mogguh....en staat-ie erop ?quote:
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:44 schreef rubbereend het volgende:
zie de foto nu pas
wat een prachtige blauwe kijkers
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
oh oh oh ...net een klant, heel vrolijk mens, maar wel een kilootje of 120 denk ik.
Stond een beetje dom te lullen en ze zou van ons wel ff onze sterrenbeelden raden.
Na 20 minuten had ze 11 sterrenbeelden gehad, behalve de goede enfin, vraagt ze aan mijn collega wat denk je dat ik ben voor sterrenbeeld.
Zegt mij collega "ik denk een weegschaal"....een vrouw van 120 kilo![]()
ow, dat valt mee, ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]van haar moeder
normaal houdt ze je nooit zolang onder water, maar bijt je je hoofd er bijna af !
Waar werk jijquote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
oh oh oh ...net een klant, heel vrolijk mens, maar wel een kilootje of 120 denk ik.
Stond een beetje dom te lullen en ze zou van ons wel ff onze sterrenbeelden raden.
Na 20 minuten had ze 11 sterrenbeelden gehad, behalve de goede enfin, vraagt ze aan mijn collega wat denk je dat ik ben voor sterrenbeeld.
Zegt mij collega "ik denk een weegschaal"....een vrouw van 120 kilo![]()
dat weet ik tochquote:Op maandag 27 maart 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
ow, dat valt mee, ik kan wel wat hebben
Djamu en het mysterie van de gebroken pootquote:Op maandag 27 maart 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
En wie is Djamu?
Diederik toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah dat beest weer, ben al blij dat ik mn eigen naam kan onthouden.
Vanmiddagquote:
Rodneyquote:
dat is indeerdaad niet de 1e keer in 2006quote:
nou, dat schiet niet echt op met al die ziektequote:
of breek je been/arm/nekquote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ziet er wel leuker uiit die fruitschaal, denk dat ik ook maar ziek wor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |