En een grijns uit duizenden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar, goeie voetballer met een prachtig karakter.
En al 2 miljoen euro op zak toen hij naar Ajax ging, vanwege een clausule van 20% van de transfersom voor Huntelaar. Het is hem gegundquote:
En hij maakt het meer dan waard.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
En al 2 miljoen euro op zak toen hij naar Ajax ging, vanwege een clausule van 20% van de transfersom voor Huntelaar. Het is hem gegund.
met zoveel geld op zak voetbal ik ook een stuk lekkerder.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En hij maakt het meer dan waard.
Wat een gezeik. Voor 5000 piek per wedstrijd zou Klaas-Jan de treffers ook wel maken, zorgeloos. Zijn succes is geen enkele reden om dat exorbitante salaris voor een beginnend voetballer goed te praten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
met zoveel geld op zak voetbal ik ook een stuk lekkerder.
Salaris? Hij heeft gewoon bij het tekenen van zijn SCH-contract bedongen dat hij 20% van een eventuele transfersom zou krijgen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Voor 5000 piek per wedstrijd zou Klaas-Jan de treffers ook wel maken, zorgeloos. Zijn succes is geen enkele reden om dat exorbitante salaris voor een beginnend voetballer goed te praten.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 05:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zou belachelijk zijn als hij na Feyenoord opnieuw niet geschorst zou worden
Ik denk dat hij de play-offs kan vergeten
Marktwerking.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Voor 5000 piek per wedstrijd zou Klaas-Jan de treffers ook wel maken, zorgeloos. Zijn succes is geen enkele reden om dat exorbitante salaris voor een beginnend voetballer goed te praten.
Voor hoeveel konden ze hem terugkopen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV wou vorig seizoen Huntelaar terugkopen en ruilen voor Kalou.
Jammer johquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV wou vorig seizoen Huntelaar terugkopen en ruilen voor Kalou.
http://img83.imageshack.us/img83/1354/huntelaarr9tp.gifquote:
niet zeiken dusquote:Dingsdag: geen opzet bij elleboog Huntelaar
ARNHEM - Gevoeld had hij de elleboog van Klaas-Jan Huntelaar zeker, zegt Vitesse-verdediger Michael Dingsdag.
De bewuste elleboogstoot van Huntelaar tegen Dingsdag.
Maar van het opzettelijk geven van een elleboogstoot was in zijn ogen zeker geen sprake: ,,Klaas-Jan deed het absoluut niet expres. Zoiets gebeurt in een wedstrijd, ik maak me daar niet zo druk om"; aldus de verdediger.
Dingsdag is niet de persoon om achteraf te klagen over overtredingen van anderen. ,,Ik ga ook geen zaak tegen hem beginnen of zo. Ik denk maar zo: Ik deel hier en daar zelf wel eens wat uit. Dan moet je ook niet zeuren wanneer je zelf eens een tikje te verwerken krijgt."
Ook Huntelaar stelt dat er van opzet geen enkele sprake was. ,,Ik kan me herinneren dat Dingsdag een keer op de grond lag. Maar ik heb hem zeker niet bewust een elleboog gegeven. Er was tussen ons ook helemaal geen probleem in de wedstrijd," aldus de topscorer van Ajax en van Nederland met 31 doelpunten.
Bron: AD
Laten we dat doelpunt van Maradonna dan ook maar afkeuren in '86. Is ook nog maar 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://img83.imageshack.us/img83/1354/huntelaarr9tp.gif
Opzet of geen opzet boeit nietquote:
Het is niet Dingsdag die de strafmaat dient te bepalen.quote:
Klopt, maar hij is wel het slachtoffer. Als het slachtoffer al zegt dat er eigenlijk niks aan de hand was, zullen wij dan aan de hand van een vaag plaatje gaan bepalen dat hij gestraft moet worden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is niet Dingsdag die de strafmaat dient te bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |