAN-DO-persoon.
Zelf ben ik zoals je misschien weet grafisch vormgever en kloot ik aardig wat aan met 3D. Er is ZAT mogelijk in 4 dagen. Ik kan echter lang niet alles en dan beroep ik me op dezelfde jongens die Bahrein hebben gebouwd voor GP4.
Ik heb het nagevraagd en Bahrein, China en Tukije zijn gebouwd in F1 Career Challenge (vanwege de preset editor) door een team mensen. Bahrein in 4 dagen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:37 schreef WEST het volgende:
[..]
'
ik heb wel andere bronnen dan GP4gamerje lult maar wat raak
ho..ho wie heeft het hier over F1 career challenge?? we hebben het over GP4 niet over dat nep game van EAquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd en Bahrein, China en Tukije zijn gebouwd in F1 Career Challenge (vanwege de preset editor) door een team mensen. Bahrein in 4 dagen.
Voordat de game op TV was heb ik een lapje mogen rijden maar zoals ik al zei ben ik geen echte gamer (de leeftijd voorbij, hoop ik).
Ik... zoals ik al zei: ik heb het nagevraagd. Zo als ik het in de vorige post vertelde, zo is het.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:48 schreef WEST het volgende:
[..]
ho..ho wie heeft het hier over F1 career challenge?? we hebben het over GP4 niet over dat nep game van EA
we hadden het over GP4 en met bahrain en jij gaat ineens over naar F1 challenge van EA, ja daarvan wist ik ook wel wat bahrain er al was en die andere circuits.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik... zoals ik al zei: ik heb het nagevraagd. Zo als ik het in de vorige post vertelde, zo is het.
* vlad meldt zich onder voorbehoud aanquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik... zoals ik al zei: ik heb het nagevraagd. Zo als ik het in de vorige post vertelde, zo is het.
Verders heb ik nog wat verder gevraagd naar aanleiding van Boink's post dat hij wel een keertje langs wilde komen om de F1 bakken te zien en ik denk dat ik wel wat kan regelenMaar niet elke keer één mannetje dus ik ga een soort open dag organiseren bij dat bedrijf voor F1-Fok-fappers. MITS er animo is en het op een nette manier kan, ofcoz.
Vlad genoteerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad meldt zich onder voorbehoud aan![]()
"We" in dit geval, is jij en GasolineJunkie. Ik probeer slechts jouw vraag te beantwoorden en dus nu voor de derde keer: ik heb het nagevraagd en zoals ik het laatst vertelde is het. Neem de discussie met Gaso op als je verder gerectificeerd wilt worden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef WEST het volgende:
[..]
we hadden het over GP4 en met bahrain en jij gaat ineens over naar F1 challenge van EA, ja daarvan wist ik ook wel wat bahrain er al was en die andere circuits.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
Verders heb ik nog wat verder gevraagd naar aanleiding van Boink's post dat hij wel een keertje langs wilde komen om de F1 bakken te zien en ik denk dat ik wel wat kan regelenMaar niet elke keer één mannetje dus ik ga een soort open dag organiseren bij dat bedrijf voor F1-Fok-fappers. MITS er animo is en het op een nette manier kan, ofcoz.
Meld zich aan !quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Begrijp ik ook welquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef Gasolinejunkie het volgende:
met nee wordt bedoelt dat het niet exclusief alleen voor jou is boink. van harte welkom dus
Adagio, notedquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:22 schreef Adagio het volgende:
Oi, ik lurk hier al een tijdje mee, maar ik moet ook maar ff reageren geloof ik. Superinitiatief zeg.
We hadden gehoopt dat je een paar rondjes ermee over de snelweg zou gaan knallen, maar helaasquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:24 schreef Boink het volgende:
Ow ja.. ik heb de ballen verstand van alles dus kom alleen maar kijken he
Het valit in ieder geval wel opquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:54 schreef Scepsis het volgende:
Die discussies tussen OOST en WEST. Dat kan geen toeval zijn
Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |