abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18699834
Ik vertrek woensdag naar Martinique, waar ik ga zeilen naar St. Lucia en de Grenadines, maar heeft iemand nog tips of must-sees? Tuurlijk, op de Grenadines is elk eiland mooi, maar wat zijn nou de bijzondere plekjes op Martinique en St. Lucia?
'It isn't the vote that counts, it's who counts the votes'
pi_18703520
Is niemand op Martinique of St. Lucia geweest ofzo?
pi_22508270
En aatje hoe was het? Wil er ook wel meer van weten? Is het er duur en waar vlieg je eerst
heen vanaf schiphol en hoelang vliegen ect. ect.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22516675
Prijspeil ligt daar goedkoper. Je kan vanaf Schiphol naar Venezuela vliegen en vanaf daar met de boot of vliegtuig naar die eilandjes. Grenadines is schitterend.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22517122
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Grenadines is schitterend.
Jeetje ja, enorm mooi. Ben je er geweest? Vertel is wat meer. Als je zin hebt hoor

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22517181
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef pos het volgende:

[..]

Jeetje ja, enorm mooi. Ben je er geweest? Vertel is wat meer. Als je zin hebt hoor

[afbeelding]
Ik ben er geweest, met de boot overigens en ben er 'n dagje geweest! Het is mooi inderdaad, maar of er nu echt een reden is om daarheen te gaan...

Als je toch in de buurt bent en je bent gek op prachtige tropische witte stranden met palmbomen en een schitterende zee dan zou ik er zeker heengaan. Maar om er nu 2 weken te gaan zitten... dat weet ik toch ook niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22518256
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik ben er geweest, met de boot overigens en ben er 'n dagje geweest! Het is mooi inderdaad, maar of er nu echt een reden is om daarheen te gaan...

Als je toch in de buurt bent en je bent gek op prachtige tropische witte stranden met palmbomen en een schitterende zee dan zou ik er zeker heengaan. Maar om er nu 2 weken te gaan zitten... dat weet ik toch ook niet.
Thnx
Ja idd voor twee weken...? Zal is wat meer info inwinnen bij het reisburo.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22548114
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:57 schreef pos het volgende:

[..]

Thnx
Ja idd voor twee weken...? Zal is wat meer info inwinnen bij het reisburo.
Ik ben er dus afgelopen mei naar toe geweest, twee weken gezeild. Vanaf Martinique via St. Lucia en St. Vincent naar de Grenadines. Dat is de beste manier om daar jezelf te vervoeren, maar je moet wel een ervaren zeiler zijn, anders is het niet haalbaar. Je kan volgens mij ook vanaf St. Vincent naar verschillende eilanden een veerboot nemen, onder andere naar Bequia, Union Island en de Tobago Cays. St. Vincent is een heel leuk eiland, alleen weet ik niet hoe lang je er door kan brengen, omdat het redelijk klein is vergeleken met St. Lucia. Verder zijn er niet veel plekken om uit te gaan ofzo, als je daar van houd moet je naar Rodney Bay op St. Lucia.
Over de kosten, dat hangt er erg vanaf waar je verblijft, en waar je heen vliegt. Ik denk dat je op St. Vincent heel goedkoop kan verblijven, zolang je maar geen hoge eisen stelt, maar je kan ook ergens in een vijfsterren resort gaan zitten. De vluchten zijn lastig vanuit Nederland, maar vanuit Frankrijk wordt rechtstreeks op Martinique gevlogen, en vanaf Heathrow kan je rechtstreeks naar St. Lucia, en misschien ook wel naar St. Vincent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')