Wat was die ook alweer? Iets met hübsche Mädchen in Duisburg?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zet de goede titel weer even terug.
De plekken waar ik kom zitten nog in een cash-only economyquote:Op maandag 27 maart 2006 22:15 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind het knap hoe je het voor elkaar krijgt om tot nu toe zoveel te reizen zonder creditcard ?
En rekenen dan waarschijnlijk ook nog eens 25 euro extra om het te boekenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag nog naar Aken geweest. Volgens de vliegmaatschappij die ik wil nemen naar Moskou zijn er verschillende reisburo's in Aken die hun vluchten boeken. Wat blijkt. Zij vullen dan de website van GEXX voor je in, incl. je creditcard gegevens...
Zo te zien moet ik speciaal voor het boeken van deze vlucht een creditcard gaan aanschaffen
klinkt het erg dom als ik zeg dat ik je post niet begrijp ?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Studiefinanciering is toch altijd vier jaar? Je krijgt dus vier jaar prestatiebeurs en dan kan je nog drie jaar bijlenen. Is het mogelijk dat je vijf jaar prestatiebeurs kan krijgen?
Volgens mij mag je gewoon 5 jaar over een 4 jarige HBO doenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Studiefinanciering is toch altijd vier jaar? Je krijgt dus vier jaar prestatiebeurs en dan kan je nog drie jaar bijlenen. Is het mogelijk dat je vijf jaar prestatiebeurs kan krijgen?
Ja dat snap ik maar krijg je dan ook 5 jaar prestatiebeurs?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon 5 jaar over een 4 jarige HBO doen
Nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je gelooft dus eigenlijk de IBG niet![]()
Volgens mij heb je 5 jaar recht op een prestatiebeurs, maar daar heb ik geen ervaring mee
Ik zat met Hans Kazan in een vliegtuig van Transavia op weg naar Malaga. En tijdens de check in stond ik achter Hans en Connie (Vanessa) van Breukhoven. Zij vlogen alleen ergens anders heen met Transavia.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:35 schreef Douwe het volgende:
Transavia? Als er één maatschappij is waarin ik jou nooit zal zien instappen is het Transavia wel. Tussen het plebs naar Malaga
Na jouw prachtige verslag over Hamm.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komt je gedetailleerde verslag nu van Duisburg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef k_man het volgende:
Nou en? Dat heeft je eerder toch ook niet tegengehouden?
Nee, slecht he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus je hebt nog steeds geen vrouwke geneukt mee uit genomen
Daar is nog wel ruimte voor in het budget hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig maar, het zou heel je budget overhoop halen
Mijn droomvrouw is nu op Veronica
Bedoel je M?? Die is pas 20 hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:21 schreef Jaguarized het volgende:
Voor mij niet maar voor haar wel volgens mij.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:23 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Bedoel je M?? Die is pas 20 hoor!
Nee, zij en S zijn allebei 20quote:
ze is 20!quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hy M, how old are you?
Idd, je denkt toch ook niet dat ik serieus een kans maak.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:28 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Nee, zij en S zijn allebei 20
Maar uhm, ik heb haar exen gezien... Ze houdt volgens mij van het football-type...
Ik zou er niet van uit gaan nee, maar ik moet toegeven dat je goede smaak hebt. Het is een mooi meisje!quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, je denkt toch ook niet dat ik serieus een kans maak.S is sowieso niks voor mij, rare gedachten.
Idd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:39 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van uit gaan nee, maar ik moet toegeven dat je goede smaak hebt. Het is een mooi meisje!
Jag: pluk er 1 van mijn site, maar knip mij er wel uit! Staan er meerdere onder 'uitgaan'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd.
@DAM: ik heb ergens vast wel een foto.
Had ze gezien idd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:42 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Jag: pluk er 1 van mijn site, maar knip mij er wel uit! Staan er meerdere onder 'uitgaan'.
You bet, hoe laat begint dat? De fish & chips vorige week waren erg lekker!quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had ze gezien idd.Ga jij vanavond ook naar die vreetparty?
Uurtje of 7. F&C was goed te doen. Had lekker veel vis kunnen pakken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:49 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
You bet, hoe laat begint dat? De fish & chips vorige week waren erg lekker!
Hey verhip zeg, hebben ze Nederland Twee in Argentinie?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zie nu Douwe op Nederland 2
Zal ik bellen?
Whaaaa, is dat volgende week al?quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:13 schreef Jaguarized het volgende:
Volgende week bungyjumpen.
[afbeelding]
7 april. Ga jij ook?quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:16 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Whaaaa, is dat volgende week al?
Weet het niet, weet nog niet wat de plannen zijn. Zal wel al volgeboekt zijn tegen de tijd dat ik dat weet.quote:
Ja ook al beantwoordquote:
Je nick invullen en bij channel #trv invullen en die lijst gewoon op FOK laten staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:19 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik op de 2e link klik kan ik niet uit TRV in de lijst klikken. Vul ik #trv in kan ie niet connecten.
quote:Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig persoonlijk kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
quote:Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
Nick ingevuld en #trv bij channel. Maar trv staat nog niet in het dropdown menu. Kan dat kloppen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je nick invullen en bij channel #trv invullen en die lijst gewoon op FOK laten staan
Dat werkt hier in ieder geval. Misschien heb je die Java - waarschuwing overgeslagen ?
waarschijnlijk wordt dan poort 6669 bij jou geblokkeerd. probeer het eens met IE ipv FFquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm nee werkt niet. Als ik bij channel trv en #trv invul doet ie het allebei niet.![]()
[afbeelding]
Niet dus. Dit topic is alleen voor reisgerelateerde opmerkingen. De nieuwe feature, de IRC chatbox, is voor gesprekken met iemand over wat minder reisgerelateerde zaken. Als je dus wil babbelen in de HTL moet je eerst mensen optrommelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef Douwe het volgende:
Bij mij laad dat hele IRC kanaal niet. Dikke bagger dus
Dit is toch al onze chatbox?
Ben jij nog niet benaderd dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:40 schreef Douwe het volgende:
Is dit je open sollicitatie voor mod, Jag?
dit gebeurt niet zo vaak, maar:quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:41 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk vind ik het grote onzin dat elke post hier reisgerelateerd zou moeten zijn.
De SC is volgens mij ooit juist hier geďntroduceerd om ook de niet direct reisgerelateerde zaken te bespreken. Er zijn mensen die vaak in TRV komen, die elkaar beter leren kennen en dan wil je het ook wel eens over andere zaken hebben dan puur reizen. Om te voorkomen dat de serieuze topics vervuild raken met dat soort conversaties is de SC gekomen.
Dat ben ik met je eens. Helaas blijkt de SC zo niet meer te werken. De topics over Parijs, California, NYC t/m Oekraďne hebben nu allemaal een eigen groepje users dat niet zo snel in deze SC zal komen. De ellenlange dialogen die hier gevoerd worden zijn nou eenmaal geen visitekaartje om hier te posten als relatieve buitenstaander.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:41 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk vind ik het grote onzin dat elke post hier reisgerelateerd zou moeten zijn.
De SC is volgens mij ooit juist hier geďntroduceerd om ook de niet direct reisgerelateerde zaken te bespreken. Er zijn mensen die vaak in TRV komen, die elkaar beter leren kennen en dan wil je het ook wel eens over andere zaken hebben dan puur reizen. Om te voorkomen dat de serieuze topics vervuild raken met dat soort conversaties is de SC gekomen.
Dus worden de serieuze topics nu vervuild met slowchat en moet juist de SC over reizen gaan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Helaas blijkt de SC zo niet meer te werken. De topics over Parijs, California, NYC t/m Oekraďne hebben nu allemaal een eigen groepje users dat niet zo snel in deze SC zal komen. De ellenlange dialogen die hier gevoerd worden zijn nou eenmaal geen visitekaartje om hier te posten als relatieve buitenstaander.
Hear! Hear!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef Douwe het volgende:
Daar ben je als mod dus voor, om de mensen die in dergelijke topics slowchatten te verwijzen naar dit topic. Je moet niet het hele systeem gaan veranderen.
Daar kom ik nooit, maar de SC van K&L gaat over zo ongeveer alles behalve kunst en ook in de SC van FOT gaat het naast fotograferen vaak over totaal ongerelateerde zaken. En daar komen trouwens geregeld nieuwe users bij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat de SC van bv WFL en PTA ook alleen maar gaan over filosofie en treinen.
En gelukkig hebben we in het NYC topic ook geen slowchat. Dat topic is puur bedoeld om over de stad te babbelen. Als er geslowchat in zou worden dan zouden we al op deeltje 75 zitten ofzo. Ja we hebben een keer een slowchat gehad, van 4 posts ja, maar om dat nu meteen slowchat te noemen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Helaas blijkt de SC zo niet meer te werken. De topics over Parijs, California, NYC t/m Oekraďne hebben nu allemaal een eigen groepje users dat niet zo snel in deze SC zal komen. De ellenlange dialogen die hier gevoerd worden zijn nou eenmaal geen visitekaartje om hier te posten als relatieve buitenstaander.
Straks krijgen we nog een systeem als: "Je bent in TRV. En in de slowchat van TRV praat je over TRV gerelateerde zaken. Daar is een slowchattopic in TRV namelijk voor. Doe je het niet, dan krijg je een waarschuwing. Na 3 waarschuwingen volgt een ban."quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, maar de SC van K&L gaat over zo ongeveer alles behalve kunst en ook in de SC van FOT gaat het naast fotograferen vaak over totaal ongerelateerde zaken. En daar komen trouwens geregeld nieuwe users bij.
Jaja, tis hier elke avond op tv. Tenminste nog enigszins vermakelijk amusement op de late avond.quote:
Of ElisaB die hier de scepter gaat zwaaienquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan Cynix. Die heeft in het verleden ook goede dingen gedaan voor TRV...
Daar ben ik een keer uit geweestquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef qwerty_x het volgende:
als we elke post eindigen met het lukraak noemen van een stad
is het dan wel TRV grelateerd ?
Lutjebroek
dat begreep ik al welquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:09 schreef Douwe het volgende:
Laat ik het beter definieren. Ik ben er eens op kroegentocht geweest. (..)
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:02 schreef k_man het volgende:
Jullie kennen de historie niet hč?
We hebben hier ooit een modje gehad die steeds meer irritatie opwekte en uiteindelijk zo ongeveer door alle vaste users werd uitgekotst. Die is er uiteindelijk door (vooral) Cynix uitgeknikkerd. Vervolgens kwam Cynix eens praten met de vaste users tijdens een TRV-meet op de hei. Over wat er anders, beter kon, hoe de users over TRV dachten en wie de nieuwe modjes zouden moeten worden. Zo kan het dus ook.
Weet je hoe die mod heette Jag?
Staat niet in Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef qwerty_x het volgende:
bashen = uitschelden ?
Was ik net mee bezig... net als even wat foto's online aan het zetten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:57 schreef Douwe het volgende:
DT, je bent nu toch al in Boedapest geweest? Moet je je sig niet aanpassen dan?
staan die steden in de planningquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:04 schreef Douwe het volgende:
Vind je Groningen nu werkelijk noemenswaardig om in je sig te vermelden? Misschien heeft Jag nog wel wat tips
Jennen, treiteren, klieren, klooien, vervelend gedrag e.d.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef qwerty_x het volgende:
bashen = uitschelden ?
Dat plant ie ook net als ik nog niet terug ben. In mei ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:04 schreef Douwe het volgende:
Vind je Groningen nu werkelijk noemenswaardig om in je sig te vermelden? Misschien heeft Jag nog wel wat tips
Ik denk DT aangezien DT en DAM het eerder in dit topic niet zo goed konden vinden.quote:
Groningen is voor mij verder dan Parijs (in tijd) en Brussel (in afstand)quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:04 schreef Douwe het volgende:
Niets gepland... ik moet gewoon voor m'n werk ernaartoe. Ik heb een hotel aan de markt geboekt, leek me wat leuker dan Martiniplaza. Of heb ik dat verkeerd ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Dat plant ie ook net als ik nog niet terug ben. In mei ofzo.![]()
Hotel de Doelen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niets gepland... ik moet gewoon voor m'n werk ernaartoe. Ik heb een hotel aan de markt geboekt, leek me wat leuker dan Martiniplaza. Of heb ik dat verkeerd ?
Grand Hotel de Doelen inderdaad zoals ze zichzelf noemenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
Hotel de Doelen? :
Op welke dagen ben je er? Het zit naast de Drie Gezusters die je natuurlijk ook moet bezoeken. Ik hoop voor je dat je er niet op een donderdagavond of vrijdagavond zit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Grand Hotel de Doelen inderdaad zoals ze zichzelf noemen![]()
ja ik zit er ook op een donderdagavond, maar dat is ingecalculeerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
Op welke dagen ben je er? Het zit naast de Drie Gezusters die je natuurlijk ook moet bezoeken. Ik hoop voor je dat je er niet op een donderdagavond of vrijdagavond zit.
Ben er al mee bezig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:01 schreef DutchTrain het volgende:
dank voor de tip
Deze is voor jou Jag: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4 (ik had 'm al voorlopig beantwoord in het ZA topic overigens.. )
Ik ga maar eens slapen
Waar zou ie dat vandaan hebben he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:07 schreef Douwe het volgende:
Schuin staat in de planning, recht is al geweest
Het zal mij een zorg zijn, maar het schijnt een vraag te zijn die hier tegenwoordig aan veel terugkerende reizigers gesteld wordt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Hik het volgende:
Nee, niet gescoord k_man, teleurgesteld?
Gut, vertel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg zijn, maar het schijnt een vraag te zijn die hier tegenwoordig aan veel terugkerende reizigers gesteld wordt.
Niks mis met analoge foto's.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef Hik het volgende:
Yup. Ga ze vanmiddag ophalen. Jawel: ik ben nog een analoog-volhouder!![]()
Vooral de vraag of Jag nou al gescoord heeft houdt (sommige van) de mensen hier mateloos bezig.quote:
Nee, HJNGV* # 76 - 't was weer leuk in Salouquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef Douwe het volgende:
Dus voortaan krijgen wen HTL #76 - Reizigerspret in Ghana of iets in die richting?
Sorry meneer de moderatorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
We beginnen toch niet nu al met nieuwe TT's voor het volgende deel te strooien hč?
De ervaring leert dat vunzige titels heel veel views trekken, en ook nog wel eens een verdwaalde poster.... maar of we nou op die users zitten te wachten is een tweede (zie het Iberia vluchtervaringen topic en degene die daar aan vooraf gingquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:09 schreef Douwe het volgende:
Zeg, DT, je doet daar nu wel lacherig over, maar door een dergelijke SC te openen trek je ongetwijfeld nieuwe gezichten naar TRV
Wat / waar is nummer 4quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef k_man het volgende:
Om tegemoet te komen aan de vragen over Duisburg een kleine impressie: [Showcase] Duisburg
Bij nader inzien is 7 niet het museum dat ik dacht dat het was... dus die weet ik ook nietquote:
Ik meen dat het een stootblok is voor de havenkraan in de Innenhafen. Ik heb een soortgelijke foto ergens, maar die heb ik nu niet bij de hand...quote:
Aha, dat museum heb ik nog steeds niet van binnen gezien, omdat het altijd net dicht is als ik er ben 'quote:Nummer 4 is in museum Küppersmühle (Herzog & De Meuron). Nummer 7 is een kantoorgebouw van Norman Foster, ergens halverwege tussen station en dierentuin.
Oh ja, nu zie ik het palletje om de deur vast te zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Nee, het is een deurstop van ca. 5 cm hoog.
Nah ja, succes, ik heb in meerdere (2) hostels gezeten dus ik ken het principe.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Succes
En een iets veranderde UI?
Leef je onder een steen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
Dat klinkt gezellig Vogue!Zijn er demonstraties in Parijs?
Waarvoor? Daar merk je hier helemaal niets van!
![]()
Daar krijgen we hier niks van mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:08 schreef Douwe het volgende:
[..]
Leef je onder een steen?
Rellen, stakingen, de hele mikmak
quote:SCHIPHOL - Vanaf 3 april gaat transavia.com vliegtickets aanbieden via de winkels van Blokker. Bij aankoop van twee schoonmaakproducten ontvangen klanten vouchers die een unieke code bevatten. Daarmee wordt toegang verkregen tot een speciale website waar voor 19,99 euro - exclusief toeslagen - een retourvlucht kan worden geboekt voor zeven lijndienstbestemmingen.
Met deze actie actie zegt transavia.com in te willen spelen op de snel veranderende behoeften van de Nederlandse consument op het gebied van reizen.
“We bereiken de consument op een ander moment dan bij het normale aankoopproces van een vlucht en proberen nog meer dan anders de consument te verleiden tot een impulsaankoop”, zo zegt Willem Hondius, Commercieel Directeur bij transavia.com. “Daarnaast proberen we met deze actie een andere doelgroep te bereiken dan de consument die we nu al regelmatig bij ons aan boord vinden.”
Met z'n allen naar de huishoudbeurs in Romequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanaf 3 april gaat transavia.com vliegtickets aanbieden via de winkels van Blokker. Bij aankoop van twee schoonmaakproducten ontvangen klanten vouchers die een unieke code bevatten. Daarmee wordt toegang verkregen tot een speciale website waar voor 19,99 euro - exclusief toeslagen - een retourvlucht kan worden geboekt voor zeven lijndienstbestemmingen.
quote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
quote:Wist je dat Knut op 1 april jarig is...
quote:Het forum is succesvol van de server verwijderd.
Yep, het is zeker slim. Vliegtickets zijn tot nu toe nauwelijks impulsaankopen, budgettickets en korte trips zijn daar echter wel prima geschikt voor. Ik verwacht er veel van.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met z'n allen naar de huishoudbeurs in Rome![]()
Op zich wel slim. Zo was die actie van de NS met treinkaartjes bij Kruidvat ook erg succesvol en in Duitsland verkopen de Spoorwegen nu tijdelijk speciale kaartjes bij McDonalds.
En toch zou je bijna denken aan een 1 april grapquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yep, het is zeker slim. Vliegtickets zijn tot nu toe nauwelijks impulsaankopen, budgettickets en korte trips zijn daar echter wel prima geschikt voor. Ik verwacht er veel van.
Het verbaast me dat het niet allang is schering en inslag is eigenlijk. Waarom zou je budgettrips niet kunnen verkopen in de supermarkt?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En toch zou je bijna denken aan een 1 april grap
Zoals Dirk inderdaad deed met AirBerlin. Ik vind het ook logisch, alhoewel het natuurlijk lastig is om de klant in de supermarkt even snel uit te kunnen leggen welke voorwaarden er aan het product zitten (boekingsperiode, beperkt aantal plaatsen, bijkomende kosten etc.). Dat zie ik een gemiddelde kassamiep van de buurtsuper niet zo snel even uitleggen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het verbaast me dat het niet allang is schering en inslag is eigenlijk. Waarom zou je budgettrips niet kunnen verkopen in de supermarkt?
Nee dat klopt, maar die miep kan ook bepaalde dingen over andere producten niet uitleggen. Het hoort een beetje bij budgetartikelen. Scherpe prijs, maar beperkte voorwaarden en beperkte uitleg. De Kijkshop is ook een stuk goedkoper omdat het personeel je nauwelijks helpt en ze dus minder gladjakkers in dienst hoeven te nemen. De voorwaarden kun je wel kwijt op de verpakking.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zoals Dirk inderdaad deed met AirBerlin. Ik vind het ook logisch, alhoewel het natuurlijk lastig is om de klant in de supermarkt even snel uit te kunnen leggen welke voorwaarden er aan het product zitten (boekingsperiode, beperkt aantal plaatsen, bijkomende kosten etc.). Dat zie ik een gemiddelde kassamiep van de buurtsuper niet zo snel even uitleggen.
Ik neem aan de 7 low-cost lijndienstbestemmingen: Glasgow, Toulon, Girona, Nice, London, Kopenhagen en Berlijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:20 schreef Jaguarized het volgende:
Wat zijn die 7 bestemmingen eigenlijk?
Doen ze ook, maar die andere zijn niet echt low-cost te noemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik dacht dat ze op meer vlogen.Sorry hoor.
quote:A1 GRAND PRIX SERIES TWO CALENDAR ANNOUNCED
01/04/2006 - Taking racing to the people wherever they may be is the key to the second series of A1 Grand Prix, starting at the A1 Grand Prix of Nations, Circuit Park Zandvoort, Netherlands at the start of October. And so is breaking new ground as the A1GP circus sets its sights on a series of venues that have never been used for motor racing before.
Many of these new venues will require specific regulations to draw the most from the 550bhp racers. For the Venice street race, crew catering will serve only Cornettos. For the hill climb in Tibet, half the field will start the course from the bottom, the other half from the top. For the night race in Lapland, huskies are to be used in place of scooters for moving items around the paddock. Cars will arrive flatpacked for the Ikea Cup race in Narnia, so extra time will be required for their assembly. Sniffer dogs will be used in place of marshals for the race in Baghdad to find any explosives in the cargo. Should any freight issues arise from the event in the Falklands, the event will be moved to Ascension Island. No one with hairy ears will start the races in Middle Earth until their ears have been plucked. Finally, fireproof overalls will be replaced by water wings for the Bikini Atoll extravaganza.
So, remember, A1 Grand Prix takes you places you've never been before.
A1 GRAND PRIX SERIES TWO DATES
29 September-1 October A1 Grand Prix of Nations, Circuit Park Zandvoort, Netherlands
13-15 October Venice street race (this replaces the round at Laguna Seca)
27-29 October Tibetan hill climb
3-5 November Kabul
24-26 December Lapland (night race)
5-7 January Narnia (for the Ikea Cup)
19-21 January A1 Grand Prix of Nations, USA - to be held in Baghdad (or Teheran)
26-28 January Canvey Island
12-14 February The Latvian round - to be held on the Isle of Dog (innit!)
26-28 February Falkland Islands
23-25 March Middle Earth 'the Ring'
6-8 April Bikini Atoll
20-22 April South Central LA (drive-by penalties will be enforced)
Date of release: April 1, 2006, Shanghai, China
[BHFH]Zonde van het geld. Kun je ook 7 hotelovernachtingen inclusief ontbijt van betalen.[/BHFH]quote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef Jaguarized het volgende:
Ja klopt. Maar het is weer 11 euro extra.
quote:MADRID - Op de Madrileense luchthaven Barajas zijn het afgelopen weekeinde zo’n 20.000 koffers ‘zoek’ geraakt vanwege een defect aan het bagagetransportsysteem. Het probleem deed zich voor in de onlangs geopende Terminal 4, waar met name vluchten van Iberia en andere oneworld-maatschappijen worden afgehandeld. Veel vliegtuigen vertrokken zonder bagage.
Luchthavenoperator Aena en Siemens, de ontwerper van het bagagesysteem, hebben geen mededelingen gedaan over het precieze aantal koffers dat vastliep. Maar bagagemedewerkers verklaarden tegenover Spaanse media dat het om 20.000 stuks ging.
Alle bagagestukken zijn alsnog naar hun eigenaren gestuurd. Zondag had de situatie in Terminal 4 zich weer genormaliseerd.
Wa kost-ie dan?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zal die andere foto's van het Landschaftspark overdag eens opzoeken.
134 meter is 199 dollar = 100 euro. Kan alleen niks vinden over 1 die 199 meter is.quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef boeiuh het volgende:
[..]
Wa kost-ie dan?
Ik heb in ZAfrika iets van 70 e's betaald voor 216 meter
Ik heb ook ABN en de studenten credit card, en ja, dat doet het ding vaker. Meestal is het 10 minuten later weer opgelost. Misschien dat de ABN server 's nachts rare dingen doet ofzo. Als je genoeg krediet hebt dan zou ik me geen zorgen maken, probeer het straks nog eens in de winkel ofzo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:00 schreef Jaguarized het volgende:
Great.Mijn credit card is geweigerd toen ik net mijn bungyjump wilde betalen.
De wereldpas werd wel geaccepteerd.
Terwijl de credit card en de wereldpas aan dezelfde rekening gekoppeld zijn.
Dus ik naar de NZ branch van de ABN Amro, vertellen ze me dat ze alleen corporate banking doen.
![]()
Het collect call nummer naar Nederland werkt ook al niet maar dat zal wel komen door mijn mobiele telefoon.![]()
Nieuws van 16 augustus....quote:Op woensdag 5 april 2006 05:00 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuwe TT:
[SC] HTL #76 - Nu met Ryanair naar Pisa vanuit Eindhoven!
![]()
![]()
Maar gister dus de eerste vlucht.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nieuws van 16 augustus....zie => HIER
Ze hadden al in januari moeten beginnen, maar toen waren de nieuwe toestellen van Boeing vanwege een staking nog niet geleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |