mij nog onbekend, eens snel opduikelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Eendje:
Nico Parisi Vs. Erik Hubo - Metro![]()
![]()
Inderdaad, toen Duitsland zo lekker op de bek ging in Firenzequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De 100 dagen grens zijn we al een tijdje gepasseerd hoor.
Hehe, het valt iemand op en er wordt naar gevraagd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef rubbereend het volgende:
Vaduz wie is eigenlijk Martine Braam?
kan geen foto van d;r vinden./quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hehe, het valt iemand op.
Van RTV Oost ja. Een van de voetbalanalytici.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hehe, het valt iemand op en er wordt naar gevraagd.
Van RTV Oost ja. Een van de voetbalanalytici.
..... show her !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het leuke, ik heb er wel een.
Leuke meid.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, vooruit. En Bos is een kenner.
[afbeelding]
kan ze Barbara Barend niet opvolgen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n lokale voetbalbabe dient gesteund te worden.
hebben we hier met Barbara Barend ook niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n lokale voetbalbabe dient gesteund te worden.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
hebben we hier met Barbara Barend ook niet gedaan hoor
Ze is er wel een type voor, maar ik zou het maar niet doen als ik haar was. Studio Sport lijkt me beter.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ze Barbara Barend niet opvolgen?
ipv Astrid Kerseboomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze is er wel een type voor, maar ik zou het maar niet doen als ik haar was. Studio Sport lijkt me beter.
Ook al door een slotje heen posten vandaagquote:
Is zij dan een (lokale) babequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft bij de lokale Amsterdamse TV gewerkt (AT5)quote:
Eerst bij AT5?quote:
stel dat ze op mannen zou vallen zou ik haar niet 1,2,3 mijn bedje uitsturen, om heel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:38 schreef Bos81 het volgende:
Maar je kunt je wel afvragen of Barbara een babe te noemen is
hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel dat ze op mannen zou vallen zou ik haar niet 1,2,3 mijn bedje uitsturen, om heel eerlijk te zijn.
Ik ken uiteraard ook wel mooiere vrouwen !
hier werken alleen maar heksen bij TV Gelderlandquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog andere lokale babes in jullie regio's?
Carry Ten Napel was ook altijd leuk hier, die staat nu bijna alleen maar achter de camera bij Talpa.
Het is qua uiterlijk niet echt mijn typ, maar ik kan me wel voorstellen dat ze door andere mooi gevonden wordtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel dat ze op mannen zou vallen zou ik haar niet 1,2,3 mijn bedje uitsturen, om heel eerlijk te zijn.
Weet jij wel wat een babe is AZ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Babsie staat op mokkels.nl, of is dat geen maatstafquote:
quote:
Daar staat iedere vrouw zo'n beetje op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Babsie staat op mokkels.nl, of is dat geen maatstaf
geen maatstaf dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar staat iedere vrouw zo'n beetje op.
wie?quote:
die foto's zullen ook wel op mokkels.nl komen binnenkortquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
AC FOK! United # 23: Met een nieuwe aanvoerder?
Die opmerking had ik al gemaakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die foto's zullen ook wel op mokkels.nl komen binnenkort
tja....en die opmerking had ik dus ff gemistquote:
ben je nog bij me in de buurt ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef SCH het volgende:
hoi
hij zit toch in je hartjequote:
quote:
Noujaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb een lichtje in mijn hart en dat.....SCH
's Gravelandsewegquote:
die Columnisten van Catan voelen elkaar weer prima aanquote:
Voeren die columnisten nog wat uit of heb ik het spam-virus gemistquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die Columnisten van Catan voelen elkaar weer prima aan
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Er brandt een lichtje in mn hart en dat is SCHtje
[allemaal]
SCHtje
[/allemaal]
okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Donderda as pas weer, even druk gehad...
oh dan kom ik morgen wel ff een bakkie bij je doenquote:
bakkie doen noemen ze dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh dan kom ik morgen wel ff een bakkie bij je doen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:11 schreef Suijk het volgende:
Meuh.
Die automatenkoffie is daar best te drinken, kan ik uit ervaring zeggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef Bjoro het volgende:
oh dan kom ik morgen wel ff een bakkie bij je doen
moeten we alles benoemen dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef just me het volgende:
[..]
bakkie doen noemen ze dat tegenwoordig
Sowieso, of moet je het nog overdoen mocht je er een dikke onvoldoende voor hebben?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:48 schreef borisz het volgende:
HOI
vandaag mijn laaste so frans gemaakt van mijn leven![]()
voor duits hebben we nog een werkweek berlijn staan en een tentamen over 3 maandenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Boris, nu met Duits verder?
Kom regelmatig bij rommelmarkten enzo. Er gaat niks boven het geluid van een LPquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
LP's zelfs. Ben je een verzamelaar?
let een beetje op je woorden eendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier werken alleen maar heksen bij TV Gelderland
wat is het nut om ze op de pc te zetten danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kom regelmatig bij rommelmarkten enzo. Er gaat niks boven het geluid van een LP
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
let een beetje op je woorden eend
Met Marlies zou ik wel een beschuitje willen eten![]()
CD's van brandenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is het nut om ze op de pc te zetten dan
rijlesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond voetbal!
Cola - check
Chips - check
rijles valt er ook mooi voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef clauwheee het volgende:
Hmm rijlesDan ga ik mooi voor mijn optie
mja doe dan maar bierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef Bos81 het volgende:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Cola en Chips ipv rijles
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond voetbal!
Cola Bier - check
Chips - check
Ja, oke 1 flesje bier pak ik vanavond ook. Voor de rest cola.quote:
Ik kan mij weinig meer herinneren van die 8 lessen die ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef clauwheee het volgende:
Rijles vond ik altijd zo gruwelijk vervelend
Ik een ouwe kerel van 70 die altijd in slaap vielquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik een ouwe kerel van 70 die altijd in slaap vielEn dat is 7 jaar geleden, en hij geeft nog steeds les
Ja serieus!quote:
Toch knap van hem, dat hij het zolang nog volhoudtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja serieus!Hij was heel goed verder hoor, maar ik snap echt niet dat die man nu nog steeds les geeft, bijna 80, en ik kan me niet voorstellen dat ie nu wel wakker kan blijven
Daar heeft men nog maar 1.5 uur de tijd voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:53 schreef DeTolk het volgende:
Teams aanpassen!!!
indeed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heeft men nog maar 1.5 uur de tijd voor
You sick fuckquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet ie alleen wat een baby is.quote:
Er is er toch al een op komst bij huize DD ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor nieuwe mascottes?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik een ouwe kerel van 70 die altijd in slaap vielEn dat is 7 jaar geleden, en hij geeft nog steeds les
allemaal kutclubs vanavondquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:48 schreef DeTolk het volgende:
Coca Cola, Chips, Pistachenootjes, Benfica, Barcelona, Juventus, Arsenal
Het Heerlijk Avondje is gekomen
quote:
pas op, die bestaat ook op Fok!quote:
Ik wist het rondje op een gegeven moment wel..en als ie dan zei, rij maar naar huis, tja, dan vielen de oogjes dicht, want hoe ik thuis moet komen weet ik natuurlijk welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]mijn instructeur viel ook ooit in slaap, op de snelweg
ik mooi door gassen wordt ie kilometers verder wakker....... kijkt omzich heen... stilte....... ga dadelijk maar van de snelweg af en rij maar weer via de andere kan terug
.... lekker rijlessen op de snelweg
Zullen wel pints zijn danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Morrissey.
Gezallichquote:Zo, al 17 rapportgesprekken gehad, nog 10 te gaan.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef SCH het volgende:Ik SCHreef echt tong81 en zat maar op die post va Bos te turen wat ie nou bedoelde
Ja, morgen 1, dan donderdag een paar en volgende week wat inhalers.quote:
Eigenlijk stiekem wel jaquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik ga lekker theatersporten, ze voetballen ook wel zonder mij
Nee, suffe lullen zijn het.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]nog iets afgesproken met de nieuwe contacten in Nijmegen?
schande!quote:
Eigenlijk gewoon een normale voetbalavond. Het is jammer dat ze er uit liggen, maar ze horen gewoon niet thuis bij de laatste 8. Zo reeel moet je gewoon zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
Hoe voelt dat nu? Een PSV-loos Champions League avondje?
* Eilanden is voor de verandering de barmanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Coooollaaaaatje.
Ow nee, sorry. Lieve barman, mag ik wel een colaatje?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden is voor de verandering de barman![]()
Dag lieve bezoekster! Wil je er een ijsklontje in?
Au! recht in mijn gezichtquote:
Zeker met je massagestaaf?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik masseer haar rug dat zie je toch wel![]()
Wordt hier opgenomen, net zoals ik daarvoor Joling en Gordon heb opgenomen om later vanavond nog even te kunnen lachen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar even een stukje Ramsey kijken in de rust
en dan zeggen dat held van Bommel slecht speeltquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:50 schreef clauwheee het volgende:
Wat lopen er soms een stel debielen rond in zo'n livetopic zeg, jeumig.
Ja vermijden eigenlijk. Probeer ik met het Ajax-topic ook, die is ook niet goed voor m'n bloeddrukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan zeggen dat held van Bommel slecht speelt![]()
ach ja vermijden is de beste oplossing
Van wiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:
Marieke van Ginneken ook al zwanger
Een collega van haar bij de jeugdzorg. Geen BN-erquote:
Heeft ie weer iets geleerd op de pc-cursus?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa tong, mij lukt het, alt ingedrukt houden en dan 155 typen
øø
Ik ben døchen nu
goed zo Cløutjequote:
en ik ben een tenorquote:
was het podiumgymen niets aan ?quote:
Internazionale-Villarreal enquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
Welke wedstrijden zijn er morgen in de aanbieding?
Bleek het dus een herhaling te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
Zo meteen nog even de video van Gordon Ramsay bekijken.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:26 schreef tong80 het volgende:
De kunst van het loslaten van een aanstaande vriend/vriendin
Ok dat heb ik ook niet. Maar ik zal er achtyer aan gan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong hoe zit het eigenlijk met het adres van Doc?
Ken ik die band sturen!
Jij ook.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
eend?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:
Marieke van Ginneken ook al zwanger
en ook een biertje voor dndiek?quote:
quote:
proost, waar kom jij vandaan op dit tijdstip?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:44 schreef dndiek het volgende:
ik ben even in de stad gaan kijken of er nog wat te doen was
quote:
weet je hoelang het duurt voor ik mn My Active Topics heb doorgelopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:53 schreef dndiek het volgende:
en wat doe jij hier nog ??
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:57 schreef dndiek het volgende:
ok duidelijk nog een biertje dan maar ?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:59 schreef dndiek het volgende:
bier voor eend!
voor mij een glaasje van dit:
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 06:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kom net beozpen ethsui, ik duisk mne enest es sin
quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kom net beozpen ethsui, ik duisk mne enest es sin
Mquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:06 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Waarom moeten timmermannen persee om 7.55 al beginnen? En dan is je huisgenote waarvoor die komt niet eens wakker of thuis. De hoer.
Stom kindquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom ben jij er zo vroeg uit?
Lekker danquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Stom kind![]()
11 uur in Apeldoorn zijn voor Thesis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |