Bij nader inzien is 7 niet het museum dat ik dacht dat het was... dus die weet ik ook nietquote:
Ik meen dat het een stootblok is voor de havenkraan in de Innenhafen. Ik heb een soortgelijke foto ergens, maar die heb ik nu niet bij de hand...quote:
Aha, dat museum heb ik nog steeds niet van binnen gezien, omdat het altijd net dicht is als ik er ben 'quote:Nummer 4 is in museum Küppersmühle (Herzog & De Meuron). Nummer 7 is een kantoorgebouw van Norman Foster, ergens halverwege tussen station en dierentuin.
Oh ja, nu zie ik het palletje om de deur vast te zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Nee, het is een deurstop van ca. 5 cm hoog.
Nah ja, succes, ik heb in meerdere (2) hostels gezeten dus ik ken het principe.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Succes
En een iets veranderde UI?
Leef je onder een steen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
Dat klinkt gezellig Vogue!Zijn er demonstraties in Parijs?
Waarvoor? Daar merk je hier helemaal niets van!
![]()
Daar krijgen we hier niks van mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:08 schreef Douwe het volgende:
[..]
Leef je onder een steen?
Rellen, stakingen, de hele mikmak
quote:SCHIPHOL - Vanaf 3 april gaat transavia.com vliegtickets aanbieden via de winkels van Blokker. Bij aankoop van twee schoonmaakproducten ontvangen klanten vouchers die een unieke code bevatten. Daarmee wordt toegang verkregen tot een speciale website waar voor 19,99 euro - exclusief toeslagen - een retourvlucht kan worden geboekt voor zeven lijndienstbestemmingen.
Met deze actie actie zegt transavia.com in te willen spelen op de snel veranderende behoeften van de Nederlandse consument op het gebied van reizen.
“We bereiken de consument op een ander moment dan bij het normale aankoopproces van een vlucht en proberen nog meer dan anders de consument te verleiden tot een impulsaankoop”, zo zegt Willem Hondius, Commercieel Directeur bij transavia.com. “Daarnaast proberen we met deze actie een andere doelgroep te bereiken dan de consument die we nu al regelmatig bij ons aan boord vinden.”
Met z'n allen naar de huishoudbeurs in Romequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanaf 3 april gaat transavia.com vliegtickets aanbieden via de winkels van Blokker. Bij aankoop van twee schoonmaakproducten ontvangen klanten vouchers die een unieke code bevatten. Daarmee wordt toegang verkregen tot een speciale website waar voor 19,99 euro - exclusief toeslagen - een retourvlucht kan worden geboekt voor zeven lijndienstbestemmingen.
quote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
quote:Wist je dat Knut op 1 april jarig is...
quote:Het forum is succesvol van de server verwijderd.
Yep, het is zeker slim. Vliegtickets zijn tot nu toe nauwelijks impulsaankopen, budgettickets en korte trips zijn daar echter wel prima geschikt voor. Ik verwacht er veel van.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met z'n allen naar de huishoudbeurs in Rome![]()
Op zich wel slim. Zo was die actie van de NS met treinkaartjes bij Kruidvat ook erg succesvol en in Duitsland verkopen de Spoorwegen nu tijdelijk speciale kaartjes bij McDonalds.
En toch zou je bijna denken aan een 1 april grapquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yep, het is zeker slim. Vliegtickets zijn tot nu toe nauwelijks impulsaankopen, budgettickets en korte trips zijn daar echter wel prima geschikt voor. Ik verwacht er veel van.
Het verbaast me dat het niet allang is schering en inslag is eigenlijk. Waarom zou je budgettrips niet kunnen verkopen in de supermarkt?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En toch zou je bijna denken aan een 1 april grap
Zoals Dirk inderdaad deed met AirBerlin. Ik vind het ook logisch, alhoewel het natuurlijk lastig is om de klant in de supermarkt even snel uit te kunnen leggen welke voorwaarden er aan het product zitten (boekingsperiode, beperkt aantal plaatsen, bijkomende kosten etc.). Dat zie ik een gemiddelde kassamiep van de buurtsuper niet zo snel even uitleggen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het verbaast me dat het niet allang is schering en inslag is eigenlijk. Waarom zou je budgettrips niet kunnen verkopen in de supermarkt?
Nee dat klopt, maar die miep kan ook bepaalde dingen over andere producten niet uitleggen. Het hoort een beetje bij budgetartikelen. Scherpe prijs, maar beperkte voorwaarden en beperkte uitleg. De Kijkshop is ook een stuk goedkoper omdat het personeel je nauwelijks helpt en ze dus minder gladjakkers in dienst hoeven te nemen. De voorwaarden kun je wel kwijt op de verpakking.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zoals Dirk inderdaad deed met AirBerlin. Ik vind het ook logisch, alhoewel het natuurlijk lastig is om de klant in de supermarkt even snel uit te kunnen leggen welke voorwaarden er aan het product zitten (boekingsperiode, beperkt aantal plaatsen, bijkomende kosten etc.). Dat zie ik een gemiddelde kassamiep van de buurtsuper niet zo snel even uitleggen.
Ik neem aan de 7 low-cost lijndienstbestemmingen: Glasgow, Toulon, Girona, Nice, London, Kopenhagen en Berlijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:20 schreef Jaguarized het volgende:
Wat zijn die 7 bestemmingen eigenlijk?
Doen ze ook, maar die andere zijn niet echt low-cost te noemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik dacht dat ze op meer vlogen.Sorry hoor.
quote:A1 GRAND PRIX SERIES TWO CALENDAR ANNOUNCED
01/04/2006 - Taking racing to the people wherever they may be is the key to the second series of A1 Grand Prix, starting at the A1 Grand Prix of Nations, Circuit Park Zandvoort, Netherlands at the start of October. And so is breaking new ground as the A1GP circus sets its sights on a series of venues that have never been used for motor racing before.
Many of these new venues will require specific regulations to draw the most from the 550bhp racers. For the Venice street race, crew catering will serve only Cornettos. For the hill climb in Tibet, half the field will start the course from the bottom, the other half from the top. For the night race in Lapland, huskies are to be used in place of scooters for moving items around the paddock. Cars will arrive flatpacked for the Ikea Cup race in Narnia, so extra time will be required for their assembly. Sniffer dogs will be used in place of marshals for the race in Baghdad to find any explosives in the cargo. Should any freight issues arise from the event in the Falklands, the event will be moved to Ascension Island. No one with hairy ears will start the races in Middle Earth until their ears have been plucked. Finally, fireproof overalls will be replaced by water wings for the Bikini Atoll extravaganza.
So, remember, A1 Grand Prix takes you places you've never been before.
A1 GRAND PRIX SERIES TWO DATES
29 September-1 October A1 Grand Prix of Nations, Circuit Park Zandvoort, Netherlands
13-15 October Venice street race (this replaces the round at Laguna Seca)
27-29 October Tibetan hill climb
3-5 November Kabul
24-26 December Lapland (night race)
5-7 January Narnia (for the Ikea Cup)
19-21 January A1 Grand Prix of Nations, USA - to be held in Baghdad (or Teheran)
26-28 January Canvey Island
12-14 February The Latvian round - to be held on the Isle of Dog (innit!)
26-28 February Falkland Islands
23-25 March Middle Earth 'the Ring'
6-8 April Bikini Atoll
20-22 April South Central LA (drive-by penalties will be enforced)
Date of release: April 1, 2006, Shanghai, China
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |