GMTA.quote:
Als je op zoek bent naar een topic over een bepaalde stad of land dan kan je het beste de Fok!SearchLite gebruiken. Als je namelijk Google Fok gebruikt dan zal je op veel landen in sigs van users uitkomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef femmeChantal het volgende:
Mag ik hier in het hol van de leeuw pleiten voor een verbod op het noemen van landen/ plaatsen in de signature?
(Snel) zoeken naar een bepaald land/ stad maken jullie zo wel heel moeilijk! (430 hits alleen al in TRV en dat alles voor een stad waar naar alle waarschijnlijkheid maar 1 topic over bestaat..)
Nou, vroeger, alleen hele oude mensen weten het nog, toen werd het gewoon goed bijgehouden door de mods.quote:
Travel-Babesquote:Op zondag 26 maart 2006 15:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, vroeger, alleen hele oude mensen weten het nog, toen werd het gewoon goed bijgehouden door de mods.
Hebbes, dit werkt beter!! (ik zocht trouwens op Brussel). Bedankt allemaal! misschien een idee om die light-search even ergens te promoten? De zoekknop leidt je rechtstreeks naar google.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
Als je op zoek bent naar een topic over een bepaalde stad of land dan kan je het beste de Fok!SearchLite gebruiken. Als je namelijk Google Fok gebruikt dan zal je op veel landen in sigs van users uitkomen.Het afschaffen van namen van landen en steden in sigs van users zou de laagdrempeligheid van TRV verlagen. Als TRV'er wil je natuurlijk laten weten waar je naar toe gaat. Het liefst nog met een linkje er aan zodat niet-TRV'ers naar TRV geleid worden.
Snel zoeken gaat inderdaad het makkelijkst in Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen en dan even op ctrl+f drukken en het land / de stad van keuze invullenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef femmeChantal het volgende:
Mag ik hier in het hol van de leeuw pleiten voor een verbod op het noemen van landen/ plaatsen in de signature?
(Snel) zoeken naar een bepaald land/ stad maken jullie zo wel heel moeilijk! (430 hits alleen al in TRV en dat alles voor een stad waar naar alle waarschijnlijkheid maar 1 topic over bestaat..)
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Oei, met Brussel kom je dus steeds uit op de sig van DT. Wat een boef.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Gegroet, uw vaste invalmod op de achtergrond; ElisaB
Checkquote:Op maandag 27 maart 2006 14:01 schreef Jaguarized het volgende:
Marmaris voor jongeren.
Is dubbel met [Zomer 2006] Marmaris
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef k_man het volgende:
Ik merk dat de SC niet meer sticky is. Is dat bewust gedaan?
Ik stond op het punt te antwoorden dat dat hier geen enkel probleem is, maar toen dacht ik net op tijd 'DT heeft vast liever een nieuw topic'.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:58 schreef WRDA6 het volgende:
Ik weet niet of het een probleem is dat ik deze topic na 10 dagen omhoog haal
Het is nu wel een centraal topic.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:28 schreef k_man het volgende:
Hoi DT, heb je al een antwoord op mijn vragen?
Antwoord is nee. De centrale topics blijven zoals ze nu zijn.quote:Gaan we DIG en K&L volgen?
Want....? Waarom wordt tegen de uitdrukkelijke wens van de users ingegaan? Wat gebeurt er dan met het evaluatietopic? En waarom is de SC nu ook centraal?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:38 schreef DutchTrain het volgende:
Antwoord is nee. De centrale topics blijven zoals ze nu zijn.
Geen idee. Ik ga niet meer proberen z'n gedrag hier te begrijpen hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:38 schreef Douwe het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal, k_man vraagt toch alleen om een uitleg? Waarom reageert DT dan zo?
David Letterman.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:35 schreef k_man het volgende:
Hou je trouwens van Amerikaanse talkshows DT? Jay Leno of die andere? Kben even z'n naam kwijt.
Ik denk dat er weinig met de resultaten van het evaluatie-topic zal worden gedaan. "We nemen het mee naar achteren." Ja dat is natuurlijk een antwoord waar je weinig mee op schiet aangezien het 9 van de 10 keer voorkomt dat je er nooit wat van weer ziet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga niet meer proberen z'n gedrag hier te begrijpen hoor.
Het is alleen erg jammer voor TRV.
Na het proberen van de nieuwe optie, experimenteren met mergen, snel centraal maken of een paar dagen wachten, topics openen en sluiten, verwijzen naar andere topics, het monitoren van views en posts, het volgen van (de postgeschiedenis, MyAT en bookmarks) van users, het vergelijken van het soort geopende topics met vergelijkbare perioden vorig jaar, hebben we moeten concluderen dat er meer voordelen voor TRV aan zitten dan nadelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef k_man het volgende:
Want....?
Zie hierboven. De users die het meest geprofiteerd hebben van de centrale topics hebben niet gereageerd. Op het oog lijkt het voor de users die gereageerd hebben wellicht niet logisch, maar spontante bezoekjes (views) aan die topics zijn maar gedeeltelijk verminderd (voornamelijk bij de topics over Thailand en NYC), het aantal inhoudelijke posts (posts met vragen of antwoorden) is totaal niet verminderd.quote:Waarom wordt tegen de uitdrukkelijke wens van de users ingegaan?
Er staan nog genoeg andere tips in die we niet zomaar weg kunnen gooienquote:Wat gebeurt er dan met het evaluatietopic?
Ook om te proberen of dit werkt om naar beneden te scrollen. In het feedback topic werd gemeld dat sticky niet gewenst was. Dus proberen we het even zo.quote:En waarom is de SC nu ook centraal?
De SC onderaan is nog wel enigszins logisch, de users die er in wíllen posten posten er toch wel. Alleen dat maakt het nut van de Centrale Topics onderaan nóg onlogischerquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:06 schreef DutchTrain het volgende:
Ook om te proberen of dit werkt om naar beneden te scrollen. In het feedback topic werd gemeld dat sticky niet gewenst was. Dus proberen we het even zo.
Door het sticky maken hebben enkele nieuwe users zich gemeld in het topic, maar zijn niet meer terugkomen. Voor het aantal views maakte het ook niet veel uit.
En nu zet je hem ergens onderaan de lijst neer. Nee...dat werkt uitnodigend...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook om te proberen of dit werkt om naar beneden te scrollen. In het feedback topic werd gemeld dat sticky niet gewenst was. Dus proberen we het even zo.
Door het sticky maken hebben enkele nieuwe users zich gemeld in het topic, maar zijn niet meer terugkomen. Voor het aantal views maakte het ook niet veel uit.
Daar kun je nu nog niets over zeggen, dat laat ik liever over aan de verloop van het topic. De subforum-index is immers niet de enige manier om in het topic terecht te komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
En nu zet je hem ergens onderaan de lijst neer. Nee...dat werkt uitnodigend...![]()
Wat zijn de andere manieren dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog niets over zeggen, dat laat ik liever over aan de verloop van het topic. De subforum-index is immers niet de enige manier om in het topic terecht te komen
RdS staat binnenkort ook centraal, nu staat die niet centraal om te zien wat zo'n topic doet voor TRV.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp is dat topics als Raad de stad deel 74 Raad een land adhv vorm en Raad de Straat, AMsterdam niet centraal gemaakt zijn.
Kan een mod dat misschien uitleggen?
Precies, via de AT lijst, via de FP tracker, of de postgeschiedenis / myAT / bookmarks van een andere user. Als je mee wil helpen met de evaluatie daarvan ben je welkom. Ik stel voor dat we de SC drie topics lang centraal houden, net zolang als die sticky is geweestquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Wat zijn de andere manieren dan?Via de Active Topics lijst? Wanneer gaan we evalueren over het wel of niet centraal maken van de SC?
Ongeschreven regel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
RdS staat binnenkort ook centraal, nu staat die niet centraal om te zien wat zo'n topic doet voor TRV.
De andere twee vallen onder de ongeschreven regel om een topic pas centraal te maken na een bepaald aantal dagen. De verwachting was dat deze topics toch weer snel zouden verdwijnen.
Nee, als er geschreven regels voor waren, werd het wel gemakkelijker, maar niet leuker klinkt als de belastingdienst, I knowquote:
Ja, dat klopt. Maar dat bedoelde ik ook niet. Je kan bijvoorbeeld eens kijken naar de postgeschiedenis van degenen die in RdS posten enzo..quote:RdS is toch al langer in TRV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |