Ik had er nog wel eentje gewildquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb mijn T-shirts met P&K maar afbesteld, die raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt
Nee is iets domsquote:
Ik wil wel eentje kopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb mijn T-shirts met P&K maar afbesteld, die raak ik aan de straatstenen niet meer kwijt
Als je je even inleest, dan zie je dat ze zijn gestopt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef milmashtia het volgende:
we hebben in ieder geval van Pomme en Kelly genoten, zouden ze al een nieuw project hebben voor de toekomst?![]()
Je bent niet de enige...kom er ook pas vandaag achter.quote:
Mjuist, maar kan ik die filmpjes nog ergens downen. Alles verwijst naar Googlequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8768147178742429679&q=pomme+kelly&pl=true
Help?
Klopt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Mjuist, maar kan ik die filmpjes nog ergens downen. Alles verwijst naar Google...........
En ja, daar zijn ze bijna alemaal eraf gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de poep jongenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8768147178742429679&q=pomme+kelly&pl=true
Help?
nee, ik zag het op googlevideo
Als dat soort nerd filmpjes over je gaan maken kan ik me nog beter voorstellen dat je stopt..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
Help?
Vrij kansloos om dat in dit topic te vragen; de fans die het hebben zullen de wens van Kelly en Pomme respecteren en degenen die niet fan genoeg zijn voor dit respect zullen de clips ook niet gedownload hebben. Ik denk ook dat iemand die hier een link post meteen een modje op z'n dak krijgt.quote:
nueqen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:10 schreef PommeKelly het volgende:
Maarja echt ontzettend bedankt dus iedereen voor de support!!!
En niet te hard huilen hoor![]()
![]()
1 2 | The Back Dormitory Boys 24% 8,676 |
Censuur he, Googleidol is te democratischquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:13 schreef Barbaaf het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe adoratie
En gestemd natuurlijk, de dames lopen in absolute aantallen weer verder uit, relatief leveren ze iets in:
[ code verwijderd ]
Nog twee dagen en 1,3 miljard chinezen die nog wakker kunnen worden![]()
WTF trouwensquote:#
William said,
March 29, 2006 @ 5:32 am · Edit
I´m waiting for your phone call, dont forgive this. Me and my wife are waiting for you in my country call to 56 2 7331755, remember, other people from your country is a great friend of us.
quote:hi for the first moment i see you, i believe you are great. P^leae dont stop, go on my mail account is ---. write me, pleaseeeeeee………………
quote:you are doing the best thing for the moment, so yoy have think for us, for me wath can i do now /(just kidding) sorry for my bad writtng english. I love you, please care you, If any time you visit my country call me. (---) ask for Anita o William, we love you.
Wat is ditquote:I´m waiting for your phone call, dont forgive this. Me and my wife are waiting for you in my country call to ---, remember, other people from your country is a great friend of us.
En dan zijn sommige mensen nog verbaasd dat ze ermee stoppenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mannetjes die behoeftig zijn.. ERG behoeftig
Ook wel een hele hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:32 schreef wolferl het volgende:
Die twee hebben zelfs een halve pagina....
http://google-idol.startpagina.nl/
Wat een sneue kutnerds.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
Help?
Leuke koppies, goed geplaybacked maar weet je, ik kon mezelf niet eens op een glimlach betrappen terwijl ik bijquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:59 schreef Qunix het volgende:
Deze vind ik beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9cSkbMARk3I
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, zo jaag je ze natuurlijk wegquote:
Al die kansloze mensen die een hele bijbel schrijven in de schrale hoop dat ze Pomme en Kelly op MSN kunnen krijgenquote:Hi girls
Seems that you are on your way to victory in that kinda strange “googleidol” competition…
I hope your brand new fame won’t get you any problems….and please don’t get all worked up with all that, that would waste everything.
I won’t play the protective hero, advising foolishly everybody else to leave you alone, for I’m not doing it myself…….Anyway that’s not exactly what YOU want, is it? There is a sweetness in getting worshipped by thousands of people you don’t actually know at all…
It’s a pity that you removed everything you made….Oh, your reasons are certainly perfectly valid, but I couldn’t see any other than the “Respect” one….Well, you got my mail. Would you mind to…?
I think I’d like to correspond with both of you, but anyway, asking for your mails is much too banal for me to do it openly .
Pomme, love your eyes
Kelly, love your smile, especially around 2:00
How unkind, already complimenting whereas I forgot to introduce myself.
My name is Theophile (can’t see the dutch equivalent of it), I’m French, I’m 20, I’m a student(surprisingly), and I’m getting fed up with all those bloody sentences beginning with “I”. So I’ll try to continue differently.
My mail is theovsl@hotmail.com, just in case.Oh Lord, what a geek I am, giving my mail to innocent young girls on a fan-club website.
If you don’t want to write back…..Well,it’s no problem. You must indeed be buried under such proposals (thus I’m quite ashamed of such a lack of originality)
Thanks anyway for the pleasant 2:21 I spent watching your performance. You certainly have acting, or improvising skills.
May I expect an answer then? Have you got enough “Respect” for the ones who voted for you to read all their comments?
Bye, see you later maybe, depends on you
quote:My mail is theovsl@hotmail.com, just in case.Oh Lord, what a geek I am, giving my mail to innocent young girls on a fan-club website.
quote:
Dat Engels van hem he, dat doet me hieraan denken :quote:
Haha, ik vind het wel een lieve fransmanquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:07 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dat Engels van hem he, dat doet me hieraan denken :
[afbeelding]![]()
Die zat trouwens toevallig nog onder mijn ctrl+v![]()
Ik vertrouw mensen met het woord "phile" in hun naam sowieso nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:11 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel een lieve fransmanZe praten daar al zo weinig Engels
![]()
pedoquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:13 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen met het woord "phile" in hun naam sowieso niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |