http://www.site-b.nl/fok/pommekelly14gif.jpgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Nederlands duo bestormt Google Idol
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Deze OP vind je op: http://wiki.fok.nl/index.php/GoogleIdolsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Haha, eh, niet echt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoooo we kunnen weer door
maare kelly weer beter??
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, eh, niet echt.![]()
Maarja, alleen thuis zitten is ook maar niks.![]()
Daarom zijn wij er dan ook om je leven wat te veraangenamenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Haha, eh, niet echt.![]()
Maarja, alleen thuis zitten is ook maar niks.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus de volgende clip is met snotterbel ?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom zijn wij er dan ook om je leven wat te veraangenamen
Nog even snel danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat vinden jullie de beste clip
Doei doeiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:08 schreef PommeKelly het volgende:
Hé ik ga er weer vandoor,
bedankt voor het alweer tiende adoratietopic!!![]()
![]()
![]()
Super!![]()
Doeii !![]()
percentages zijn nog behoorlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Selection
Votes
Pomme & Kelly 77% 20,058
The Back Dormitory Boys 23% 5,955
26,013 votes total
(je kan beter de stand uit de OP halen, zo is het wel erg nutteloos)
Precies ik ben heus wel een echte fan hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af![]()
Edit: Alsof je geen echte fan bent als je er niet in staat![]()
Misschien refreshen? Geen last van hier!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
Die Photobucket bandwidth exceeded plaatjes on de OP
Ja, van www.googleidol.comquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef Timmai het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik kelly ergens van ken..
1 2 | The Back Dormitory Boys 23% 6,260 ( +305) |
Ah, gelukkig maar. Die chinezen hebben wat mij betreft een te hoog percentagequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:47 schreef Barbaaf het volgende:
* Adoreert nu ook in het 10e topic
En heeft ook gestemd:
[ code verwijderd ]
+xxx ten opzichte van 9:40, de dames lopen weer uit(0.2 %)
Ik ga wel even Wiki'en, ik wilde ook het gekaapte [KLB] topic erbij voor de volledigheid: Dat nieuwe wijf op die avatar..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef Boes-Poes het volgende:
Moeten de links van de vorige topics niet geupdate worden in de OP trouwens?Dit is immers al deel 10.
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Molluck het volgende:
Het loopt niet zo hard als in vorige rondes, zouden die Jappen ook een adoratieteam hebben?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:54 schreef Pido het volgende:
Tien is reden voor een slotje
Uiteraard, maar ik ben bang dat de mods onderhand beginnen te denken dat dit een beetje uitgemolken isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:04 schreef Pido het volgende:
Hoezo, ze zijn toch gewoon lieff:/
Geloof me, ze hebben al honderden ideeën voor hun volgende clip, ze hebben alleen voorlopig nog geen zin om het op te nemenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:08 schreef Jurruh het volgende:
Hee, is '5ive - Everybody get up' niets om te doen? Genoeg om dingen op te dingen te bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |