JustVrolijk in the housequote:

tuurlijk is dat goed, maar normaal is JM nooit zo vrolijk en zeker niet op maandagochtend vandaar dequote:

met ....quote:Op maandag 27 maart 2006 10:38 schreef DarkShine het volgende:
Alles zo goed als in orde met mijn oog, hoef volgende week alleen nog op nacontrole.
Rondje van mij trouwens!

quote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef Bjoro het volgende:
tuurlijk is dat goed, maar normaal is JM nooit zo vrolijk en zeker niet op maandagochtend vandaar de

en omdat iedereen zo blij was mochten de aanvoerder en de topscorer bij jou blijven logeren ?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
Gisteren heeft Concordia 1 gelijk gespeeld tegen Neptunus. Concordia staat op punt van degraderen en Neptunus staat nr. 2

Bjoroo.. Wat lief!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeee Blumie
doe eens klikken: [HOOLS] het VBL café #1137: Fleischer het gaat je goed

quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef just me het volgende:
Nee joh ! Ik had al de trainer van de C-jeugd in mijn bed en we maken er geen orgie van

Nee joh, de trainer van de B1 is een selectiespeler en een leider kan toch niet met zijn eigen spelers in bed duikenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je goed je best deed mag je volgende week naar de trainer van de B1 ?

je hebt gelijk, lieverd....werkzequote:Op maandag 27 maart 2006 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, de trainer van de B1 is een selectiespeler en een leider kan toch niet met zijn eigen spelers in bed duiken
De trainer van de C bevalt me goed en die hou ik voorlopig![]()

mogguh....en staat-ie erop ?quote:

quote:

quote:Op maandag 27 maart 2006 11:44 schreef rubbereend het volgende:
zie de foto nu pas
wat een prachtige blauwe kijkers

quote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
oh oh oh ...net een klant, heel vrolijk mens, maar wel een kilootje of 120 denk ik.
Stond een beetje dom te lullen en ze zou van ons wel ff onze sterrenbeelden raden.
Na 20 minuten had ze 11 sterrenbeelden gehad, behalve de goede enfin, vraagt ze aan mijn collega wat denk je dat ik ben voor sterrenbeeld.
Zegt mij collega "ik denk een weegschaal"....een vrouw van 120 kilo![]()

ow, dat valt mee, ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]van haar moeder
normaal houdt ze je nooit zolang onder water, maar bijt je je hoofd er bijna af !

Waar werk jijquote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
oh oh oh ...net een klant, heel vrolijk mens, maar wel een kilootje of 120 denk ik.
Stond een beetje dom te lullen en ze zou van ons wel ff onze sterrenbeelden raden.
Na 20 minuten had ze 11 sterrenbeelden gehad, behalve de goede enfin, vraagt ze aan mijn collega wat denk je dat ik ben voor sterrenbeeld.
Zegt mij collega "ik denk een weegschaal"....een vrouw van 120 kilo![]()

dat weet ik tochquote:Op maandag 27 maart 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
ow, dat valt mee, ik kan wel wat hebben

Djamu en het mysterie van de gebroken pootquote:Op maandag 27 maart 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
En wie is Djamu?

Diederik toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah dat beest weer, ben al blij dat ik mn eigen naam kan onthouden.

Vanmiddagquote:

Rodneyquote:

dat is indeerdaad niet de 1e keer in 2006quote:

nou, dat schiet niet echt op met al die ziektequote:

of breek je been/arm/nekquote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ziet er wel leuker uiit die fruitschaal, denk dat ik ook maar ziek wor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |