nee kloptquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Opzet of geen opzet boeit niet
Elleboogstoten mogen niet, en daar kan je achteraf gezien voor geschorst worden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is wel het slachtoffer. Als het slachtoffer al zegt dat er eigenlijk niks aan de hand was, zullen wij dan aan de hand van een vaag plaatje gaan bepalen dat hij gestraft moet worden?
Jij begint met ouwe koeien uit de sloot halen. Dat is pas kansloos.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt het meest kansloze argument dat ik ooit heb gehoord
Handsballen mogen ook niet, en dat is in 1986 ook prima in beeld gebracht door de camera'squote:Op zaterdag 15 april 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Elleboogstoten mogen niet, en daar kan je achteraf gezien voor geschorst worden.
Verder is het prima in beeld gebracht door Tele 2
Bullshit, mensenhandel. En als het alleen om de verkoop van zijn diensten gaat, is dat gewoon belachelijk veel geld. Het is dat de FIFA er zelf garen bij spint, anders had "het sportieve" wčl de voorkeur gehad boven misbruik van het voetbal voor bedrijfsperspectief. En nee ik ben geen (prof)voetballer, dus ik hoef me daar niet bij neer te leggen en mijn mening ernaar te (ver)vormen.quote:
Maar schorsingen worden toch niet meegenomen naar de PO.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij wel maar dat heeft geen invloed op het wel of niet vervolgen van KJH
Welquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar schorsingen worden toch niet meegenomen naar de PO.
They're just scared of KJH en trouwens, als die kerel al zegt dat het geen opzet is, dan is het toch zo. Dan kunnen de mensen zeggen wat ze willen, maar dan, tjeez, wordt hier zo moe vanquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar schorsingen worden toch niet meegenomen naar de PO.
Elleboog is nog nooit in staat van beschuldiging gesteldquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef twi het volgende:
Ik heb geen argumenten nodig, jij komt met oude koeien van die beelden tegen Feyenoord, die er overigens in de herhaling echt vele malen overtrokken uit zagen. Het was gewoon een ongelukkige actie, met die DeGuzman.
Bovendien hoor ik die hypocriete nep-Argentijn ook nooit over Vennegoor en z'n wapperende armen.
Elleboog, is dat de bijnaam van VoH die jullie hebben? Hoe noemen jullie de KNVB ook alweer? KNJB? Logisch, als degene die keeper na keeper en verdediger na verdediger neerslaat nooit in staat van beschuldiging is gesteldquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Elleboog is nog nooit in staat van beschuldiging gesteld![]()
![]()
Gele kaarten worden kwijtgescholden, schorsingen nietquote:
Precies. De mening van Dingsdag is niet relevant.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij wel maar dat heeft geen invloed op het wel of niet vervolgen van KJH
En die hadden ze nog gratis kunnen hebben ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan het wel begrijpen. Hij ziet Kone en denkt, shit hadden we Huntelaar maar gehad.
Het is niet doorslaggevend, maar zeker wel relevant.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies. De mening van Dingsdag is niet relevant.
En dat zegt een PSV'er die wekelijks de beuken van Jantje Vennegoor goed pratenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Elleboogstoten mogen niet, en daar kan je achteraf gezien voor geschorst worden.
Verder is het prima in beeld gebracht door Tele 2
Hij bepaalt uiteindelijk niet of Huntelaar een schorsing krijgt of niet. Zijn mening wordt gehoord, verder doet het er weinig toe.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het is niet doorslaggevend, maar zeker wel relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |