[BHFH]Zonde van het geld. Kun je ook 7 hotelovernachtingen inclusief ontbijt van betalen.[/BHFH]quote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef Jaguarized het volgende:
Ja klopt. Maar het is weer 11 euro extra.
quote:MADRID - Op de Madrileense luchthaven Barajas zijn het afgelopen weekeinde zo’n 20.000 koffers ‘zoek’ geraakt vanwege een defect aan het bagagetransportsysteem. Het probleem deed zich voor in de onlangs geopende Terminal 4, waar met name vluchten van Iberia en andere oneworld-maatschappijen worden afgehandeld. Veel vliegtuigen vertrokken zonder bagage.
Luchthavenoperator Aena en Siemens, de ontwerper van het bagagesysteem, hebben geen mededelingen gedaan over het precieze aantal koffers dat vastliep. Maar bagagemedewerkers verklaarden tegenover Spaanse media dat het om 20.000 stuks ging.
Alle bagagestukken zijn alsnog naar hun eigenaren gestuurd. Zondag had de situatie in Terminal 4 zich weer genormaliseerd.
Wa kost-ie dan?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zal die andere foto's van het Landschaftspark overdag eens opzoeken.
134 meter is 199 dollar = 100 euro. Kan alleen niks vinden over 1 die 199 meter is.quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef boeiuh het volgende:
[..]
Wa kost-ie dan?
Ik heb in ZAfrika iets van 70 e's betaald voor 216 meter
Ik heb ook ABN en de studenten credit card, en ja, dat doet het ding vaker. Meestal is het 10 minuten later weer opgelost. Misschien dat de ABN server 's nachts rare dingen doet ofzo. Als je genoeg krediet hebt dan zou ik me geen zorgen maken, probeer het straks nog eens in de winkel ofzo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:00 schreef Jaguarized het volgende:
Great.Mijn credit card is geweigerd toen ik net mijn bungyjump wilde betalen.
De wereldpas werd wel geaccepteerd.
Terwijl de credit card en de wereldpas aan dezelfde rekening gekoppeld zijn.
Dus ik naar de NZ branch van de ABN Amro, vertellen ze me dat ze alleen corporate banking doen.
![]()
Het collect call nummer naar Nederland werkt ook al niet maar dat zal wel komen door mijn mobiele telefoon.![]()
Nieuws van 16 augustus....quote:Op woensdag 5 april 2006 05:00 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuwe TT:
[SC] HTL #76 - Nu met Ryanair naar Pisa vanuit Eindhoven!
![]()
![]()
Maar gister dus de eerste vlucht.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nieuws van 16 augustus....zie => HIER
Ze hadden al in januari moeten beginnen, maar toen waren de nieuwe toestellen van Boeing vanwege een staking nog niet geleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |