Psies, als er betere (of überhaupt) assists komen en hij iemand heeft om voor hem te sleuren wordt het helemaalquote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel doelpunten hij gaat maken als hij wel in een goed draaiend Ajax speelt.
Dat is zeker duidelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef PPWB84 het volgende:
hij moet mee
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in de tijd toen die bij Heerenveen speelde ik hem ook al een tijd gevolgd hebt. En toen echt gehoopt hebt dat die bij Ajax kwam. God heeft me wens gehoordquote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Binnen korte tijd mijn favorite Ajacied geworden.
Bij mij hetzelfde. Samen met Wesley Sneijder trouwens.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Die had een mooie come-back! Meteen belangrijk aandeel.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Samen met Wesley Sneijder trouwens.
Mooie assist op Harry inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die had een mooie come-back! Meteen belangrijk aandeel.
Ja, die kwam goed op zn hoofd idd. Ik begin steeds meer respect voor Harry te krijgen, maar jammer dat we weinig met 'm kunnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:46 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Mooie assist op Harry inderdaad![]()
jup, maar er staat er nog 1 boven hemquote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Tja, dat zou wel mooi zijn, hij staat volgens mij nu tweede (afgelopen week niet meegeteld).quote:Op maandag 3 april 2006 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand toevallig of de doelpunten in de playoffs ook meetellen voor de gouden schoen?
nog 3 en hij heeft er 34 gemaakt dit seizoen in de competitie die meetelt voor het ESM klassement.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
nog 2 en hij heeft er 40 gemaakt dit seizoen
Weer die grijns he.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:29 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar is een echte Ajax-spits.
Die grijns toen hij in beeld kwam![]()
Dat zeker, moet je kijken wie die allemaal voorblijft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben bang dat Toni niet meer voorbijgestreefd gaat worden. Zilveren schoen is echter ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |