mij nog onbekend, eens snel opduikelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Eendje:
Nico Parisi Vs. Erik Hubo - Metro![]()
![]()
Inderdaad, toen Duitsland zo lekker op de bek ging in Firenzequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De 100 dagen grens zijn we al een tijdje gepasseerd hoor.
Hehe, het valt iemand op en er wordt naar gevraagd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef rubbereend het volgende:
Vaduz wie is eigenlijk Martine Braam?
kan geen foto van d;r vinden./quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hehe, het valt iemand op.
Van RTV Oost ja. Een van de voetbalanalytici.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hehe, het valt iemand op en er wordt naar gevraagd.
Van RTV Oost ja. Een van de voetbalanalytici.
..... show her !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het leuke, ik heb er wel een.
Leuke meid.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, vooruit. En Bos is een kenner.
[afbeelding]
kan ze Barbara Barend niet opvolgen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n lokale voetbalbabe dient gesteund te worden.
hebben we hier met Barbara Barend ook niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n lokale voetbalbabe dient gesteund te worden.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
hebben we hier met Barbara Barend ook niet gedaan hoor
Ze is er wel een type voor, maar ik zou het maar niet doen als ik haar was. Studio Sport lijkt me beter.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ze Barbara Barend niet opvolgen?
ipv Astrid Kerseboomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze is er wel een type voor, maar ik zou het maar niet doen als ik haar was. Studio Sport lijkt me beter.
Ook al door een slotje heen posten vandaagquote:
Is zij dan een (lokale) babequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft bij de lokale Amsterdamse TV gewerkt (AT5)quote:
Eerst bij AT5?quote:
stel dat ze op mannen zou vallen zou ik haar niet 1,2,3 mijn bedje uitsturen, om heel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:38 schreef Bos81 het volgende:
Maar je kunt je wel afvragen of Barbara een babe te noemen is
hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel dat ze op mannen zou vallen zou ik haar niet 1,2,3 mijn bedje uitsturen, om heel eerlijk te zijn.
Ik ken uiteraard ook wel mooiere vrouwen !
hier werken alleen maar heksen bij TV Gelderlandquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog andere lokale babes in jullie regio's?
Carry Ten Napel was ook altijd leuk hier, die staat nu bijna alleen maar achter de camera bij Talpa.
Het is qua uiterlijk niet echt mijn typ, maar ik kan me wel voorstellen dat ze door andere mooi gevonden wordtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel dat ze op mannen zou vallen zou ik haar niet 1,2,3 mijn bedje uitsturen, om heel eerlijk te zijn.
Ik ken uiteraard ook wel mooiere vrouwen !
Weet jij wel wat een babe is AZ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Babsie staat op mokkels.nl, of is dat geen maatstafquote:
quote:
Daar staat iedere vrouw zo'n beetje op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Babsie staat op mokkels.nl, of is dat geen maatstaf
geen maatstaf dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar staat iedere vrouw zo'n beetje op.
wie?quote:
die foto's zullen ook wel op mokkels.nl komen binnenkortquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
AC FOK! United # 23: Met een nieuwe aanvoerder?
Die opmerking had ik al gemaakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die foto's zullen ook wel op mokkels.nl komen binnenkort
tja....en die opmerking had ik dus ff gemistquote:
ben je nog bij me in de buurt ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef SCH het volgende:
hoi
hij zit toch in je hartjequote:
quote:
Noujaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb een lichtje in mijn hart en dat.....SCH
's Gravelandsewegquote:
die Columnisten van Catan voelen elkaar weer prima aanquote:
Voeren die columnisten nog wat uit of heb ik het spam-virus gemistquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die Columnisten van Catan voelen elkaar weer prima aan
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Er brandt een lichtje in mn hart en dat is SCHtje
[allemaal]
SCHtje
[/allemaal]
okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Donderda as pas weer, even druk gehad...
oh dan kom ik morgen wel ff een bakkie bij je doenquote:
bakkie doen noemen ze dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh dan kom ik morgen wel ff een bakkie bij je doen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:11 schreef Suijk het volgende:
Meuh.
Die automatenkoffie is daar best te drinken, kan ik uit ervaring zeggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef Bjoro het volgende:
oh dan kom ik morgen wel ff een bakkie bij je doen
moeten we alles benoemen dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef just me het volgende:
[..]
bakkie doen noemen ze dat tegenwoordig
Sowieso, of moet je het nog overdoen mocht je er een dikke onvoldoende voor hebben?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:48 schreef borisz het volgende:
HOI
vandaag mijn laaste so frans gemaakt van mijn leven![]()
voor duits hebben we nog een werkweek berlijn staan en een tentamen over 3 maandenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Boris, nu met Duits verder?
Kom regelmatig bij rommelmarkten enzo. Er gaat niks boven het geluid van een LPquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
LP's zelfs. Ben je een verzamelaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |