quote:Filmregisseur Richard Fleischer overleden
LOS ANGELES (ANP) - De Amerikaanse filmregisseur Richard Fleischer is zondag op 89-jarige leeftijd in zijn woonplaats Los Angeles overleden. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt, aldus de BBC. Fleischer was de regisseur van onder meer 20.000 Leagues Under the Sea, Fantastic Voyage, Tora! Tora! Tora!, The Boston Strangler, Docor Dolittle (1967) en Conan the Destroyer, waarin onder anderen Arnold Schwarzenegger speelde.
Dan moeten ze een zak over hun kop trekken oordoppen in en onder het dekbed gaan liggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:23 schreef Suijk het volgende:
Geen uitslagen verraden aub in dit topic. Er zijn blijkbaar nog mensen die uitslagen proberen uit de weg te gaan gedurende een zondag.
Heel goed! op de toekomst gekocht dusquote:Op zondag 26 maart 2006 14:25 schreef DeTolk het volgende:
Heb net bij Aktiesport het Oranje uitshirt besteld: Krijg er gratis bedrukking bij ( Heb gekozen voor HUNTELAAR 9 ) Gratis vlag en bal
Hij gaat gewoon mee.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Heel goed! op de toekomst gekocht dus
Het is inderdaad moeilijk om er onderuit te komen. Maar probeer er wel rekening mee te houden en deze niet in Hools te posten. Die standen en je reacties er op kun je gewoon kwijt in de daarvoor bedoelde topics.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moeten ze een zak over hun kop trekken oordoppen in en onder het dekbed gaan liggen.
Teveel gezopen gisterequote:
Gaat er snel heen danquote:Op zondag 26 maart 2006 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Buijssie zit hier tegenover bij de Mc Donalds te eten![]()
Heb ok de boeken maar aan de kant gelegdquote:Op zondag 26 maart 2006 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Het leren komt me onderhand de neus uit.
Lekkerquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:49 schreef Eilanden het volgende:
![]()
![]()
Marc-Antoine Fortune
![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Een stuk beter! Ze heeft soms nog wel dat ze iets verkeerd eet en dat ze moet overgeven, maar voor de rest gaat het behoorlijk goed! Thnx for asking!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef dndiek het volgende:
Dank je
hoe is het met dinnetje?
Ik ben toch nog altijd benieuwd naar het recept voor bacalaitos
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een stuk beter! Ze heeft soms nog wel dat ze iets verkeerd eet en dat ze moet overgeven, maar voor de rest gaat het behoorlijk goed! Thnx for asking!
En ik zat net nog aan dat recept te denkenIk zal het nog eens aan haar vragen! Ik beloof je dat je het binnenkort via de mail krijgt!
Zit jij hele dag uit je raam te kijken of Danny misschien een keer voorbij komt?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Buijssie zit hier tegenover bij de Mc Donalds te eten![]()
Geef me de fles maar!quote:
Havanna ken ik de andedre nietquote:
Ik dacht Havanna de film met Paul Newmanquote:Op zondag 26 maart 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
oh de films zijn
Red Eye
en
The Matador
![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht Havanna de film met Paul Newman
zondagse variantquote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef SCH het volgende:
Het is toch "Het ga je goed" of is dit achterhoeks?
Jaquote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef SCH het volgende:
Het is toch "Het ga je goed" of is dit achterhoeks?
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
JaHet gaat je goed is een beetje macaber in deze
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:37 schreef SCH het volgende:
Utrecht op de vierde plek - je zou je er gewoon een beetje voor schamen
Hopelijk kijken ze in het buitenland niet mee
dat is het belachelijke aan die hele play offsquote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou wel triest zijn als een clubje als Utrecht CL haalt.
Terecht, je mag best uit de band springen na zo'n verpletterende overwinningquote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef Eilanden het volgende:
Yup SCHIk ben nu een icetea aan het drinken!
Zorg nou ook maar dat je boven die club uit Amsterdam komtquote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Terecht, je mag best uit de band springen na zo'n verpletterende overwinning![]()
Mede namens Marc-Antione Fortune mijn oprechte excuses voor het verstoren van je middagdutje!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik viel heel tevreden in slaap om 16.16 met Langs de Lijn, hoor ik in een oorhoek nog ineens die goal
Nee, NAC had eigenlijk moeten winnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:58 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd Super! Ik heb begrepen dat het gelijkspel verdiend was?
daar gaar ons landsbelangquote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou wel triest zijn als een clubje als Utrecht CL haalt.
Dank u Eilandenquote:
Ja geweldigquote:Op zondag 26 maart 2006 19:09 schreef Superheld het volgende:
Haha bij utrecht iemand met een ajax jas aan.
Ja met Björnquote:
Ga je met vetkrijt op de muur 'FC Utrecht is niet lief' tekenen ?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik kan er echt niet tegen, dat lucky Utrecht, ik ga zo langs de Galgenwaard fietsen om een daad te stellen
SCH gaat naar de snackbar op de hoekquote:Op zondag 26 maart 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik kan er echt niet tegen, dat lucky Utrecht, ik ga zo langs de Galgenwaard fietsen om een daad te stellen
Nou dat zal ze pijn doen.Het enige dat er gebeurt is dat je in het GGZ Utrecht wordt opgenomen.quote:
Welkom terug, zeggen ze danquote:Op zondag 26 maart 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou dat zal ze pijn doen.Het enige dat er gebeurt is dat je in het GGZ Utrecht wordt opgenomen.
Que?quote:
Jeetjequote:
Bel de doktor!quote:
Och ja, ik was het bijna vergeten.quote:
Tussen de reclames van PE door wel jaquote:
Ja ik wist niet wat ik zagquote:
Heerlijk hèquote:Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
De ~golven~ van de lente he, wat was het heerlijk warm vandaag.
Tijd voor een pilsje!
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:29 schreef Bjoro het volgende:
ff wat biertjes haalt voor diekie en vaduz en een roos(vi)ceetje voor Clau !
ook nog lekker gegeten ?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef golfer het volgende:
Zo, het familie-bezoek in Apeldoorn hebben we ook weer overleefd.
Lekker met z'n allen in een Tapasrestaurant gegeten.
Yups. Prima adresje daar. Waren er al eerder geweest.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:29 schreef Bjoro het volgende:
ter algehele ontspanningquote:Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef Beschouw het volgende:
Goeienavond.
Drukke dag gehad vandaag. Nog ff fokken voor het slapengaan.
Och, af en toe wat anders kan geen kwaad!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
Roosvicee? Niet meer aan de cola?
* Eilanden kan weer met een droge bek aan de bar zittenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:29 schreef Bjoro het volgende:
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden kan weer met een droge bek aan de bar zitten![]()
mijn vriend vergeet ik toch nietquote:Op zondag 26 maart 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden kan weer met een droge bek aan de bar zitten![]()
*doekje pakt voor clauquote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef Beschouw het volgende:
Goeienavond.
Drukke dag gehad vandaag. Nog ff fokken voor het slapengaan.
quote:profiel van Beschouw:
Statistieken
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn vriend vergeet ik toch niet![]()
maar dat is zo vanzelfsprekend voor mij dat ik daar nie eens meer een notitie van maak !
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Volgens SCH kun je het vlees maar niet het broodje opwarmen van een broodje shoarmna
Ja, je moet toch wat op zo'n saaie avondquote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
dat is een uur voor de jaarwisseling
![]()
quote:
Normaal gesproken verwarm je die ook tong!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Volgens SCH kun je het vlees maar niet het broodje opwarmen van een broodje shoarmna
schitterendquote:Op zondag 26 maart 2006 23:07 schreef Beschouw het volgende:
Ja, je moet toch wat op zo'n saaie avond![]()
Kssst wegwezen jij!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schitterend![]()
je hebt helemaal gelijk
..... en nu ben ik echt weg....ik lijk Clau wel![]()
Je bent inderdaad net een wijfquote:Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
..... en nu ben ik echt weg....ik lijk Clau wel![]()
Nu mischt het de context (dat groningen gewoon 1 x in de 25 jaar een wat minder slecht seizoen heeft en het daarom wel verdiend!)quote:
heel nederland wacht in spanning op je column...watskeburtquote:Op zondag 26 maart 2006 23:21 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is ook weer in Tilburg, heeft maar provodinges een kabeltje gelegd...
Ik kan toch helemaal niet zonder internet...
Ik hoop m zo af te kunnen schrijven, eerst schoolwerk nog doen...quote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heel nederland wacht in spanning op je column...watskeburt
Bjoor, wat nou wegzwezerquote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heel nederland wacht in spanning op je column...watskeburt
was ik datquote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop m zo af te kunnen schrijven, eerst schoolwerk nog doen...
En ging jij niet al een tijdje geleden de wegwezer spelen
Ja en dat is juist het leuke!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu mischt het de context (dat groningen gewoon 1 x in de 25 jaar een wat minder slecht seizoen heeft en het daarom wel verdiend!)
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was ik dat
nou vooruit dan maar
heb ik in ieder geval nog een weekje respijt met mijn column
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Beschouw het volgende:
Dat columnhoekje ligt wel op zijn gat trouwens.
errug magertjes inderdaadquote:18-03-2006 [Column] De erfenis van 'Goes' (7 reacties, 394 views)
dacht het niet, doe jij die van jou ergens deze week, doe ik het gewoon volgende week !quote:Op zondag 26 maart 2006 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]![]()
Die van jou komt gewoon donderdag weer hoor
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Clautje, heeft die SCHeet zich zo verluld?
(je ondertiet)
We lijken op elkaar hequote:Op zondag 26 maart 2006 23:38 schreef Eilanden het volgende:
Gelukkig blijkt uit zijn posts dat die SCHeet de ballen verstand van voetbal heeft!
Nee.quote:
Sloppel!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:44 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapie doen!
Slaapzzzzzzzzzze
Je zit dus te wachten op een 24-uurs-topicje voor jezelf?quote:
Meteenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit dus te wachten op een 24-uurs-topicje voor jezelf?![]()
24 uurs topics zijn voor kneuzen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit dus te wachten op een 24-uurs-topicje voor jezelf?![]()
Jij had er zelfs 2quote:Op zondag 26 maart 2006 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
24 uurs topics zijn voor kneuzen.
Hoeveel heb je er al voor Robbie geopend?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
24 uurs topics zijn voor kneuzen.
Wat heb je uitgespookt?quote:
Sick.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:33 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers voor zondag 26 maart 2006 (00:00 - 23:59)
1. 527 tong80
feliquote:Op maandag 27 maart 2006 09:52 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Effe op controle bij de huisarts
JustVrolijk in the housequote:
tuurlijk is dat goed, maar normaal is JM nooit zo vrolijk en zeker niet op maandagochtend vandaar dequote:
met ....quote:Op maandag 27 maart 2006 10:38 schreef DarkShine het volgende:
Alles zo goed als in orde met mijn oog, hoef volgende week alleen nog op nacontrole.
Rondje van mij trouwens!
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef Bjoro het volgende:
tuurlijk is dat goed, maar normaal is JM nooit zo vrolijk en zeker niet op maandagochtend vandaar de
en omdat iedereen zo blij was mochten de aanvoerder en de topscorer bij jou blijven logeren ?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
Gisteren heeft Concordia 1 gelijk gespeeld tegen Neptunus. Concordia staat op punt van degraderen en Neptunus staat nr. 2
Bjoroo.. Wat lief!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeee Blumie
doe eens klikken: [HOOLS] het VBL café #1137: Fleischer het gaat je goed
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef just me het volgende:
Nee joh ! Ik had al de trainer van de C-jeugd in mijn bed en we maken er geen orgie van
Nee joh, de trainer van de B1 is een selectiespeler en een leider kan toch niet met zijn eigen spelers in bed duikenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je goed je best deed mag je volgende week naar de trainer van de B1 ?
je hebt gelijk, lieverd....werkzequote:Op maandag 27 maart 2006 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, de trainer van de B1 is een selectiespeler en een leider kan toch niet met zijn eigen spelers in bed duiken
De trainer van de C bevalt me goed en die hou ik voorlopig![]()
mogguh....en staat-ie erop ?quote:
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:44 schreef rubbereend het volgende:
zie de foto nu pas
wat een prachtige blauwe kijkers
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
oh oh oh ...net een klant, heel vrolijk mens, maar wel een kilootje of 120 denk ik.
Stond een beetje dom te lullen en ze zou van ons wel ff onze sterrenbeelden raden.
Na 20 minuten had ze 11 sterrenbeelden gehad, behalve de goede enfin, vraagt ze aan mijn collega wat denk je dat ik ben voor sterrenbeeld.
Zegt mij collega "ik denk een weegschaal"....een vrouw van 120 kilo![]()
ow, dat valt mee, ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]van haar moeder
normaal houdt ze je nooit zolang onder water, maar bijt je je hoofd er bijna af !
Waar werk jijquote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
oh oh oh ...net een klant, heel vrolijk mens, maar wel een kilootje of 120 denk ik.
Stond een beetje dom te lullen en ze zou van ons wel ff onze sterrenbeelden raden.
Na 20 minuten had ze 11 sterrenbeelden gehad, behalve de goede enfin, vraagt ze aan mijn collega wat denk je dat ik ben voor sterrenbeeld.
Zegt mij collega "ik denk een weegschaal"....een vrouw van 120 kilo![]()
dat weet ik tochquote:Op maandag 27 maart 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
ow, dat valt mee, ik kan wel wat hebben
Djamu en het mysterie van de gebroken pootquote:Op maandag 27 maart 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
En wie is Djamu?
Diederik toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah dat beest weer, ben al blij dat ik mn eigen naam kan onthouden.
Vanmiddagquote:
Rodneyquote:
dat is indeerdaad niet de 1e keer in 2006quote:
nou, dat schiet niet echt op met al die ziektequote:
of breek je been/arm/nekquote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ziet er wel leuker uiit die fruitschaal, denk dat ik ook maar ziek wor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |