http://www.site-b.nl/fok/pommekelly14gif.jpgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Nederlands duo bestormt Google Idol
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Deze OP vind je op: http://wiki.fok.nl/index.php/GoogleIdolsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Haha, eh, niet echt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoooo we kunnen weer door
maare kelly weer beter??
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, eh, niet echt.![]()
Maarja, alleen thuis zitten is ook maar niks.![]()
Daarom zijn wij er dan ook om je leven wat te veraangenamenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, eh, niet echt.![]()
Maarja, alleen thuis zitten is ook maar niks.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus de volgende clip is met snotterbel ?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom zijn wij er dan ook om je leven wat te veraangenamen
Nog even snel danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat vinden jullie de beste clip
Doei doeiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:08 schreef PommeKelly het volgende:
Hé ik ga er weer vandoor,
bedankt voor het alweer tiende adoratietopic!!![]()
![]()
![]()
Super!![]()
Doeii !![]()
percentages zijn nog behoorlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Selection
Votes
Pomme & Kelly 77% 20,058
The Back Dormitory Boys 23% 5,955
26,013 votes total
(je kan beter de stand uit de OP halen, zo is het wel erg nutteloos)
Precies ik ben heus wel een echte fan hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af![]()
Edit: Alsof je geen echte fan bent als je er niet in staat![]()
Misschien refreshen? Geen last van hier!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
Die Photobucket bandwidth exceeded plaatjes on de OP
Ja, van www.googleidol.comquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef Timmai het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik kelly ergens van ken..
1 2 | The Back Dormitory Boys 23% 6,260 ( +305) |
Ah, gelukkig maar. Die chinezen hebben wat mij betreft een te hoog percentagequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:47 schreef Barbaaf het volgende:
* Adoreert nu ook in het 10e topic
En heeft ook gestemd:
[ code verwijderd ]
+xxx ten opzichte van 9:40, de dames lopen weer uit(0.2 %)
Ik ga wel even Wiki'en, ik wilde ook het gekaapte [KLB] topic erbij voor de volledigheid: Dat nieuwe wijf op die avatar..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef Boes-Poes het volgende:
Moeten de links van de vorige topics niet geupdate worden in de OP trouwens?Dit is immers al deel 10.
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Molluck het volgende:
Het loopt niet zo hard als in vorige rondes, zouden die Jappen ook een adoratieteam hebben?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:54 schreef Pido het volgende:
Tien is reden voor een slotje
Uiteraard, maar ik ben bang dat de mods onderhand beginnen te denken dat dit een beetje uitgemolken isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:04 schreef Pido het volgende:
Hoezo, ze zijn toch gewoon lieff:/
Geloof me, ze hebben al honderden ideeën voor hun volgende clip, ze hebben alleen voorlopig nog geen zin om het op te nemenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:08 schreef Jurruh het volgende:
Hee, is '5ive - Everybody get up' niets om te doen? Genoeg om dingen op te dingen te bedenken
Zou ik stom vinden, omdat Pomme en Kelly (vooral Kelly) in het topic langs komt om haar fans weer blij te maken... hoe willen ze dat anders doen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:05 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben bang dat de mods onderhand beginnen te denken dat dit een beetje uitgemolken is![]()
Ik vind het ook stom, maar regels zijn regels.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef Magno het volgende:
[..]
Zou ik stom vinden, omdat Pomme en Kelly (vooral Kelly) in het topic langs komt om haar fans weer blij te maken... hoe willen ze dat anders doen?![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:37 schreef Pido het volgende:
En waarom dan? Quasi-autoritair doen op een internetforum?
Duidelijk?quote:De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Ik vind dat dit inmiddels een bestaande reeks is die niet meer afgebroken mag wordenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef Noir666 het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk?
Voor het hoe en waarom moet je een van de Admins/Mods maar aanspreken![]()
+1 scherpquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:46 schreef Magno het volgende:
[..]
Ik vind dat dit inmiddels een bestaande reeks is die niet meer afgebroken mag worden![]()
Hoezo... hun stellen regel: 'Sommige reeksen mogen, die bestaan al'...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef Noir666 het volgende:
[..]
+1 scherp![]()
Nu nog kijken of je de mods daarmee kunt overtuigen![]()
Geniet er van zolang het nog kan, dan doe ik het ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef Magno het volgende:
Pff... stomme regels... moeten ze maar duidelijker zijn
máár... ik zit hier niet om over regels te praten, ik zit hier om kelly en pomme te adoreren
Ik geef je nog minder kans dan die Chinezen bij googleidol, bijna iedereen heeft onderhand een schijthekel aan deze hype gekregenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
misschien als we het heeeeel lief vragen
Je snapt het niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:23 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom, maar regels zijn regels.![]()
Een goede manier om het sluiten van deze reeks uit te stellen zou zijn wanneer P & K weer in de media zouden komen (bijv. bij Jensen), hoewel ze zelf hebben aangegeven dit niet te willen. ( en geef ze eens ongelijk)
Iemand anders had al een keer voorgesteld dat het mogelijk zou zijn om de reeks naar een ander subforum te verplaatsen, zoals [TV], [B&H], [SSS], [MUZ] of iets dergelijks, maar ik weet niet in hoeverre dit uitvoerbaar is. Zoals het er nu voor staat wordt deze reeks na de finales op 1 April (helaas geen grap) meteen dichtgetyft...
![]()
De kans is sowieso klein dat er NA googleidol nog iets vernieuwends gebeurt m.b.t. tot deze hype, dus neem ik aan dat de hype dan ook daadwerkelijk uitgemolken zal zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal geloof ik.
De reeks gaat dicht wanneer het concept uitgemolken is, er is nooit gezegd dat de reeks dicht zodra G-Idol af is, al hoop ik dat dit wel het geval zal zijn. Het is wel weer mooi geweest.
Mensen die een hekel hebben gekregen eraan zijn gewoon mensen die dachten fans te zijn, maar gewoon niet groot genoege fans zijn om te begrijpen wat voor fan je moet zijn (begrijp jij het nog? ik nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:11 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik geef je nog minder kans dan die Chinezen bij googleidol, bijna iedereen heeft onderhand een schijthekel aan deze hype gekregen![]()
(Ik niet natuurlijk)
Dat is dan weer waar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:14 schreef Noir666 het volgende:
[..]
De kans is sowieso klein dat er NA googleidol nog iets vernieuwends gebeurt m.b.t. tot deze hype, dus neem ik aan dat de hype dan ook daadwerkelijk uitgemolken zal zijn![]()
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
misschien als we het heeeeel lief vragen
Als er een mod is die het dan nog kan weerstaan he... Dan moet het of een vrouw zijn die het niet kan hebben dat Kelly en Pomme populairder dan haar zijn OF het is een Homoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je bedoelt:
[afbeelding]
"ach lieve mod, mag deze reeks alstublieft open blijven? We zullen écht regelmatig met nieuwe content komen en zijn nog laaang niet uitgemolken"
_Ik_ zou er niet ongevoelig voor zijn iig![]()
POTEN THUIS!!quote:
Ja dat wel...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef Noir666 het volgende:
[..]
POTEN THUIS!!![]()
![]()
![]()
De filmpjes doen het trouwens nog gewoon bij mij![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je bedoelt:
[afbeelding]
"ach lieve mod, mag deze reeks alstublieft open blijven? We zullen écht regelmatig met nieuwe content komen en zijn nog laaang niet uitgemolken"
_Ik_ zou er niet ongevoelig voor zijn iig![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:24 schreef Magno het volgende:
[..]
En nee, poten niet thuis... jij moet je poten maar thuis houdenOp hun picturetrail staan genoeg andere meiden voor jou
![]()
Niet ruziën jongensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef Noir666 het volgende:
[..]
POTEN THUIS!!![]()
![]()
![]()
De filmpjes doen het trouwens nog gewoon bij mij![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef hp22 het volgende:
http://pommekelly.wordpress.com/
Ze stoppen er nu al mee!!![]()
*hoopt stiekem op een 1 april grap
Pff...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef hp22 het volgende:
En dat komt allemaal omdat rukkertjes zoals jullie de boel extreem lopen te hypen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef hp22 het volgende:
Neeeeeequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef hp22 het volgende:
Aan 1 kant is het erg jammer, maar het was geweldig zolang het duurde...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef hp22 het volgende:
Niet slimquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef hp22 het volgende:
Nee iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
Het staat er weer op, niet aangekondigd omdat we ze anders zouden downloaden!
Whehe gelukkig hebben we ze al
Idd... kan ik ook respect voor tonenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
Wel respect hoor trouwens!
Stijgt ze niet meteen naar hun hoofd en stoppen op het hoogtepunt!
Idd... gelukkig hebben we de gifjes nog... ik blijf mijn avatar ook houden!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's lees: usericons nog![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
Het staat er weer op, niet aangekondigd omdat we ze anders zouden downloaden!
Whehe gelukkig hebben we ze al
Wel respect hoor trouwens!
Stijgt ze niet meteen naar hun hoofd en stoppen op het hoogtepunt!
Ghehe...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef Noir666 het volgende:
Ik zou mijn kop ook niet constant op Internet willen zien![]()
Hoewel ik natuurlijk niet zo knap als Kelly ben![]()
OMFGquote:OMG PLEASE, WHY THIS ISNT FOR THE GOOD OF MAN,
I NEED THIS VIDEOS, IM ACTUALLY IN LOVE WITH YOU KELLY, PLEASER JUST EMAIL ME PLEASE, I NEED TO BE WITH YOUin the nicest, sanest possible way
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef Noir666 het volgende:
Hopelijk mogen we dit topic van de mods nog even volpraten met afscheidsposts, en is het dan afgelopen.
Ik vind 10 namelijk wel een mooi getal om te stoppen![]()
[..]
OMFG
Voor de Fok! hype is dit natuurlijk geweldig, op het hoogtepunt van de adoratie ermee stoppen. Een paar weken later was het bijna niemand opgevallenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef Pido het volgende:
Och neen. Jullie waren net zo grappig.
/houdt van hypes
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je het zelf geschreven?
Kelly & Pomme bedankt voor de toffe clips!
en kom hier gewoon nog eens rondhangen als user ipv Idol
Nee, als je die comments checkt dan ben ik Noir666quote:
samequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn tijdelijke Kelly avatar![]()
Je MAG nog wel avatars van haar hebben, totdat ze nadrukkelijk zegt dat ze het liever niet heeftquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn tijdelijke Kelly avatar![]()
You make Kelly cryquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef Koentje3 het volgende:
btw, als jullie dit filmpjes nog moeten.. kben ze nu op flurl aant gooien![]()
Hahaha.. ha .....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef Koentje3 het volgende:
grapje :quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef Koentje3 het volgende:
Flauw, ik nam je serieusquote:
Jammerquote:
Nee, ik ben niet zo'n grote stalkerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:37 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Jammermaar waar. Gelukkig heeft iedereen een Pomme & Kelly mapje gemaakt toch?
![]()
![]()
Ahh, dat is handig. Jij hebt ze dus min of meer op je netvlies gebrandtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:44 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n grote stalker![]()
ik heb de video's al vaak genoeg gezien![]()
Weet ik, maar ik vind het wel mooi geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Je MAG nog wel avatars van haar hebben, totdat ze nadrukkelijk zegt dat ze het liever niet heeft![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het wel mooi geweest.
Mijn geheim, wat doe je?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Ahh, dat is handig. Jij hebt ze dus min of meer op je netvlies gebrandt![]()
Na " *fappen* " op visualisaties![]()
![]()
Toch jammer![]()
Ik hoop met je mee, maar ik zie het zwart inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef Boes-Poes het volgende:
Misschien blijven ze wel op fok. (en hopelijk komt Pomme dan ook eens)
Mag hij a.u.b. nog even openblijven tot hij vol is?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:38 schreef NJ het volgende:
Wow.
Wat een geweldig, slim en volwassen besluit van de dames!
(zonder sarcasme).
Stoppen op je hoogtepunt, terwijl je nog inmens populair bent. Netjes..
.
Sowieso tot na de finale. Daarna kijken we wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:45 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Mag hij a.u.b. nog even openblijven tot hij vol is?![]()
De mogelijkheid bestaat namelijk nog dat Kelly hier nog iets gaat posten als afscheid o.i.d...![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Sowieso tot na de finale. Daarna kijken we wel.
NJ.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Sowieso tot na de finale. Daarna kijken we wel.
Ontzettend bedankt voor je lieve comment op de site! Ik vind het echt fijn dat je er zoveel begrip voor hebt !!!quote:
Zit er dik in dat mensen het ergens uploaden, al dan niet van hier dan wel ergens anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:58 schreef PommeKelly het volgende:
Hee iedereen!![]()
Kelly weer even!![]()
Oké, iedereen heeft het dus al gelezen / gezien / opgemerkt / berouwd?![]()
Ik vind het zelf ook niet leuk natuurlijk , maar het is wel de beste keus.
Iedereen die nu alsnog filmpjes van ons gaat uploaden - alsjeblieft NIET doen. Nu we dan gestopt zijn, willen we ook dat het helemaal over is, en niet dat alsnog alles er weer op wordt gezet.![]()
Dat hebben we ook niet helemaal in de hand natuurlijk, maarja, we hopen dat mensen er een beetje rekening mee houden.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor je lieve comment op de site! Ik vind het echt fijn dat je er zoveel begrip voor hebt !!!![]()
Dat weet ik ook wel, dat is dan weer het eh, jammere van dit alles.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zit er dik in dat mensen het ergens uploaden, al dan niet van hier dan wel ergens anders.
Denk niet dat je er aan zult ontkomen eerlijk gezegd
Ach ja, waait wel over.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:03 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, dat is dan weer het eh, jammere van dit alles.![]()
![]()
Maar toch bleef het natuurlijk wel een super-ervaring![]()
![]()
Haha, van mij mag je hoor !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:01 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig dat je toch nog bent gekomen, nu kan iedereen behoorlijk afscheid nemen.![]()
Ik wilde trouwens nog vragen of je het erg vindt dat een paar mensen ( zoals ik) de avatars houden, want ik vind die van mij echt erg mooi![]()
Maar als je het liever niet hebt dan haal ik hem natuurlijk weg![]()
Maar eeh, we mogen toch wel verwachten dat je nog wat vaker van je laat horen op dit forum?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:03 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, dat is dan weer het eh, jammere van dit alles.![]()
![]()
Maar toch bleef het natuurlijk wel een super-ervaring![]()
![]()
Euh, ik denk wel dat ik vaker langskom hoor! Ik vind het eigenlijk wel een heel erg leuk forum jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:05 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Maar eeh, we mogen toch wel verwachten dat je nog wat vaker van je laat horen op dit forum?![]()
![]()
Ik hoop tenminste dat mensen het niet voor je hebben verziekt![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Euh, ik denk wel dat ik vaker langskom hoor! Ik vind het eigenlijk wel een heel erg leuk forum ja
Mensen hebben het niet verziekt hoor, we wilden zowieso al stoppen na Google Idols, ook voor de grote ontdekking van het Fok-forum.
![]()
Alleen het geGoogle enzo werd een beetje vervelend - maar dat was niet alleen op Fok dus voel je maar niet aangesproken
Waar zijn die van brechtje danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef HuHu het volgende:
Het ge-Google wordt hier in de hand gehouden door moderators. Dus daar heb je geluk mee.
Overigens moet je natuurlijk nu wel de normale ontgroening op Fok! doorgaan die er voor minderjarige meisjes geldt: het posten van de tieten.
Graag gedaan hoor, jullie zijn natuurlijk ook de besten op GoogleIdolsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, van mij mag je hoor !![]()
Ja, ik vond het wel leuk om nog even langs te komen, aangezien jullie Fok-mensen () ons natuurlijk hartstikke gesupport hebben !!
![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef HuHu het volgende:
Overigens moet je natuurlijk nu wel de normale ontgroening op Fok! doorgaan die er voor minderjarige meisjes geldt: het posten van de tieten.
Alleen omvat het internet meer dan fok alleen. De bekende weblogs zouden zonder problemen die filmpjes weer online gooien, zulke dingen hebben ze al vaker geflikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef HuHu het volgende:
Het ge-Google wordt hier in de hand gehouden door moderators. Dus daar heb je geluk mee.
Brechtje was 11, die had nog geen tieten toen ze op Fok! kwam.quote:
Dankjewel Noir.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Tof, we ( ik in ieder geval) zullen je natuurlijk zoveel mogelijk behandelen als normale user he![]()
En zoals ik al twintig keer ofzo heb gezegd, ik snap volledig dat jullie stoppen![]()
Daarom hebben ze er wel verstandig aan gedaan de filmpjes zonder enige vorm van aankondiging te verwijderen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alleen omvat het internet meer dan fok alleen. De bekende weblogs zouden zonder problemen die filmpjes weer online gooien, zulke dingen hebben ze al vaker geflikt.
Dag Dag, tot een andere keer dan maar weer hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dankjewel Noir.Echt super!!!
![]()
Ik moet alweer gaan iedereen!
Ik spreek jullie wel weer!
Doeiii!![]()
Dat wel maar ik ben vast niet de enige met een PommeKelly-mapje en er zullen er zijn die de clips inderdaad weer online gooienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daarom hebben ze er wel verstandig aan gedaan de filmpjes zonder enige vorm van aankondiging te verwijderen.
Dat lijkt me een goed idee, dan kunnen ze tenminste weer wat info op hun profielsites zetten, maar dan moet die BarraCupraCuda eerst maar eens komenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is het misschien een idee de links naar de profielensites ed. uit de OP's te verwijderen?
Ze komt hier af en toe nog wel posten, dus houdt uw tranen inquote:
Ik mag dan wel gekleurd zijn, maar ben geen uwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:29 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ze komt hier af en toe nog wel posten, dus houdt uw je tranen in
Sodemieter eens op Rene. Ik heb in tijden niet zulke beleefde users gehad. Laat me even genieten wil je!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag dan wel gekleurd zijn, maar ben geen uw
Pomme en Kelly nietquote:
Dondestraal opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Sodemieter eens op Rene. Ik heb in tijden niet zulke beleefde users gehad. Laat me even genieten wil je!
Het is te laat, ik had het me net afgeleerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Sodemieter eens op Rene. Ik heb in tijden niet zulke beleefde users gehad. Laat me even genieten wil je!
Sorry.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pomme en Kelly niet![]()
[..]
Het is René!!!
Heey...probeer je mij op de hak te nemen met je donderstraal?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dondestraal opHet is René!!! [afbeelding]
Euhhhhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heey...probeer je mij op de hak te nemen met je donderstraal?![]()
quote:
Maak anders een nieuwe poll voor de favoriete video, bij wijze van afscheidquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mastertje het volgende:
We moeten nog wat cools gaan doen ofzo.. iemand ideeen?
K&P meeting?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mastertje het volgende:
We moeten nog wat cools gaan doen ofzo.. iemand ideeen?
Wordt lastig nu de video's niet meer online te bekijken zijn denk ik. Wat andere ideeën zijn de al eerder genoemde Pomme vs. Kelly populariteitspoll of de P&K-avatarverkiezing.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:04 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Maak anders een nieuwe poll voor de favoriete video, bij wijze van afscheid
In ieder geval tot de finale afgelopen isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
waar ik wel benieuwd naar ben...hoe lang gaan jullie die p&k icoontjes nog aanhouden, nu het gedaan is?
Ik heb PERSOONLIJKE toestemming van Kelly gehad om de mijne te houden, en ik vind hem zo tof dat hij voorlopig nog blijftquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
waar ik wel benieuwd naar ben...hoe lang gaan jullie die p&k icoontjes nog aanhouden, nu het gedaan is?
<--quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Proxies, zijn dat van die feetjes?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef Mastertje het volgende:
zullen we nog ff een stemflush organiseren (zoals tweakers dat noemen) voor het einde? Iedereen met al z'n proxies etc. stemmen!
Het is beter als ze eerlijk winnen en ik heb er alle vertrouwen in dat het ze gaat lukkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef Mastertje het volgende:
zullen we nog ff een stemflush organiseren (zoals tweakers dat noemen) voor het einde? Iedereen met al z'n proxies etc. stemmen!
Dat lijkt me ook de reden ja. Al dat gegoogle, dat was best kansloos.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze hebben dus eigenhandig vroegtijdig een eind aan de hype gemaakt, omdat ze gek werden van allerlei kansloze rukkertjes.![]()
Is de hype eerder voorbij dan ik had verwacht.
joh, dit topic blijft waarschijnlijk toch open tot het einde van de finales, en misschien nog iets langer als de media er weer aandacht aan gaat besteden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze hebben dus eigenhandig vroegtijdig een eind aan de hype gemaakt, omdat ze gek werden van allerlei kansloze rukkertjes.![]()
Is de hype eerder voorbij dan ik had verwacht.
Je mag hem houden of wegdoen. Ik hou die van mezelf natuurlijkquote:
Is dit Latijns ofzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef faberic het volgende:
Hoei bertonius.
Dat heet 'Cult'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef faberic het volgende:
Hoei bertonius. Ze gaan stoppen. En men doet hier alsof het madonna is die haar carriere afsluit. Kom op mensen, het zijn twee meisjes die stoppen met debiel doen wat ff leuk is en dan niet meer.
In case you didn't notice: dit is het ONZ forum!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef faberic het volgende:
Hoei bertonius. Ze gaan stoppen. En men doet hier alsof het madonna is die haar carriere afsluit. Kom op mensen, het zijn twee meisjes die stoppen met debiel doen wat ff leuk is en dan niet meer.
quote:
Ik had er nog wel eentje gewildquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb mijn T-shirts met P&K maar afbesteld, die raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt
Nee is iets domsquote:
Ik wil wel eentje kopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb mijn T-shirts met P&K maar afbesteld, die raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt
Als je je even inleest, dan zie je dat ze zijn gestopt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef milmashtia het volgende:
we hebben in ieder geval van Pomme en Kelly genoten, zouden ze al een nieuw project hebben voor de toekomst?![]()
Je bent niet de enige...kom er ook pas vandaag achter.quote:
Mjuist, maar kan ik die filmpjes nog ergens downen. Alles verwijst naar Googlequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8768147178742429679&q=pomme+kelly&pl=true
Help?
Klopt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Mjuist, maar kan ik die filmpjes nog ergens downen. Alles verwijst naar Google...........
En ja, daar zijn ze bijna alemaal eraf gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de poep jongenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8768147178742429679&q=pomme+kelly&pl=true
Help?
nee, ik zag het op googlevideo
Als dat soort nerd filmpjes over je gaan maken kan ik me nog beter voorstellen dat je stopt..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
Help?
Vrij kansloos om dat in dit topic te vragen; de fans die het hebben zullen de wens van Kelly en Pomme respecteren en degenen die niet fan genoeg zijn voor dit respect zullen de clips ook niet gedownload hebben. Ik denk ook dat iemand die hier een link post meteen een modje op z'n dak krijgt.quote:
nueqen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:10 schreef PommeKelly het volgende:
Maarja echt ontzettend bedankt dus iedereen voor de support!!!
En niet te hard huilen hoor![]()
![]()
1 2 | The Back Dormitory Boys 24% 8,676 |
Censuur he, Googleidol is te democratischquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:13 schreef Barbaaf het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe adoratie
En gestemd natuurlijk, de dames lopen in absolute aantallen weer verder uit, relatief leveren ze iets in:
[ code verwijderd ]
Nog twee dagen en 1,3 miljard chinezen die nog wakker kunnen worden![]()
WTF trouwensquote:#
William said,
March 29, 2006 @ 5:32 am · Edit
I´m waiting for your phone call, dont forgive this. Me and my wife are waiting for you in my country call to 56 2 7331755, remember, other people from your country is a great friend of us.
quote:hi for the first moment i see you, i believe you are great. P^leae dont stop, go on my mail account is ---. write me, pleaseeeeeee………………
quote:you are doing the best thing for the moment, so yoy have think for us, for me wath can i do now /(just kidding) sorry for my bad writtng english. I love you, please care you, If any time you visit my country call me. (---) ask for Anita o William, we love you.
Wat is ditquote:I´m waiting for your phone call, dont forgive this. Me and my wife are waiting for you in my country call to ---, remember, other people from your country is a great friend of us.
En dan zijn sommige mensen nog verbaasd dat ze ermee stoppenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mannetjes die behoeftig zijn.. ERG behoeftig
Ook wel een hele hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:32 schreef wolferl het volgende:
Die twee hebben zelfs een halve pagina....
http://google-idol.startpagina.nl/
Wat een sneue kutnerds.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
Help?
Leuke koppies, goed geplaybacked maar weet je, ik kon mezelf niet eens op een glimlach betrappen terwijl ik bijquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:59 schreef Qunix het volgende:
Deze vind ik beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9cSkbMARk3I
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, zo jaag je ze natuurlijk wegquote:
Al die kansloze mensen die een hele bijbel schrijven in de schrale hoop dat ze Pomme en Kelly op MSN kunnen krijgenquote:Hi girls
Seems that you are on your way to victory in that kinda strange “googleidol” competition…
I hope your brand new fame won’t get you any problems….and please don’t get all worked up with all that, that would waste everything.
I won’t play the protective hero, advising foolishly everybody else to leave you alone, for I’m not doing it myself…….Anyway that’s not exactly what YOU want, is it? There is a sweetness in getting worshipped by thousands of people you don’t actually know at all…
It’s a pity that you removed everything you made….Oh, your reasons are certainly perfectly valid, but I couldn’t see any other than the “Respect” one….Well, you got my mail. Would you mind to…?
I think I’d like to correspond with both of you, but anyway, asking for your mails is much too banal for me to do it openly .
Pomme, love your eyes
Kelly, love your smile, especially around 2:00
How unkind, already complimenting whereas I forgot to introduce myself.
My name is Theophile (can’t see the dutch equivalent of it), I’m French, I’m 20, I’m a student(surprisingly), and I’m getting fed up with all those bloody sentences beginning with “I”. So I’ll try to continue differently.
My mail is theovsl@hotmail.com, just in case.Oh Lord, what a geek I am, giving my mail to innocent young girls on a fan-club website.
If you don’t want to write back…..Well,it’s no problem. You must indeed be buried under such proposals (thus I’m quite ashamed of such a lack of originality)
Thanks anyway for the pleasant 2:21 I spent watching your performance. You certainly have acting, or improvising skills.
May I expect an answer then? Have you got enough “Respect” for the ones who voted for you to read all their comments?
Bye, see you later maybe, depends on you
quote:My mail is theovsl@hotmail.com, just in case.Oh Lord, what a geek I am, giving my mail to innocent young girls on a fan-club website.
quote:
Dat Engels van hem he, dat doet me hieraan denken :quote:
Haha, ik vind het wel een lieve fransmanquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dat Engels van hem he, dat doet me hieraan denken :
[afbeelding]![]()
Die zat trouwens toevallig nog onder mijn ctrl+v![]()
Ik vertrouw mensen met het woord "phile" in hun naam sowieso nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:11 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel een lieve fransmanZe praten daar al zo weinig Engels
![]()
pedoquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen met het woord "phile" in hun naam sowieso niet![]()
Hoooi Kellyquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef PommeKelly het volgende:
Hai iedereen!!
Ik had heel even de tijd voor het fenominale Fok-forum ..![]()
Ben nu bij Pomme, maar we gaan zo alweer
Dankjequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef c0nd0r het volgende:
Waarom moet iedereen die filmpjes nu ineens nog hebben!
Kom op man, ze geven aan te willen stoppen en waarom! Had je er maar op tijd bij moeten zijn toon een beetje respect, klaar = klaar, de eerste die ze ergens upload kom ik opzoeken
Kelly kwam op een HEEL fout moment onlinequote:
Laat Pomme ook eens wat typen danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef PommeKelly het volgende:
Hai iedereen!!
Ik had heel even de tijd voor het fenominale Fok-forum ..![]()
Ben nu bij Pomme, maar we gaan zo alweer
Pomme typt:quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Laat Pomme ook eens wat typen dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:22 schreef hp22 het volgende:
Gaan jullie nog een afscheidsfilmpje opnemen? Speciaal voor ons fokkers
Verkaptquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef yok het volgende:
Jammer maar begrijpelijk. En de meeste comments op jullie site zijn ook echte tering-geeks zeg. Zielig dat ze zelf geen vriendin kunnen krijgen.
P.S: Mijn vriendin moest zelfs om jullie lachen
pomme ga jij nu solo verder met die filmpjes? of stoppen jullie beide?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Pomme typt:
Hallokelly weet niet waar jullie het over hebben dus ik kan niet meepraten of iets leukms zeggen
Pomme & Kelly napraat topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef Noir666 het volgende:
Ik vind trouwens dat de TT en de OP van het volgende topic op zijn minst moeten worden aangepast, het adoreren is nu wel weer mooi geweest![]()
![]()
I agreequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef Noir666 het volgende:
Ik vind trouwens dat de TT en de OP van het volgende topic op zijn minst moeten worden aangepast, het adoreren is nu wel weer mooi geweest![]()
![]()
1 april, staat gewoon op de site van GI hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wanneer is de finaleuitslag eigenlijk?
Eindelijk wat privacy hoop ik voor ze.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
Trouwens wat winnen jullie als jullie winnaar zijn van Google Idols naast eeuwige roem en veel fans natuurlijk?
Ja, dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Noir666 het volgende:
Het is trouwens gewoon eng dat wanneer ik een liedje als "Respect" luister, ik meteen de video er bij bedenk![]()
![]()
Ik word inmiddels nogal gek van het liedje, om eerlijk te zijnquote:
Was je weg dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik word inmiddels nogal gek van het liedje, om eerlijk te zijn, ik heb hem nu al wel heeel vaak gehoord
![]()
![]()
Oja, voor de net-zo-snel-van-begrip-zijnden onder ons, ik (Kelly) ben er dus weer even !![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik word inmiddels nogal gek van het liedje, om eerlijk te zijn, ik heb hem nu al wel heeel vaak gehoord
![]()
![]()
Oja, voor de net-zo-snel-van-begrip-zijnden onder ons, ik (Kelly) ben er dus weer even !![]()
Ik luister er NU naar, de MP3 wel te verstaan, niet de videoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
![]()
![]()
We krijgen wel een prijs, maar ik heb geen idee watquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:21 schreef funkmaster het volgende:
ow trouwens....is de prijs al bekend? was toch nog niet zeker?
Er gaat toch nog een nieuwe open hiernaquote:
Een dikke kus van GoogleIdols oprichtersquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:25 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
We krijgen wel een prijs, maar ik heb geen idee wat![]()
Dat is nog een surprise !![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een dikke kus van GoogleIdols oprichters
Stel dat het een geldprijs is, dan zijn jullie vast wel blij he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:25 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
We krijgen wel een prijs, maar ik heb geen idee wat![]()
Dat is nog een surprise !![]()
![]()
Hahahhahahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een dikke kus van GoogleIdols oprichters
En dan sta je daar nog een half jaar in de hall of famequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hahahhahaha
Ja zoiets, zo van: "gefeliciteerd met jullie virtuele schouderklopje"
Als dat zo is organiseren we een inzamelingquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hahahhahaha
Ja zoiets, zo van: "gefeliciteerd met jullie virtuele schouderklopje"
Haha, ik ga er maar niet eens op hopen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Stel dat het een geldprijs is, dan zijn jullie vast wel blij he?![]()
Winkeluuuuuuuuh!!!!!!![]()
tssss ze zijn al rijk... kijk maar eens naar de ka ching clipquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Stel dat het een geldprijs is, dan zijn jullie vast wel blij he?![]()
Winkeluuuuuuuuh!!!!!!![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, ik ga er maar niet eens op hopen.
Het zal wel iets zijn van dat ze ons filmpje op een dvd zetten en naar ons thuis opsturen ofzo, vast geen 4-weekse trip naar de Caribien
![]()
Die DVD wordt vast veel waard nu die filmpjes weg zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja zeg, dat kan ik ook nog wel. Post je huisadres maar even
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |