quote:Op maandag 27 maart 2006 15:44 schreef Onelinedrawing het volgende:
Plink-plonk.
836465?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Palindroom topicnummer.
U doet een B4 na?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:44 schreef Onelinedrawing het volgende:
Plink-plonk.
Dag Maria.quote:
Ik stop bij 484quote:Op maandag 27 maart 2006 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey, de vorige was 483, deze is 484!
Que ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Palindroom topicnummer.
Hoi. Don Guan.quote:
Checkquote:Op maandag 27 maart 2006 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey, de vorige was 483, deze is 484!
ONZ
[BeF] #485. KuTT
fokneger
9 36 27/03 15:47 - Onelinedrawing
ONZ
[BeF] #483. Bier en Frituur. En Tieten. 2 3 4 5 6 7
Stofje
300 1049 27/03 15:44 - fokneger
Zet eens het goede nummer terug!quote:
Of; pils je nog?quote:
Nee, Stofje. Hoi Stofje. Nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh. Je wilt dat ik wegga? Is dat het?
Bij 485 moest je allang weg zijn dan.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh. Je wilt dat ik wegga? Is dat het?
Dat staat u, oh bloemenzee.quote:
Weet je waarom dat is? Omdat ze zwart zijn!!!11quote:Op maandag 27 maart 2006 15:50 schreef fokneger het volgende:
sorry negers kunnen niet zo goed tellen
PIKZWARTquote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je waarom dat is? Omdat ze zwart zijn!!!11![]()
![]()
.
Die van mij klonk beter.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, Chowi. Hoi Chowi. Doe ik ook niet.
U vleit me.quote:
Ik kan niet anders.quote:
Geen idee hoe dat klinkt, maar je hebt vast gelijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo, tamelijk. Die van mij sounded like shit which couldn't get out of the shithole.
Jij met je fransquote:
Dat is geen minpunt.quote:
Ik ook niet, we gaan er maar vanuit dat het zo klinkt.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat klinkt, maar je hebt vast gelijk.
Puddingbroodje met een tekort aan aandacht meldt.quote:
Hallo, puddingbroodje.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Puddingbroodje met een tekort aan aandacht meldt..
Die zijn er immers niet.quote:
Omdat jij het zegt, waarde.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ook niet, we gaan er maar vanuit dat het zo klinkt.
Je mag me aandachthoer noemen.quote:
Ik noem vrouwen geen hoer.quote:
Aandacht-Lilian, of aandacht-Chowi mag ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik noem vrouwen geen hoer..
Congo staat niet bekend om hun T1 verbindingenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Congo staat niet bekend om hun T1 verbindingen
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Congo staat niet bekend om hun T1 verbindingen
Met de overbekende geluidjes erbij?quote:
quote:
oldschool, vroegahquote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de overbekende geluidjes erbij?
Lekker oldschool
Vroegah, was alles trager![]()
C. is cuwlquote:
*denkt terug aan ze'n 14K6 modempjequote:Op maandag 27 maart 2006 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de overbekende geluidjes erbij?
Lekker oldschool
Vroegah, was alles trager![]()
ik vond er niksquote:Op maandag 27 maart 2006 16:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
*denkt terug aan ze'n 14K6 modempje
BBSquote:Op maandag 27 maart 2006 16:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
*denkt terug aan ze'n 14K6 modempje
toen was het kut idd, maar nu heeft het gewoon iets nostalgischquote:Op maandag 27 maart 2006 16:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik vond er niksaan,
soms 5 keer opnieuw inbellen omdat de lijn te druk was
Dat klopt.quote:
Chowi. Hoewel dat meer een Ch. is.quote:
Volgens mij is Chowi gewoon Ch. en cerror C.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi. Hoewel dat meer een Ch. is.
Ik denk Croupouque. Op FOK. Op BeF komt C. echter zelden, waardoor Ch. ook met C. aangesproken zou kunnen worden. Vervolgens zou c. in aanmerking kunnen komen om C. te heten.
Volgens jou ja, maar dat betekent nog niet dat het zo is.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij is Chowi gewoon Ch. en cerror C.
Ik ben c. plokt. C. is conflict of Croupouque.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens jou ja, maar dat betekent nog niet dat het zo is.
Maar het is wel logisch zo!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
ik ben het met hem eens, zeker aangezien cerror al veel langer C is dan dat chowi uberhoubt bestaatquote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja Ph.?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:38 schreef Pheno het volgende:
d
Juist, en C. is nooit Chowi.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben c. plokt. C. is conflict of Croupouque.
Even duidelijk voor de volgende keer.
Je zei "plokt".quote:Op maandag 27 maart 2006 16:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben c. plokt. C. is conflict of Croupouque.
Even duidelijk voor de volgende keer.
En ook niet cerror want cerror is met een kleine c en kan derhalve nooit C. zijn. Godverdegodver.quote:
Precies , Chowi is Ch.quote:
Was jij niet M?quote:
Ze is Mt. ja!quote:
Wie is M dan?quote:
C.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies , Chowi is Ch.
En voor Mt. : het is cerror en geen Cerror.
Enkelt een M, geen idee.quote:
ik ken wel een MMMquote:Op maandag 27 maart 2006 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Enkelt een M, geen idee.
MM is mothermother, of mickeymo.
was het niet c/:errorquote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies , Chowi is Ch.
DWC, het is c. !quote:
Verwarrend allemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Enkelt een M, geen idee.
MM is mothermother, of mickeymo.
Of moemoe..
als je raad wie ik ben, zal ik je niet meer C. noemenquote:
Ja dat weet ik wel! Ik probeerde een punt te maken!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies , Chowi is Ch.
.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel! Ik probeerde een punt te maken!
Nee, c:/error.quote:
had je ook niet een knopje om dit topic dicht te gooienquote:Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb daar een speciale knop voor op m'n hightech toetsenbord.![]()
pfff daar heb ik er 2 vanquote:Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb daar een speciale knop voor op m'n hightech toetsenbord.![]()
Ik ook.quote:
Of om jouw posts weg te edittenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:50 schreef fokneger het volgende:
[..]
had je ook niet een knopje om dit topic dicht te gooien
*kuch*boeiequote:Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
*weg gaat: naar huis!
Het is dat je een neger bent.quote:
Ik heb er 1 naast m'n rechter shift-toets en 1 op m'n numpad.quote:
ik heb een hele grote die ongeveer 2/3 van men toetsenbord in beslag neemtquote:Op maandag 27 maart 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb er 1 naast m'n rechter shift-toets en 1 op m'n numpad.
Ik heb een hele grote die ongeveer 2/3 van m'n complete lichaam in beslag neemtquote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb een hele grote die ongeveer 2/3 van men toetsenbord in beslag neemt
Ligt eraan hoe grootquote:Op maandag 27 maart 2006 17:07 schreef Janetje het volgende:
150 files een voor een uploaden zuigt..
Tussen 8 en 80 kbquote:
Dan zip je het eerst, toch.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:07 schreef Janetje het volgende:
150 files een voor een uploaden zuigt..
Als dit niet zo'n achtelijk programma was wel ja..quote:
Oooh... dat is gied te doen als je een queue kan makenquote:
Wat upload je dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als dit niet zo'n achtelijk programma was wel ja..
Puik! Ik heb ook trek zeg!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Bijna de 1e frikandel op, zo beginnen aan de 2e.
Dan frituur je toch wat.quote:
Dat zijn er toch geen 150. Dat zijn er wel een miljoenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit.
http://www.controlarms.org/million_faces/
Triggerhappy.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit.
http://www.controlarms.org/million_faces/
Voor vandaag 150..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn er toch geen 150. Dat zijn er wel een miljoen
En toen was het konijn ook een neger.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:24 schreef fokneger het volgende:
zitten zo een beer en een konijn in het bos te schijten
zegt die beer zo tegen dat konijn
hey heb jij daar ook altijd last van als er schijt in je vacht blijft zitten
zegt dat konijn: nee heb ik nooit last van
pakt die beer dat konijn en veegt er z'n reet mee af
Jij bent altijd al een hebberd geweest!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb een hele grote die ongeveer 2/3 van men toetsenbord in beslag neemt
Alles goed?quote:
Wat is er rpp?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:00 schreef rompompom het volgende:
Och heden, wat een pret!
PI!, Je vergeet je PI!quote:
Wat is er lieffie?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:00 schreef rompompom het volgende:
Och heden, wat een pret!
Het eerste wat door me heen gaat is dat jij moet werken begin juni! Zeg dat ik mis ben, zeg alsjeblieft dat ik mis ben!!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:00 schreef rompompom het volgende:
Och heden, wat een pret!
Bewerk je post dan!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Was ondertussen even aan het bellen...
Maar het staat zo lelijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, laat maar lekker zo staanIk ben nu toch al te laat na het commentaar van jou
Tissur?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
Ik ga huilen.
Jij bent mcD, met een kleine m.quote:
quote:
Diners met buitenlandse collegae van vaders (niet mijn vader, overigens), regen terwijl er een lentestemming hangt, fietsen zonder jas over de IJsselbrug, mensen, discussies met ouders, tentamens, levens, alles.quote:
Oh ja, en Mike Oldfield.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Diners met buitenlandse collegae van vaders (niet mijn vader, overigens), regen terwijl er een lentestemming hangt, fietsen zonder jas over de IJsselbrug, mensen, discussies met ouders, tentamens, levens, alles..
hoe vaak dat niet fout gedaan wordtquote:Op maandag 27 maart 2006 19:25 schreef Misstique het volgende:
Jij bent mcD, met een kleine m.
Niet door mij.quote:
Euhm.. hoe moet ik dat interpreteren?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
Ik ben een puddingbroodje. Ph34r my puddingbroodje-skills.
ik lik altijd eerst de pudding eruit!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
Ik ben een puddingbroodje. Ph34r my puddingbroodje-skills.
Weet ik niet, ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. hoe moet ik dat interpreteren?
Dus jij wil eerst de pudding... uit mijn broodjes likken? Hč bah, mcD, waarom moet je er altijd een vies onderwerp van maken?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik lik altijd eerst de pudding eruit!
neemt niet weg dat ik het wel zo intepreteer. en dat weet je best.quote:
waarom is dat viesquote:Op maandag 27 maart 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus jij wil eerst de pudding... uit mijn broodjes likken? Hč bah, mcD, waarom moet je er altijd een vies onderwerp van maken?
Je hebt die "o" voor het gemak maar even over het hoofd gezien?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik het wel zo intepreteer. en dat weet je best.
je zult met iets beters moeten komen
Ik ben vast een speciaal internet-puddingbroodje, of zo. Dude, waar gáát dit over?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom is dat vies
ik snap alleen niet helemaal hoe een puddingbroodje kan internetten
welke "o"?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt die "o" voor het gemak maar even over het hoofd gezien?
weet ik niet, jij begon!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben vast een speciaal internet-puddingbroodje, of zo. Dude, waar gáát dit over?
Word.quote:
Outlook.quote:
Je brengt me in de war. Heb ik geblowt of zo?quote:
i just have that effect on peoplequote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je brengt me in de war. Heb ik geblowt of zo?
dat zal het zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat die soft ware net zo logisch is als een internettend puddingbroodje
Ander systeem invoeren zou wat praktischer zijn wellicht, dit is vrij rigoureus idd.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef mcDavid het volgende:
triestheid.
de hele bar op de zweefvliegclub zit op slot en de prijzen zijn verhoogd. en dat allemaal omdat niet iedereen het fatsoen op kan brengen om gewoon af te rekenen wattie koopt.
Dr zijn genoeg systemen geprobeerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ander systeem invoeren zou wat praktischer zijn wellicht, dit is vrij rigoureus idd.
Ghehehehe, hehehe, hehe.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Muil houwe.quote:
Waarom die PI, niks mis met blowen toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel als je niet meer weet dat je het gedaan hebt.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom die PI, niks mis met blowen toch?
Eerst was het nog Don't talk, let's kiss. Waar is het misgegaan?quote:
Het is grappig.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom die PI, niks mis met blowen toch?
Neophyte - muil houwe.quote:
Dat betekend juist dat je goed veel geblowt heb! Ik herinner me ook niet zo veel van gisterenavond namelijk. En het bevalt me wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel als je niet meer weet dat je het gedaan hebt.
Ik blijf er liever nog enigszins bij, als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat betekend juist dat je goed veel geblowt heb! Ik herinner me ook niet zo veel van gisterenavond namelijk. En het bevalt me wel..
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je gedaan heb en niet kunt herinneren.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik blijf er liever nog enigszins bij, als je het niet erg vindt.
Jezus, wat een kutmuziek, noem je dit muziek?! Hardcore is toch dood?quote:
je denkt dat je op een bank gechilled hebt, want dat weet je dus niet meer zekerquote:Op maandag 27 maart 2006 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je gedaan heb en niet kunt herinneren../ Ik heb daar op een bank gechillt en verder niks gedaan. Dan maakt het niet veel uit wat ik me herinner en wat niet.
Áls ik weg ben leef ik me vaak helemaal uit. Kom ik er de volgende dag achter dat ik in de vijver ben gelopen en zo. Nee, dank je, aan mij niet besteed.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je gedaan heb en niet kunt herinneren../ Ik heb daar op een bank gechillt en verder niks gedaan. Dan maakt het niet veel uit wat ik me herinner en wat niet.
Tot zo ver weet ik het nog wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
je denkt dat je op een bank gechilled hebt, want dat weet je dus niet meer zeker
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tot zo ver weet ik het nog wel..
Anyhoe, ben signs kijken.
quote:
Ach, de film bevalt me tot nu toe wel.quote:
Wordt ook eentje wakker!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Krijg nou wat, het fotoboek ziet er totaal anders uit.
Ja, ik gleur niet elke dag in fotoboeken he.quote:
Goeienavond Lits.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef Litso het volgende:
Godverstervendepikkenkots
Ah. Instant mood-change. Mooi.quote:
Nouja. Een beetje.quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja. Een beetje.
Mijn humeur fleurde even wat op, maar verder voel ik me nog steeds brak.
Zwaar weekend, weinig slaap, hele dag school, totaaal geen zin meer in mijn project.quote:
Kusje erop?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Zwaar weekend, weinig slaap, hele dag school, totaaal geen zin meer in mijn project.
[afbeelding]
Je jaagt iedereen weg joh..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Wat een timing weer.
Op je wang bedoelde ik!quote:
Hihi.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Slechts Litso is met z'n broek op de enkels de straat op gevlucht.quote:
Dat was vast ook het verstandigst voor hem?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slechts Litso is met z'n broek op de enkels de straat op gevlucht.
Met dit weer? Ik zou het hem niet aanraden.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was vast ook het verstandigst voor hem?
*gulp dichtritst*quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Wat een timing weer.
Hoe is het weer daar?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met dit weer? Ik zou het hem niet aanraden.
Regen met hier en daar een opklaring. Wel een lekkere temperatuur.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar?
Ik hoop net zo bagger als hier![]()
M'n liefste lief.quote:
Au.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef Litso het volgende:
[..]
*gulp dichtritst*
*velletje ertussen*!
Ouch!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef Litso het volgende:
[..]
*gulp dichtritst*
*velletje ertussen*!
Hmm.. hier is het regen met hier en daar wat regen..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Regen met hier en daar een opklaring. Wel een lekkere temperatuur.
Oiquote:
Hoe lang lurkte je al?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Wat een timing weer.
Nou, zo best zijn de voorutzichten hier ook niet hoor:quote:Op maandag 27 maart 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. hier is het regen met hier en daar wat regen..
Graadje of 10.. best aangenaam..![]()
Kruisje.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, zo best zijn de voorutzichten hier ook niet hoor:
[afbeelding]
En hier is het momenteel iets van windkracht 7/8 ofzo
Hmm... niet zo prettig..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, zo best zijn de voorutzichten hier ook niet hoor:
En hier is het momenteel iets van windkracht 7/8 ofzo
Mooie edit.quote:
Maar wel met klotenieuws.quote:
Who knows.quote:
Inkorten die studiefinanciering!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef mcDavid het volgende:
loop je naar de C1000 om iets voor het avond eten te halen, kom je n paar vrienden tegen, zit je ineens bij de billy beer spare-ribs te happen!
Jij bent écht goed in het hulpbehoevende meisje spelen he? Eerst zeiknat bedremmeld om een kamer vragen en nu weer met zoembeesten.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef Janetje het volgende:
Er zat net een hommel in mn kamer![]()
De grootste die ik ooit had gezien..
Wat zijn mannelijke huisgenoten toch handig
Dat was een ander huis.. en deze kamer heb ik alquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent écht goed in het hulpbehoevende meisje spelen he? Eerst zeiknat bedremmeld om een kamer vragen en nu weer met zoembeesten..
Jij gaat dus morgenochtend zonder ontbijt de deur uit..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef mcDavid het volgende:
nadeel is wel dat ik nu naar de nachtwinkel moet om een ontbijt voor morgen te regelen
-edit-
lama doe k morgenochtend wel gewoon
Hommels zijn altijd groot. En lief!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was een ander huis.. en deze kamer heb ik al
Maar ehm...Dat was pas een groot beest
En dat tegen deze tijd van het jaar...
Bovendien, alles wat steekt is per definitie eng.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was een ander huis.. en deze kamer heb ik al
Maar ehm...Dat was pas een groot beest
En dat tegen deze tijd van het jaar...
Ach, des te warmer wordt het van de zomer?quote:
I think you do...quote:
Voor één-derde daarvan kook je je eigen eten. Dus dat is wél duur!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet zeiken.
9,50 voor onbeperk spare-ribs is niet duur.
Ik weet dat hommels groot zijn..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hommels zijn altijd groot. En lief!
Als je een hommel aan het steken krijgt, is het hoogstwaarschijnlijk terecht.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bovendien, alles wat steekt is per definitie eng.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bovendien, alles wat steekt is per definitie eng.
maar da's niet onbeperktquote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor één-derde daarvan kook je je eigen eten. Dus dat is wél duur! [afbeelding]
Als ze steken zijn ze niet meer lief.quote:
Ja, en zij hebben jou uitgekozen om die rol te spelen!!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet dat hommels groot zijn..Poosje geleden zat er een nest net buiten de kamer van een vriendin van me.. Gezellig joh.. die pluizebolletjes de hele tijd op bezoek..
Deze was edoch enorm.. hebben hommels een koningin?
Ik zei nog expres geen 'prikt'quote:Op maandag 27 maart 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]*alle mogelijke opmerkingen voor zich houdt..
Yup, eentje per nest van 50 ofzo hommels.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet dat hommels groot zijn..Poosje geleden zat er een nest net buiten de kamer van een vriendin van me.. Gezellig joh.. die pluizebolletjes de hele tijd op bezoek..
Deze was edoch enorm.. hebben hommels een koningin?
Dan verdien je het, die beesten steken nooit!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ze steken zijn ze niet meer lief.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en zij hebben jou uitgekozen om die rol te spelen!!
quote:
Euhm.. I beg to differquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan verdien je het, die beesten steken nooit!
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, eentje per nest van 50 ofzo hommels.
je moet ook vaker het bed delen met crewledenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
Ik ben vandaag nochthans helemaal in het zwart.. geen ander kleurtje te bekennen..
Maar dat komt omdat je altijd naar verse bloemetjes druipend van de nectar ruikt. Da's gewoon verwarrend voor die beestjes.quote:
*ping!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je moet ook vaker het bed delen met crewleden
En wanneer ga je?quote:
Je andere account voldoet niet meer?quote:
ik mag blijvenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je altijd naar verse bloemetjes druipend van de nectar ruikt. Da's gewoon verwarrend voor die beestjes.
Note! Ban! Tanden uit je mond!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:15 schreef Dagonet het volgende:
Kwartet.
ik hoef niet terug naar paramaribo !!!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog aan Dago om te beslissen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Want dat helpt. Ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
As I sit and close my eyesquote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef Misstique het volgende:
BS.
Tussen droom en werkelijkheid...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik hoef niet terug naar paramaribo !!!
mag ik hier ook blijven?? ik zal ik geen bagger topics openen, er slechts in postenquote:
Mits dubbel.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:18 schreef Onelinedrawing het volgende:
Westmalle is okay.
Neen, vaker impliceert een reeds gedane handeling herhalen..quote:
Oh gossie, willie een kleurtje dan?quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:20 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
As I sit and close my eyes
There's peace in my mind
And I'm hoping that you'll find it too
And these feelings in my heart
I know are meant for you
Ja. Turquoise.quote:
Vaker dan nooit is ook vaker.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen, vaker impliceert een reeds gedane handeling herhalen..
Ik wou al zeggen.quote:
Góede muziek.quote:
Uhhhquote:Op maandag 27 maart 2006 23:35 schreef Litso het volgende:
Dago, werk je nu laat je met rust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |