't Is weer kut, niemand de 0 gehouden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:58 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond weer een update
ik had mazzel met Dinho en Lampardquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
't Is weer kut, niemand de 0 gehouden.
Maar al wel 3 doelpuntenmakers in mijn team als schrale troost.
Ik met Lovenkrands, Aurubarrena (of zoiets van Villareal, pakt die eikel wél weer geel) en Ronaldinho.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef stevengerrard het volgende:
hopen dat mijn team doorgaat vanavond dan komt het met mijn team wel goed...Ik zou morgen de update verzorgen!
ja straxs kan je wederom een nieuw elftal kiezen zodat het wel onderling eerlijk blijftquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Hmm, plek 7 nu. Ook niet gek. Kan je weer wisselen straks dan?
godver ik had zeker moeten wachten tot inter-ajax gespeeld wasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:39 schreef stevengerrard het volgende:
After selecting your squad you can still deal in the transfer market. Transfers are unlimited and without penalty before the group stage and the first leg of each knock-out round.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef stevengerrard het volgende:
morgen zou ik een update verzorgen van de tussenstand
Nogal ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef Smeich het volgende:
Het langdurig uitstellen van team updaten was een nog mindere beslissing
Ik nie snap ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:40 schreef stevengerrard het volgende:
de nr 3 heeft geen elftal samengesteld dus die heb ik eruit gelaten
Even terubladeren in dit topic, dan begrijp je het wel. De nummer drie is na de eerste ronde niet meer teruggekomen en heeft zijn team niet meer aangepast. Het gevolg is dat hij iedere keer 0 punten haalt, maar op de een of andere mysterieuze wijze wel op plaats drie blijft staan, ondanks zijn veel lagere score.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |