Maak anders een nieuwe poll voor de favoriete video, bij wijze van afscheidquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mastertje het volgende:
We moeten nog wat cools gaan doen ofzo.. iemand ideeen?
K&P meeting?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mastertje het volgende:
We moeten nog wat cools gaan doen ofzo.. iemand ideeen?
Wordt lastig nu de video's niet meer online te bekijken zijn denk ik. Wat andere ideeën zijn de al eerder genoemde Pomme vs. Kelly populariteitspoll of de P&K-avatarverkiezing.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:04 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Maak anders een nieuwe poll voor de favoriete video, bij wijze van afscheid
In ieder geval tot de finale afgelopen isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
waar ik wel benieuwd naar ben...hoe lang gaan jullie die p&k icoontjes nog aanhouden, nu het gedaan is?
Ik heb PERSOONLIJKE toestemming van Kelly gehad om de mijne te houden, en ik vind hem zo tof dat hij voorlopig nog blijftquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
waar ik wel benieuwd naar ben...hoe lang gaan jullie die p&k icoontjes nog aanhouden, nu het gedaan is?
<--quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Proxies, zijn dat van die feetjes?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef Mastertje het volgende:
zullen we nog ff een stemflush organiseren (zoals tweakers dat noemen) voor het einde? Iedereen met al z'n proxies etc. stemmen!
Het is beter als ze eerlijk winnen en ik heb er alle vertrouwen in dat het ze gaat lukkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:30 schreef Mastertje het volgende:
zullen we nog ff een stemflush organiseren (zoals tweakers dat noemen) voor het einde? Iedereen met al z'n proxies etc. stemmen!
Dat lijkt me ook de reden ja. Al dat gegoogle, dat was best kansloos.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze hebben dus eigenhandig vroegtijdig een eind aan de hype gemaakt, omdat ze gek werden van allerlei kansloze rukkertjes.![]()
Is de hype eerder voorbij dan ik had verwacht.
joh, dit topic blijft waarschijnlijk toch open tot het einde van de finales, en misschien nog iets langer als de media er weer aandacht aan gaat besteden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze hebben dus eigenhandig vroegtijdig een eind aan de hype gemaakt, omdat ze gek werden van allerlei kansloze rukkertjes.![]()
Is de hype eerder voorbij dan ik had verwacht.
Je mag hem houden of wegdoen. Ik hou die van mezelf natuurlijkquote:
Is dit Latijns ofzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef faberic het volgende:
Hoei bertonius.
Dat heet 'Cult'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef faberic het volgende:
Hoei bertonius. Ze gaan stoppen. En men doet hier alsof het madonna is die haar carriere afsluit. Kom op mensen, het zijn twee meisjes die stoppen met debiel doen wat ff leuk is en dan niet meer.
In case you didn't notice: dit is het ONZ forum!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef faberic het volgende:
Hoei bertonius. Ze gaan stoppen. En men doet hier alsof het madonna is die haar carriere afsluit. Kom op mensen, het zijn twee meisjes die stoppen met debiel doen wat ff leuk is en dan niet meer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |