ja ik zit er ook op een donderdagavond, maar dat is ingecalculeerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
Op welke dagen ben je er? Het zit naast de Drie Gezusters die je natuurlijk ook moet bezoeken. Ik hoop voor je dat je er niet op een donderdagavond of vrijdagavond zit.
Ben er al mee bezig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:01 schreef DutchTrain het volgende:
dank voor de tip
Deze is voor jou Jag: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4 (ik had 'm al voorlopig beantwoord in het ZA topic overigens.. )
Ik ga maar eens slapen
Waar zou ie dat vandaan hebben he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:07 schreef Douwe het volgende:
Schuin staat in de planning, recht is al geweest
Het zal mij een zorg zijn, maar het schijnt een vraag te zijn die hier tegenwoordig aan veel terugkerende reizigers gesteld wordt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Hik het volgende:
Nee, niet gescoord k_man, teleurgesteld?
Gut, vertel!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg zijn, maar het schijnt een vraag te zijn die hier tegenwoordig aan veel terugkerende reizigers gesteld wordt.
Niks mis met analoge foto's.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef Hik het volgende:
Yup. Ga ze vanmiddag ophalen. Jawel: ik ben nog een analoog-volhouder!![]()
Vooral de vraag of Jag nou al gescoord heeft houdt (sommige van) de mensen hier mateloos bezig.quote:
Nee, HJNGV* # 76 - 't was weer leuk in Salouquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef Douwe het volgende:
Dus voortaan krijgen wen HTL #76 - Reizigerspret in Ghana of iets in die richting?
Sorry meneer de moderatorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
We beginnen toch niet nu al met nieuwe TT's voor het volgende deel te strooien hè?
De ervaring leert dat vunzige titels heel veel views trekken, en ook nog wel eens een verdwaalde poster.... maar of we nou op die users zitten te wachten is een tweede (zie het Iberia vluchtervaringen topic en degene die daar aan vooraf gingquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:09 schreef Douwe het volgende:
Zeg, DT, je doet daar nu wel lacherig over, maar door een dergelijke SC te openen trek je ongetwijfeld nieuwe gezichten naar TRV
Wat / waar is nummer 4quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef k_man het volgende:
Om tegemoet te komen aan de vragen over Duisburg een kleine impressie: [Showcase] Duisburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |