Hij blijft sowieso nog 2 jaar bij Ajax.quote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Terrorbita het volgende:
Als KJH mee gaat naar het WK en zichzelf daar ook nog is laat zien zullen de lucratieve contracten helemaal klaarliggen voor hem..en dan niet alleen van sponsors
Psies, als er betere (of überhaupt) assists komen en hij iemand heeft om voor hem te sleuren wordt het helemaalquote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel doelpunten hij gaat maken als hij wel in een goed draaiend Ajax speelt.
Dat is zeker duidelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef PPWB84 het volgende:
hij moet mee
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in de tijd toen die bij Heerenveen speelde ik hem ook al een tijd gevolgd hebt. En toen echt gehoopt hebt dat die bij Ajax kwam. God heeft me wens gehoordquote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Binnen korte tijd mijn favorite Ajacied geworden.
Bij mij hetzelfde. Samen met Wesley Sneijder trouwens.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Die had een mooie come-back! Meteen belangrijk aandeel.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Samen met Wesley Sneijder trouwens.
Mooie assist op Harry inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die had een mooie come-back! Meteen belangrijk aandeel.
Ja, die kwam goed op zn hoofd idd. Ik begin steeds meer respect voor Harry te krijgen, maar jammer dat we weinig met 'm kunnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:46 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Mooie assist op Harry inderdaad![]()
jup, maar er staat er nog 1 boven hemquote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |