Hoooi Kellyquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef PommeKelly het volgende:
Hai iedereen!!
Ik had heel even de tijd voor het fenominale Fok-forum ..![]()
Ben nu bij Pomme, maar we gaan zo alweer
Dankjequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef c0nd0r het volgende:
Waarom moet iedereen die filmpjes nu ineens nog hebben!
Kom op man, ze geven aan te willen stoppen en waarom! Had je er maar op tijd bij moeten zijn toon een beetje respect, klaar = klaar, de eerste die ze ergens upload kom ik opzoeken
Kelly kwam op een HEEL fout moment onlinequote:
Laat Pomme ook eens wat typen danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef PommeKelly het volgende:
Hai iedereen!!
Ik had heel even de tijd voor het fenominale Fok-forum ..![]()
Ben nu bij Pomme, maar we gaan zo alweer
Pomme typt:quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Laat Pomme ook eens wat typen dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:22 schreef hp22 het volgende:
Gaan jullie nog een afscheidsfilmpje opnemen? Speciaal voor ons fokkers
Verkaptquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef yok het volgende:
Jammer maar begrijpelijk. En de meeste comments op jullie site zijn ook echte tering-geeks zeg. Zielig dat ze zelf geen vriendin kunnen krijgen.
P.S: Mijn vriendin moest zelfs om jullie lachen
pomme ga jij nu solo verder met die filmpjes? of stoppen jullie beide?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:21 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Pomme typt:
Hallokelly weet niet waar jullie het over hebben dus ik kan niet meepraten of iets leukms zeggen
Pomme & Kelly napraat topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef Noir666 het volgende:
Ik vind trouwens dat de TT en de OP van het volgende topic op zijn minst moeten worden aangepast, het adoreren is nu wel weer mooi geweest![]()
![]()
I agreequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef Noir666 het volgende:
Ik vind trouwens dat de TT en de OP van het volgende topic op zijn minst moeten worden aangepast, het adoreren is nu wel weer mooi geweest![]()
![]()
1 april, staat gewoon op de site van GI hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wanneer is de finaleuitslag eigenlijk?
Eindelijk wat privacy hoop ik voor ze.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
Trouwens wat winnen jullie als jullie winnaar zijn van Google Idols naast eeuwige roem en veel fans natuurlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |