GMTA.quote:
Als je op zoek bent naar een topic over een bepaalde stad of land dan kan je het beste de Fok!SearchLite gebruiken. Als je namelijk Google Fok gebruikt dan zal je op veel landen in sigs van users uitkomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef femmeChantal het volgende:
Mag ik hier in het hol van de leeuw pleiten voor een verbod op het noemen van landen/ plaatsen in de signature?
(Snel) zoeken naar een bepaald land/ stad maken jullie zo wel heel moeilijk! (430 hits alleen al in TRV en dat alles voor een stad waar naar alle waarschijnlijkheid maar 1 topic over bestaat..)
Nou, vroeger, alleen hele oude mensen weten het nog, toen werd het gewoon goed bijgehouden door de mods.quote:
Travel-Babesquote:Op zondag 26 maart 2006 15:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, vroeger, alleen hele oude mensen weten het nog, toen werd het gewoon goed bijgehouden door de mods.
Hebbes, dit werkt beter!! (ik zocht trouwens op Brussel). Bedankt allemaal! misschien een idee om die light-search even ergens te promoten? De zoekknop leidt je rechtstreeks naar google.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
Als je op zoek bent naar een topic over een bepaalde stad of land dan kan je het beste de Fok!SearchLite gebruiken. Als je namelijk Google Fok gebruikt dan zal je op veel landen in sigs van users uitkomen.Het afschaffen van namen van landen en steden in sigs van users zou de laagdrempeligheid van TRV verlagen. Als TRV'er wil je natuurlijk laten weten waar je naar toe gaat. Het liefst nog met een linkje er aan zodat niet-TRV'ers naar TRV geleid worden.
Snel zoeken gaat inderdaad het makkelijkst in Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen en dan even op ctrl+f drukken en het land / de stad van keuze invullenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef femmeChantal het volgende:
Mag ik hier in het hol van de leeuw pleiten voor een verbod op het noemen van landen/ plaatsen in de signature?
(Snel) zoeken naar een bepaald land/ stad maken jullie zo wel heel moeilijk! (430 hits alleen al in TRV en dat alles voor een stad waar naar alle waarschijnlijkheid maar 1 topic over bestaat..)
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Oei, met Brussel kom je dus steeds uit op de sig van DT. Wat een boef.
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef ElisaB het volgende:
Gegroet, uw vaste invalmod op de achtergrond; ElisaB
Checkquote:Op maandag 27 maart 2006 14:01 schreef Jaguarized het volgende:
Marmaris voor jongeren.
Is dubbel met [Zomer 2006] Marmaris
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef k_man het volgende:
Ik merk dat de SC niet meer sticky is. Is dat bewust gedaan?
Ik stond op het punt te antwoorden dat dat hier geen enkel probleem is, maar toen dacht ik net op tijd 'DT heeft vast liever een nieuw topic'.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:58 schreef WRDA6 het volgende:
Ik weet niet of het een probleem is dat ik deze topic na 10 dagen omhoog haal
Het is nu wel een centraal topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |