abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36980635
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Opzet of geen opzet boeit niet
nee klopt

ei
pi_36980688
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

Klopt, maar hij is wel het slachtoffer. Als het slachtoffer al zegt dat er eigenlijk niks aan de hand was, zullen wij dan aan de hand van een vaag plaatje gaan bepalen dat hij gestraft moet worden?
Elleboogstoten mogen niet, en daar kan je achteraf gezien voor geschorst worden.

Verder is het prima in beeld gebracht door Tele 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:47:47 #153
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36980702
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt het meest kansloze argument dat ik ooit heb gehoord
Jij begint met ouwe koeien uit de sloot halen. Dat is pas kansloos.
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:48:28 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36980725
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Elleboogstoten mogen niet, en daar kan je achteraf gezien voor geschorst worden.

Handsballen mogen ook niet, en dat is in 1986 ook prima in beeld gebracht door de camera's
pi_36980752
De argumenten worden steeds kanslozer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36980776
Dingsdag is zwakbegaafd dus niet in staat daar een oordeel over te vellen.
pi_36980807
Nee, dat kan hij wel maar dat heeft geen invloed op het wel of niet vervolgen van KJH
pi_36980814
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Marktwerking.
Bullshit, mensenhandel. En als het alleen om de verkoop van zijn diensten gaat, is dat gewoon belachelijk veel geld. Het is dat de FIFA er zelf garen bij spint, anders had "het sportieve" wčl de voorkeur gehad boven misbruik van het voetbal voor bedrijfsperspectief. En nee ik ben geen (prof)voetballer, dus ik hoef me daar niet bij neer te leggen en mijn mening ernaar te (ver)vormen.
pi_36980845
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij wel maar dat heeft geen invloed op het wel of niet vervolgen van KJH
Maar schorsingen worden toch niet meegenomen naar de PO.
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:54:30 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36980854
Ik heb geen argumenten nodig, jij komt met oude koeien van die beelden tegen Feyenoord, die er overigens in de herhaling echt vele malen overtrokken uit zagen. Het was gewoon een ongelukkige actie, met die DeGuzman.

Bovendien hoor ik die hypocriete nep-Argentijn ook nooit over Vennegoor en z'n wapperende armen.
pi_36980876
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wel
pi_36980893
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

They're just scared of KJH en trouwens, als die kerel al zegt dat het geen opzet is, dan is het toch zo. Dan kunnen de mensen zeggen wat ze willen, maar dan, tjeez, wordt hier zo moe van
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36980899
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef twi het volgende:
Ik heb geen argumenten nodig, jij komt met oude koeien van die beelden tegen Feyenoord, die er overigens in de herhaling echt vele malen overtrokken uit zagen. Het was gewoon een ongelukkige actie, met die DeGuzman.

Bovendien hoor ik die hypocriete nep-Argentijn ook nooit over Vennegoor en z'n wapperende armen.
Elleboog is nog nooit in staat van beschuldiging gesteld

Je argumenten worden er niet beter op he
pi_36980924
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wel
Waarom die smilies?
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:00:46 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36981017
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Waarom die smilies?
Je hoort "Nietus " te antwoorden.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:02:19 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36981053
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Elleboog is nog nooit in staat van beschuldiging gesteld
Elleboog, is dat de bijnaam van VoH die jullie hebben? Hoe noemen jullie de KNVB ook alweer? KNJB? Logisch, als degene die keeper na keeper en verdediger na verdediger neerslaat nooit in staat van beschuldiging is gesteld
pi_36981056
Kansloos bezig, die Argentijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36981138
Ik kan het wel begrijpen. Hij ziet Kone en denkt, shit hadden we Huntelaar maar gehad.
Houd van een lijntje.
pi_36981195
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:00 schreef twi het volgende:

[..]

Je hoort "Nietus " te antwoorden.
Gele kaarten worden kwijtgescholden, schorsingen niet
pi_36981241
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies. De mening van Dingsdag is niet relevant.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:11:30 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36981245
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan het wel begrijpen. Hij ziet Kone en denkt, shit hadden we Huntelaar maar gehad.
En die hadden ze nog gratis kunnen hebben ook
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:11:58 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36981261
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Precies. De mening van Dingsdag is niet relevant.
Het is niet doorslaggevend, maar zeker wel relevant.
pi_36981265
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En dat zegt een PSV'er die wekelijks de beuken van Jantje Vennegoor goed praten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_36981290
Niet relavant anders ben je aan het marchanderen.

KJH gaf gewoon een elleboogstoot en dat zal ook als zodanig worden beoordeeld
pi_36981293
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:11 schreef twi het volgende:

[..]

Het is niet doorslaggevend, maar zeker wel relevant.
Hij bepaalt uiteindelijk niet of Huntelaar een schorsing krijgt of niet. Zijn mening wordt gehoord, verder doet het er weinig toe.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')