Ik zat met Hans Kazan in een vliegtuig van Transavia op weg naar Malaga. En tijdens de check in stond ik achter Hans en Connie (Vanessa) van Breukhoven. Zij vlogen alleen ergens anders heen met Transavia.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:35 schreef Douwe het volgende:
Transavia? Als er één maatschappij is waarin ik jou nooit zal zien instappen is het Transavia wel. Tussen het plebs naar Malaga
Na jouw prachtige verslag over Hamm.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komt je gedetailleerde verslag nu van Duisburg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef k_man het volgende:
Nou en? Dat heeft je eerder toch ook niet tegengehouden?
Nee, slecht he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus je hebt nog steeds geen vrouwke geneukt mee uit genomen
Daar is nog wel ruimte voor in het budget hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig maar, het zou heel je budget overhoop halen
Mijn droomvrouw is nu op Veronica
Bedoel je M?? Die is pas 20 hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:21 schreef Jaguarized het volgende:
Voor mij niet maar voor haar wel volgens mij.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:23 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Bedoel je M?? Die is pas 20 hoor!
Nee, zij en S zijn allebei 20quote:
ze is 20!quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hy M, how old are you?
Idd, je denkt toch ook niet dat ik serieus een kans maak.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:28 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Nee, zij en S zijn allebei 20
Maar uhm, ik heb haar exen gezien... Ze houdt volgens mij van het football-type...
Ik zou er niet van uit gaan nee, maar ik moet toegeven dat je goede smaak hebt. Het is een mooi meisje!quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, je denkt toch ook niet dat ik serieus een kans maak.S is sowieso niks voor mij, rare gedachten.
Idd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:39 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van uit gaan nee, maar ik moet toegeven dat je goede smaak hebt. Het is een mooi meisje!
Jag: pluk er 1 van mijn site, maar knip mij er wel uit! Staan er meerdere onder 'uitgaan'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd.
@DAM: ik heb ergens vast wel een foto.
Had ze gezien idd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:42 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Jag: pluk er 1 van mijn site, maar knip mij er wel uit! Staan er meerdere onder 'uitgaan'.
You bet, hoe laat begint dat? De fish & chips vorige week waren erg lekker!quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had ze gezien idd.Ga jij vanavond ook naar die vreetparty?
Uurtje of 7. F&C was goed te doen. Had lekker veel vis kunnen pakken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:49 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
You bet, hoe laat begint dat? De fish & chips vorige week waren erg lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |