Hij loopt toch geen modeshowsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef BiMeWet het volgende:
Wat is die gozer ongelofelijk lelijk zeg,. Echt niet normaal gewoon.
Nee, maar het valt toch altijd op als die gozer over het veld rent.quote:
Oke, moet het topic dan volstaan met het type reactie:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:57 schreef Suijk het volgende:
Dat we de serieuze discussie over de voorhoede van oranje in een apart topic hebben geplaatst, betekent niet dat er hier onzin over KJH geplaatst hoeft te worden.
Oke dan.quote:
Nee liever niet zelfs.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke, moet het topic dan volstaan met het type reactie:
[..]
Oke dan. [afbeelding]
Wat vindt jij van de snelheid van KJH? Gaat dat een wezenlijk probleem opleveren in de toekomst?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke, moet het topic dan volstaan met het type reactie:
[..]
Oke dan. [afbeelding]
Hij heeft wel wat weg van een mongooltje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef BiMeWet het volgende:
Wat is die gozer ongelofelijk lelijk zeg,. Echt niet normaal gewoon.
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef Badabingea het volgende:
Hoe zie jij eruit als je uitbundig iets moois viert?
"He kijk, twee mongolen in ajax-tenue, wat leuk voor ze dat ze het elftal een keer mogen ontmoeten"quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van een mongooltje.
[afbeelding]
Eenschquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga bijna weer met plezier naar het stadion door deze jongen
KJH het fenomeen!
Zal ik de vergelijking met Kuyt dan maar makenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van een mongooltje.
[afbeelding]
quote:SPORTER VAN DE WEEK
MAANDAG 27 MAART 2006 | SPORTWEEK
KLAAS-JAN HUNTELAAR
Het is niet eens meer de vraag óf hij mee gaat naar het WK, de vraag is enkel nog wie laat Marco van Basten thuis ten faveure van Klaas-Jan Huntelaar. Zijn naam is genoemd, eindelijk is er weer een spits opgestaan die in de huid kan kruipen van Ruud van Nistelrooy. Feyenoord heeft Dirk Kuyt die wekelijks zijn team op sleeptouw neemt, maar Ajax heeft de enige échte goalgetter van Nederland.
Een spits staat in het veld om doelpunten te maken, dat is een ding wat zeker is. Maar wat Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar op dit moment bij zijn club laat zien mag fenomenaal genoemd worden. Alles wat de spits met het guitige smoeltje aanraakt verandert in goud. Zo ook afgelopen woensdag in de halve finale om de Gatorade-cup tegen Roda JC.
Negentig minuten lang was het spel van de Amsterdammers niet om aan te zien. Passes over twee meter kwamen niet aan, duels werden op kinderlijke wijze verloren en ook aanvallend kon Ajax amper een vuist maken. WK onder 20-held Hedwiges Maduro deelde op karakteristieke wijze mee in de malaise, door de bal veel te kort terug te passen op z’n keeper Maarten Stekelenburg. Roda-spits Andres Oper zei dank je wel en kon ongestoord voor de 0-1 zorgen. Ver in blessuretijd wist iedereen hoe laat het was, Ajax had zijn laatste kans op een prijs verspeeld.
Maar dan was daar opeens die dekselse Huntelaar die zijn team bij de hand nam. Met een Van Basten-achtige omhaal bezorgde hij hoogst persoonlijk voor de verlenging en de uiteindelijk winst.
Het vaderlandse sportjournaille wachtte na afloop met smart op Huntelaar. ‘Klaas, wat ging er door je heen toen je die goal maakte’, werd hem gevraagd. Maar Huntelaar is geen man van gepeperde uitspraken of extreem enthousiasme, hij wil alleen maar voetballen en doelpunten maken. ‘Ach, ik raakte de bal wel aardig, hij viel er mooi in’, reageerde hij dan ook op z’n Huntelaars. Praatjes vullen geen gaatjes. En op dit moment is Huntelaar één van de weinige Nederlandse spitsen die die gaatjes nou juist wél vult.
Als van Basten hem meeneemt wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef VoreG het volgende:
Topvoetballer, krijgen we (Ajax en Nederland) nog erg veel plezier van.
www.megaupload.comquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
Iemand een site waar ik mp3tjes kan uploaden?
Zo'n dip krijgt iedereen op z'n tijd wel eens mee te maken, doet natuurlijk niks af van de klasse van een speler.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:25 schreef buzzer het volgende:
de beste aankoop van Ajax sinds jaren.. Ik hoop alleen dat hij niet die dip krijgt die RvdV ook kreeg. Ik vind hem echt een revelatie op de Nederlandse velden.
30 of meer?quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij ons is het ook lang geleden hoor, de eerste sinds Henk Groot denk ik
Bergkamp maakte er 26 in een seizoen max. ( en een keer 24 en 25) dus geen 30.quote:Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Was een grapje, Bergkamp was de laatste
Maar dat is ook al een heel tijdje geleden
Kuch ... 26 in de competitie dat seizoenquote:Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Was een grapje, Bergkamp was de laatste
Maar dat is ook al een heel tijdje geleden
Na nader onderzoek blijkt dat Jari de laatste was in 94
quote:Op zondag 2 april 2006 20:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bergkamp maakte er 26 in een seizoen max. ( en een keer 24 en 25) dus geen 30.
V. Basten is de laatste volgens mij
Zeg ik dat dan??? Jij begint met nader onderzoek ( ook niet goed dus)quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Erwtensoep het volgende:
30 doelpunten was inderdaad van Basten. Maar Huntelaar heeft er geen 30 voor ons gemaakt.
Die rode striem in z'n nekquote:Op maandag 3 april 2006 09:22 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
En weer een topfoto van Klaas Jan.
Heeft zich proberen te hangen...quote:Op maandag 3 april 2006 09:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die rode striem in z'n nekGeweldenaar
Je zal wel druk zijn met je lijstje onder je posts.quote:Op maandag 3 april 2006 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand toevallig of de doelpunten in de playoffs ook meetellen voor de gouden schoen?
Ik kan het niet meer bijhouden zoveel scoort ie.quote:Op maandag 3 april 2006 10:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je zal wel druk zijn met je lijstje onder je posts.
Dit is echt een vrouwenvraag Tolk...quote:Op maandag 3 april 2006 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand toevallig of de doelpunten in de playoffs ook meetellen voor de gouden schoen?
Wat is buitenspel?quote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dit is echt een vrouwenvraag Tolk...![]()
quote:'Ja, het wordt wel eens tijd voor Huntelaar'
Bondscoach Marco van Basten heeft een uitnodiging klaarliggen voor de Ajax-spits (Voetbal Insite)
Foppe moet niet zeiken maar juist trots zijn dat Huntelaar een kans krijgtquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef One_conundrum het volgende:
Zal Foppe blij mee zijn. . .
Zal die ook zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Foppe moet niet zeiken maar juist trots zijn dat Huntelaar een kans krijgt
Gut ja, hij zou zich verder gaan ontwikkelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop niet dat hij meegaat naar het wk, komt hij alleen maar nog meer in de schijnwerpers van de topclubs.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Trancelocator het volgende:
Nu gewoon de benen heel houden KJH, en dan straks lekker spaß machen in Deutschland!
Precies, als Juanfran met een vleeswond in zijn been kan doorspelen moet KJ gewoon niet zeuren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Was niks aan de hand joh, schwalbe volgens meneer Luinge en de roda spelers
Zo vaak ligt-ie toch niet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Precies, als Juanfran met een vleeswond in zijn been kan doorspelen moet KJ gewoon niet zeuren.![]()
Nee, het ging over de overtreding van Kah. Maar dat was natuurlijk gewoon een belachelijke actie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zo vaak ligt-ie toch niet?
Of hebben we het ineens over Lurling ofzo?
HIj werd eruit gehaald om zich tegen zichzelf te beschermen. Hij loste het wel heel professioneel op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Precies, als Juanfran met een vleeswond in zijn been kan doorspelen moet KJ gewoon niet zeuren.![]()
Hij blijft sowieso nog 2 jaar bij Ajax.quote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Terrorbita het volgende:
Als KJH mee gaat naar het WK en zichzelf daar ook nog is laat zien zullen de lucratieve contracten helemaal klaarliggen voor hem..en dan niet alleen van sponsors
Psies, als er betere (of überhaupt) assists komen en hij iemand heeft om voor hem te sleuren wordt het helemaalquote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel doelpunten hij gaat maken als hij wel in een goed draaiend Ajax speelt.
Dat is zeker duidelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef PPWB84 het volgende:
hij moet mee
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in de tijd toen die bij Heerenveen speelde ik hem ook al een tijd gevolgd hebt. En toen echt gehoopt hebt dat die bij Ajax kwam. God heeft me wens gehoordquote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Binnen korte tijd mijn favorite Ajacied geworden.
Bij mij hetzelfde. Samen met Wesley Sneijder trouwens.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Die had een mooie come-back! Meteen belangrijk aandeel.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Samen met Wesley Sneijder trouwens.
Mooie assist op Harry inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die had een mooie come-back! Meteen belangrijk aandeel.
Ja, die kwam goed op zn hoofd idd. Ik begin steeds meer respect voor Harry te krijgen, maar jammer dat we weinig met 'm kunnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:46 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Mooie assist op Harry inderdaad![]()
jup, maar er staat er nog 1 boven hemquote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Tja, dat zou wel mooi zijn, hij staat volgens mij nu tweede (afgelopen week niet meegeteld).quote:Op maandag 3 april 2006 09:45 schreef DeTolk het volgende:
nog 3 en hij heeft er 34 gemaakt dit seizoen in de competitie die meetelt voor het ESM klassement.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
nog 2 en hij heeft er 40 gemaakt dit seizoen
Weer die grijns he.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:29 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar is een echte Ajax-spits.
Die grijns toen hij in beeld kwam![]()
Dat zeker, moet je kijken wie die allemaal voorblijft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben bang dat Toni niet meer voorbijgestreefd gaat worden. Zilveren schoen is echter ook mooi.
En een grijns uit duizenden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar, goeie voetballer met een prachtig karakter.
En al 2 miljoen euro op zak toen hij naar Ajax ging, vanwege een clausule van 20% van de transfersom voor Huntelaar. Het is hem gegundquote:
En hij maakt het meer dan waard.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
En al 2 miljoen euro op zak toen hij naar Ajax ging, vanwege een clausule van 20% van de transfersom voor Huntelaar. Het is hem gegund.
met zoveel geld op zak voetbal ik ook een stuk lekkerder.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En hij maakt het meer dan waard.
Wat een gezeik. Voor 5000 piek per wedstrijd zou Klaas-Jan de treffers ook wel maken, zorgeloos. Zijn succes is geen enkele reden om dat exorbitante salaris voor een beginnend voetballer goed te praten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
met zoveel geld op zak voetbal ik ook een stuk lekkerder.
Salaris? Hij heeft gewoon bij het tekenen van zijn SCH-contract bedongen dat hij 20% van een eventuele transfersom zou krijgen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Voor 5000 piek per wedstrijd zou Klaas-Jan de treffers ook wel maken, zorgeloos. Zijn succes is geen enkele reden om dat exorbitante salaris voor een beginnend voetballer goed te praten.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 05:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zou belachelijk zijn als hij na Feyenoord opnieuw niet geschorst zou worden
Ik denk dat hij de play-offs kan vergeten
Marktwerking.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Voor 5000 piek per wedstrijd zou Klaas-Jan de treffers ook wel maken, zorgeloos. Zijn succes is geen enkele reden om dat exorbitante salaris voor een beginnend voetballer goed te praten.
Voor hoeveel konden ze hem terugkopen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV wou vorig seizoen Huntelaar terugkopen en ruilen voor Kalou.
Jammer johquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV wou vorig seizoen Huntelaar terugkopen en ruilen voor Kalou.
http://img83.imageshack.us/img83/1354/huntelaarr9tp.gifquote:
niet zeiken dusquote:Dingsdag: geen opzet bij elleboog Huntelaar
ARNHEM - Gevoeld had hij de elleboog van Klaas-Jan Huntelaar zeker, zegt Vitesse-verdediger Michael Dingsdag.
De bewuste elleboogstoot van Huntelaar tegen Dingsdag.
Maar van het opzettelijk geven van een elleboogstoot was in zijn ogen zeker geen sprake: ,,Klaas-Jan deed het absoluut niet expres. Zoiets gebeurt in een wedstrijd, ik maak me daar niet zo druk om"; aldus de verdediger.
Dingsdag is niet de persoon om achteraf te klagen over overtredingen van anderen. ,,Ik ga ook geen zaak tegen hem beginnen of zo. Ik denk maar zo: Ik deel hier en daar zelf wel eens wat uit. Dan moet je ook niet zeuren wanneer je zelf eens een tikje te verwerken krijgt."
Ook Huntelaar stelt dat er van opzet geen enkele sprake was. ,,Ik kan me herinneren dat Dingsdag een keer op de grond lag. Maar ik heb hem zeker niet bewust een elleboog gegeven. Er was tussen ons ook helemaal geen probleem in de wedstrijd," aldus de topscorer van Ajax en van Nederland met 31 doelpunten.
Bron: AD
Laten we dat doelpunt van Maradonna dan ook maar afkeuren in '86. Is ook nog maar 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://img83.imageshack.us/img83/1354/huntelaarr9tp.gif
Opzet of geen opzet boeit nietquote:
Het is niet Dingsdag die de strafmaat dient te bepalen.quote:
Klopt, maar hij is wel het slachtoffer. Als het slachtoffer al zegt dat er eigenlijk niks aan de hand was, zullen wij dan aan de hand van een vaag plaatje gaan bepalen dat hij gestraft moet worden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is niet Dingsdag die de strafmaat dient te bepalen.
nee kloptquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Opzet of geen opzet boeit niet
Elleboogstoten mogen niet, en daar kan je achteraf gezien voor geschorst worden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is wel het slachtoffer. Als het slachtoffer al zegt dat er eigenlijk niks aan de hand was, zullen wij dan aan de hand van een vaag plaatje gaan bepalen dat hij gestraft moet worden?
Jij begint met ouwe koeien uit de sloot halen. Dat is pas kansloos.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt het meest kansloze argument dat ik ooit heb gehoord
Handsballen mogen ook niet, en dat is in 1986 ook prima in beeld gebracht door de camera'squote:Op zaterdag 15 april 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Elleboogstoten mogen niet, en daar kan je achteraf gezien voor geschorst worden.
Verder is het prima in beeld gebracht door Tele 2
Bullshit, mensenhandel. En als het alleen om de verkoop van zijn diensten gaat, is dat gewoon belachelijk veel geld. Het is dat de FIFA er zelf garen bij spint, anders had "het sportieve" wèl de voorkeur gehad boven misbruik van het voetbal voor bedrijfsperspectief. En nee ik ben geen (prof)voetballer, dus ik hoef me daar niet bij neer te leggen en mijn mening ernaar te (ver)vormen.quote:
Maar schorsingen worden toch niet meegenomen naar de PO.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij wel maar dat heeft geen invloed op het wel of niet vervolgen van KJH
Welquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar schorsingen worden toch niet meegenomen naar de PO.
They're just scared of KJH en trouwens, als die kerel al zegt dat het geen opzet is, dan is het toch zo. Dan kunnen de mensen zeggen wat ze willen, maar dan, tjeez, wordt hier zo moe vanquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar schorsingen worden toch niet meegenomen naar de PO.
Elleboog is nog nooit in staat van beschuldiging gesteldquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef twi het volgende:
Ik heb geen argumenten nodig, jij komt met oude koeien van die beelden tegen Feyenoord, die er overigens in de herhaling echt vele malen overtrokken uit zagen. Het was gewoon een ongelukkige actie, met die DeGuzman.
Bovendien hoor ik die hypocriete nep-Argentijn ook nooit over Vennegoor en z'n wapperende armen.
Elleboog, is dat de bijnaam van VoH die jullie hebben? Hoe noemen jullie de KNVB ook alweer? KNJB? Logisch, als degene die keeper na keeper en verdediger na verdediger neerslaat nooit in staat van beschuldiging is gesteldquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Elleboog is nog nooit in staat van beschuldiging gesteld![]()
![]()
Gele kaarten worden kwijtgescholden, schorsingen nietquote:
Precies. De mening van Dingsdag is niet relevant.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij wel maar dat heeft geen invloed op het wel of niet vervolgen van KJH
En die hadden ze nog gratis kunnen hebben ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan het wel begrijpen. Hij ziet Kone en denkt, shit hadden we Huntelaar maar gehad.
Het is niet doorslaggevend, maar zeker wel relevant.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. De mening van Dingsdag is niet relevant.
En dat zegt een PSV'er die wekelijks de beuken van Jantje Vennegoor goed pratenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Elleboogstoten mogen niet, en daar kan je achteraf gezien voor geschorst worden.
Verder is het prima in beeld gebracht door Tele 2
Hij bepaalt uiteindelijk niet of Huntelaar een schorsing krijgt of niet. Zijn mening wordt gehoord, verder doet het er weinig toe.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet doorslaggevend, maar zeker wel relevant.
Als het er weinig toe zou doen, zij zijn mening niet worden gehoord.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij bepaalt uiteindelijk niet of Huntelaar een schorsing krijgt of niet. Zijn mening wordt gehoord, verder doet het er weinig toe.
Alle partijen worden gehoord, zo gaat dat altijd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als het er weinig toe zou doen, zij zijn mening niet worden gehoord.
Ik kom niet uit Rotterdam noch uit Eindhoven, dus reageer eens inhoudelijk in plaats van wat plaatsnamen op te noemen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach weer een triesteling die me aanvalt op m'n NederlandsGa daar niet eens meer op in.
En nee Dinsdag heeft er niks over te zeggen, maar als hij verteld dat er geen opzet in de "elleboog" zat dan is vrijspraak de enige optie de Arbitrage commisie heeft...
En ik snap de hele ophef uit Rotterdam en Eindhoven niet, dit soort dingen die in een duel kunnen gebeuren....
Simpel, hij draagt het Ajax shirt er scoort iets teveel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:27 schreef Trancelocator het volgende:
Dergelijke acties komen tegenwoordig iedere week wel voor, en dan moet volgens velen uitgerekend Huntelaar ervoor bestraft worden.
Bij CMT is 't omdat 't tegen Ajax in, en alles wat tegen Ajax is ziet 'ie wel zitten. Bij DAM is het afgunst dat ze een speler als Huntelaar hebben laten gaan en PSV dus een gigantische inschattingsfout heeft gemaakt en er bovendien nauwelijks van profiteert door hun fantastische aankoop Sibonquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus de spelers en beide teams incl de scheids zeggen dat er niks aan de hand is, maar toch moet Huntelaar een schorsing krijgen??quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Rotterdam noch uit Eindhoven, dus reageer eens inhoudelijk in plaats van wat plaatsnamen op te noemen.
Als Dingsdag vindt dat het niet opzettelijk was, dan nog kan er een schorsing opgelegd worden hoor. Dingsdag kan zoveel roepen. Zo werkt de rechtspraak niet in dit land.
Nee allemaalquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:27 schreef Trancelocator het volgende:
Dergelijke acties komen tegenwoordig iedere week wel voor, en dan moet volgens velen alleen en uitgerekend Huntelaar ervoor bestraft worden.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:30 schreef Suijk het volgende:
Toch is de mening van Dingsdag meer relevant dan de mening van CMT en DAM in deze natuurlijk.
We zitten hier op een forum, daar mogen we allemaal onze mening geven. Het liefst op basis van argumenten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:30 schreef Suijk het volgende:
Toch is de mening van Dingsdag meer relevant dan de mening van CMT en DAM in deze natuurlijk.
Ik houd me er totaal niet mee bezig eigenlijk. Als ik een fragment zie dan heb ik er op dat moment een mening over, maar ik ga daar niet lang over zeuren.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Simpel, hij draagt het Ajax shirt er scoort iets teveel.
Ik denk dat als je eerlijk bent dat wij ook zo zouden reageren als het om Kuyt ging, daar niet van
Kun je wel weer met je kansloze smileys aan komen zetten, maar jij bepaalt ook niet of hij een straf krijgt. Als het allemaal zo duidelijk was, was er al lang actie ondernomen hoor. Ook Ajax wordt niet gevrijwaard van straffen (achteraf of tijdens een wedstrijd).quote:
Afgunstquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:29 schreef twi het volgende:
[..]
Bij CMT is 't omdat 't tegen Ajax in, en alles wat tegen Ajax is ziet 'ie wel zitten. Bij DAM is het afgunst dat ze een speler als Huntelaar hebben laten gaan en PSV dus een gigantische inschattingsfout heeft gemaakt en er bovendien nauwelijks van profiteert door hun fantastische aankoop Sibon
Ach man elke supporter is eigenlijk toch zo hypocriet als de tering in dit soort zaken. Kijk bij een echte Elleboog zo'n Zlatan geval is er niks goed te praten aan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kijk gewoon naar de beelden. Als het een speler van pakweg NEC was geweest dan had ik hetzelfde gezegd. Dan hadden de Ajax-figuren wel anders gereageerd. Dus wie er hier nu hypocriet bezig is...
Tuchtcommissie bepaalt dat maar dan moet de zaak eerst geopend worden door de Openbaar aanklager. Daar gaat Hugo wel voor zorgen denk ikquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kun je wel weer met je kansloze smileys aan komen zetten, maar jij bepaalt ook niet of hij een straf krijgt. Als het allemaal zo duidelijk was, was er al lang actie ondernomen hoor. Ook Ajax wordt niet gevrijwaard van straffen (achteraf of tijdens een wedstrijd).
Zo zo we worden al bang voor Hugoquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hugo Borst is er gelukkig al van op de hoogte dus je kan wat verwachten morgen.
Uiteraard. Maar het speelt zeker wel mee. Normaal hoor je een dag na de wedstrijd al weer dat er vooronderzoeken zijn ingesteld tegen allerlei mensen, waarom is dat nu nog niet gebeurd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is gewoon een feit dat iemand niet per definitie vrijgesproken is als het slachtoffer aangeeft dat er geen opzet in het spel is.
Wat een calimero-gedrag zeg. Met clubvoorkeur heeft het weinig te maken, er zijn spelers voor minder geschorst.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach man elke supporter is eigenlijk toch zo hypocriet als de tering in dit soort zaken. Kijk bij een echte Elleboog zo'n Zlatan geval is er niks goed te praten aan.
Maar bij dit soort dingen zullen de supporters van de club waarvaan de speler is en de neutrale supporters over het algemeen hem vrij spreken, mensen die een hekel aan die club hebben zullen hem schorsen.
Geen idee. Misschien is het ze ontgaan? Misschien vonden ze het niet ernstig genoeg? Meten met twee maten is hen niet vreemd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het speelt zeker wel mee. Normaal hoor je een dag na de wedstrijd al weer dat er vooronderzoeken zijn ingesteld tegen allerlei mensen, waarom is dat nu nog niet gebeurd?
En waarom kom je nu pas ineens reageren? En niet op zijn fantastische doelpunten? Mischien moet je je wat minder druk gaan maken over Ajax en wat meer over je eigen clubje, want daar gaat het niet denderend mee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum, daar mogen we allemaal onze mening geven. Het liefst op basis van argumenten.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een calimero-gedrag zeg. Met clubvoorkeur heeft het weinig te maken, er zijn spelers voor minder geschorst.
Ik bepaal zelf waar ik op reageer en wanneer ik ergens op reageer, dat hoef jij niet voor me te doen. Inhoudelijk heb je weinig te melden, je loopt steeds maar over dit soort irrelevante zaken te zeiken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En waarom kom je nu pas ineens reageren? En niet op zijn fantastische doelpunten? Mischien moet je je wat minder druk gaan maken over Ajax en wat meer over je eigen clubje, want daar gaat het niet denderend mee.
Jij begrijpt het punt niet. Zoals je wel meer niet begrijpt.quote:
Volgens mij is dat eerder jouw probleemquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij begrijpt het punt niet. Zoals je wel meer niet begrijpt.
Dat voorval heeft gewoon betrekking op Huntelaar. Klaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder jouw probleem.
En zullen we het maar gewoon weer over Huntelaar gaan hebben ipv vermeende elleboogjes
Ik heb nog nergens gezegd wat ik er van vond hoor. De reden is dat ik de bewegende beelden niet heb gezien.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suijk
1: Was het een elleboogstoot?
2: Is een elleboogstoot tegen de regels?
3: Wat is de sanctie voor een elleboogstoot?
Wel of geen opzet boeit nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:56 schreef Sandersson het volgende:
Leuk een Huntelaar-topic verneucken door te zeiken over een elleboog die niet opzettelijk was..
Tuurlijk boeit dat wel. Maar laten we er maar over ophouden, jij hebt je mening, ik heb m'n mening over jou en over 't voorval, en dichter bij elkaar zullen we niet komen. Dus hou je kop maar gewoon en ga lekker feest vieren met die schaal van jullie, het gaat hier al ruim honderd posts nergens meer over namelijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel of geen opzet boeit niet
Je zou kunnen proberen te kappen met je persoonlijke aanvallen en gewoon te reageren met argumenten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk boeit dat wel. Maar laten we er maar over ophouden, jij hebt je mening, ik heb m'n mening over jou en over 't voorval, en dichter bij elkaar zullen we niet komen. Dus hou je kop maar gewoon en ga lekker feest vieren met die schaal van jullie, het gaat hier al ruim honderd posts nergens meer over namelijk.
Waarom zou ik dat doen als jij dat ook niet doet? Bovendien zeg ik niets persoonlijks over je, dus je moet niet zitten calimero'en.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen te kappen met je persoonlijke aanvallen en gewoon te reageren met argumenten.
Ik denk niet dat Erwtensoep dat doorheeft. Dat lachje had wel wat inderdaad. Dat houdt de hoop op 'het' Ajax nog wat warm.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:48 schreef twi het volgende:
Vind dat plaatje afbreuk doen aan dat hele moment, eigenlijk. Ziet er vrij imbeciel uit, terwijl dat echte lachje zo geniepig mooi was.
En waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Erwtensoep dat doorheeft.
Klopt, toen hij het veld af liep volgens mij.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:57 schreef -Wolf- het volgende:
Die grijns zag je na die 1-1 tegen Vitesse ook.
ik weet niet meer heel zeker wanneer het was, maar het was diezelfde.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt, toen hij het veld af liep volgens mij.![]()
Dus?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat jij anti-Ajax en Huntelaar was. Heb ik het mis?
Ik geef gewoon aan dat KJH een elleboogstoot gaf, dat dat tegen de regels is, dat je daarvoor bestraft kan worden door de tuchcommissie en ik gaf er een foto bij. Meer argumenten zijn er nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als jij dat ook niet doet? Bovendien zeg ik niets persoonlijks over je, dus je moet niet zitten calimero'en.
Ik denk dat jij ook niet helemaal snapt hoe de rechtspraak werkt in Nederland.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Dingsdag vindt dat het niet opzettelijk was, dan nog kan er een schorsing opgelegd worden hoor. Dingsdag kan zoveel roepen. Zo werkt de rechtspraak niet in dit land.
Ik heb het niet gezien, dus kan ik er ook niet over oordelen. Maar voor onopzettelijke ellebogen mag er geen straf gegeven worden, is mijn mening. En na het commentaar van beide betrokkenen, lijk thet mij dus een onopzettelijke elleboog, die niet bestraft zou mogen worden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou bijvoorbeeld de vragen die ik aan Suijk gesteld heb kunnen antwoorden![]()
Waarschijnlijk ééntje. En ik heb gehoord dat dat in de 89e minuut gaat gebeuren.quote:Op zondag 16 april 2006 00:44 schreef Badabingea het volgende:
Hoeveel gaat Huntelaar er morgen inleggen?![]()
Graag een quote van het regelboekje waar staat dat intentie er toe doetquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, dus kan ik er ook niet over oordelen. Maar voor onopzettelijke ellebogen mag er geen straf gegeven worden, is mijn mening. En na het commentaar van beide betrokkenen, lijk thet mij dus een onopzettelijke elleboog, die niet bestraft zou mogen worden.
In tegenstelling tot vrijspraken bij belachelijke acties die wel opzettelijk waren, zoals bij Buijs en Polak niet zo lang geleden.
Zoek het zelf op, ga klagen bij de KNVB, maar hoepel op uit dit topic, azijnpisser.quote:Op zondag 16 april 2006 02:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Graag een quote van het regelboekje waar staat dat intentie er toe doet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 2 Henk Groot (Ajax) 41 1960-1961 3 Henk Groot (Ajax) 38 1959-1960 4 Marco van Basten (Ajax) 37 1985-1986 5 Mateja Kezman (PSV) 35 2002-2003 6 Nikos Machlas (Vitesse) 34 1997-1998 Kees Kist (AZ) 34 1978-1979 Ruud Geels (Ajax) 34 1976-1977 Leo Canjels (NAC) 34 1958-1959 Coen Dillen (PSV) 34 1955-1956 11 Klaas-Jan Huntelaar (H'veen/Ajax) 33 2005-2006 Johan Cruyff (Ajax) 33 1966-1967 13 Wim Kieft (Ajax) 32 1981-1982 Leo Canjels (NAC) 32 1957-1958 Cor van der Gijp (F'noord) 32 1956-1957 16 Mateja Kezman (PSV) 31 2003-2004 Ruud van Nistelrooy (PSV) 31 1998-1999 Marco van Basten (Ajax) 31 1986-1987 Coen Dillen (PSV) 31 1959-1960 20 Ronaldo (PSV) 30 1994-1995 Peter Houtman (F'noord) 30 1982-1983 Ruud Geels (Ajax) 30 1977-1978 Ruud Geels (Ajax) 30 1974-1975 Dick van Dijk (FC Twente) 30 1968-1969 Ove Kindvall (F'noord) 30 1968-1969 |
In de 16 zeker.quote:Op zondag 16 april 2006 16:32 schreef twi het volgende:
Fenomeen.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
Nadat ie naar Ajax ging is het mis gegaan
Duidelijkquote:Op zondag 16 april 2006 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
Daarbuiten is hij niet zo bar veel waard, maar gelukkig hoort het aannemen van hoge ballen op rand 16 en het dan afleggen ook bij z'n kwaliteitenquote:
gniffelquote:Op zondag 16 april 2006 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
Hij heeft vandaag ook nog gespeeld hoorquote:Op zondag 16 april 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
31 goals dus dit seizoen, mooi aantal!
Volgend jaar het jaar van de bevestiging.
33 dusquote:Op zondag 16 april 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
31 goals dus dit seizoen, mooi aantal!
Volgend jaar het jaar van de bevestiging.
In de 16 is hij een fabelachtige afmaker, z'n aanname is zwaar oké, z'n overzicht is goed en in de omschakeling bij een counter kan hij de buitenspelers lanceren. Gewoon een ideale 4-3-3 spits.quote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Daarbuiten is hij niet zo bar veel waard, maar gelukkig hoort het aannemen van hoge ballen op rand 16 en het dan afleggen ook bij z'n kwaliteitenDat is eigenlijk bijna net zo belangrijk als het scoren
Oh ja. Even goed een leuk aantal.quote:
Zolang 'ie er meer dan 20 maakt ben ik tevredenquote:Op zondag 16 april 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja. Even goed een leuk aantal.
Maar volgend jaar moet hij het bewijzen.
Volgens mij doet hij het prima hoor. WK-selectie haalt hij zelfs normaalgesproken nog wel. Zou 'm bij Heerenveen niet zijn gelukt.quote:Op zondag 16 april 2006 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
Hij doelt op de coen dillen index slimmerikquote:Op zondag 16 april 2006 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het prima hoor. WK-selectie haalt hij zelfs normaalgesproken nog wel. Zou 'm bij Heerenveen niet zijn gelukt.
Lekker boeiend die index.quote:Op zondag 16 april 2006 17:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij doelt op de coen dillen index slimmerik
Wat is dat voor iets?quote:Op zondag 16 april 2006 17:12 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang 'ie er meer dan 20 maakt ben ik tevreden
/offtopic: Doe jij trouwens niet aan Hattrick? Lijkt me typisch iets voor jou, mm
Het grijpt je en laat je nooit weer los, . .quote:Op zondag 16 april 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, eens kijken dan.
Klinkt wel tijdrovend.
Hadden Kuyt en Kezman enzo ook toen ze net nieuw waren.quote:Op zondag 16 april 2006 19:04 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker ontopic.
K-J is goed bezig geweest. Jammer dat de productie even stopte/stokte toen ie naar Ajax verkaste.
quote:
Huntelaar onbetwiste topscorer
Amsterdam, 16 april 2006
Klaas Jan Huntelaar is de onbetwiste topscorer van de eredivisie in het seizoen 2005-2006. De 22-jarige spits eindigde na 34 competitieduels op een totaal van 33 treffers.
Huntelaar maakte er zeventien voor sc Heereenveen en zestien voor zijn nieuwe club Ajax na de overstap in januari.
Huntelaar is de zeventiende speler in de Eredivisie die dertig doelpunten of meer maakt in een seizoen. Coen Dillen (PSV) is nog steeds recordhouder met 43 treffers in het seizoen 1956-1957. Op de eeuwige ranglijst neemt Huntelaar met 33 doelpunten de tiende plaats in, gedeeld met Johan Cruijff.
AZ-aanvaller Shota Arverladze en Feyenoord-spits Dirk Kuyt eindigden dit seizoen samen op de tweede plaats met 22 treffers. De laatste was vorig seizoen topscorer met 29 doelpunten.
31 duels zelfs maar.quote:Op maandag 17 april 2006 14:20 schreef BB-King het volgende:
Huntelaar heeft dus in 32 wedstrijden 33 goals gescoord.
Niet mis...
Verklaar je nader.quote:Op maandag 17 april 2006 15:52 schreef MaxPower het volgende:
Niet gek voor 'een typische 15-doelpunten spits'.
Methodmich vond KJH niet zoveel toen hij naar SCH ging.quote:
Was die ook niet, maar hij heeft zich uitstekend ontwikkelt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Methodmich vond KJH niet zoveel toen hij naar SCH ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |