quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:57 schreef pos het volgende:[..]
Thnx
Ja idd voor twee weken...? Zal is wat meer info inwinnen bij het reisburo.
Ik ben er dus afgelopen mei naar toe geweest, twee weken gezeild. Vanaf Martinique via St. Lucia en St. Vincent naar de Grenadines. Dat is de beste manier om daar jezelf te vervoeren, maar je moet wel een ervaren zeiler zijn, anders is het niet haalbaar. Je kan volgens mij ook vanaf St. Vincent naar verschillende eilanden een veerboot nemen, onder andere naar Bequia, Union Island en de Tobago Cays. St. Vincent is een heel leuk eiland, alleen weet ik niet hoe lang je er door kan brengen, omdat het redelijk klein is vergeleken met St. Lucia. Verder zijn er niet veel plekken om uit te gaan ofzo, als je daar van houd moet je naar Rodney Bay op St. Lucia.
Over de kosten, dat hangt er erg vanaf waar je verblijft, en waar je heen vliegt. Ik denk dat je op St. Vincent heel goedkoop kan verblijven, zolang je maar geen hoge eisen stelt, maar je kan ook ergens in een vijfsterren resort gaan zitten. De vluchten zijn lastig vanuit Nederland, maar vanuit Frankrijk wordt rechtstreeks op Martinique gevlogen, en vanaf Heathrow kan je rechtstreeks naar St. Lucia, en misschien ook wel naar St. Vincent.