Eigenlijk waar bij ons de knie zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef Lienekien het volgende:
Ach gut, een gebroken hak. Waar zitten bij een kat de hakken?
Ik duim voor je!
Was een gebbetje hooquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef inkie1010 het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt over die moderating, want je mag gerust een bezorgdheidstopic openen...![]()
Net weer bericht gehad. Het is een mooie breuk, niet in het gewricht maar daarboven.quote:Maar goed sterkte met je kat
is dat een broer van die Ottenschottententententoonstellingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Hij wordt vanmiddag geopereerd bij orthopeed Ottenschot, geweldige naam toch weer
Ik snoopte hem alquote:
quote:Net weer bericht gehad. Het is een mooie breuk, niet in het gewricht maar daarboven.
Hij wordt vanmiddag geopereerd bij orthopeed Ottenschot, geweldige naam toch weer
valt dit ook in die nieuwe zorgverzekering ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Dierenartsen zijn vaak ok, en altijd duur.
Ik heb een maand geleden nog overwogenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn wel verzekeringen voor dieren hoor
Maar dat moet je wel afsluiten vóór ze voor brandweerkater gaan spelen
Ja, maar dat is wel een speculatie. Hij beklimt met verve en zonder angst de brandladder naast ons huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Brandweerkater? Is dat een verwijzing naar hoe hij zijn hak heeft gebroken?
ik zit nu serieus te peinsen of ik dat voor Viggo over zou hebbenquote:
Meen je dat????? Bedoel je de verzekering of het geld voor de operatie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zit nu serieus te peinsen of ik dat voor Viggo over zou hebben
dat geld voor de operatie !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
Meen je dat????? Bedoel je de verzekering of het geld voor de operatie?
hmm ik denk.. dat je die opmerking niet 100% serieus moet nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef inkie1010 het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt over die moderating, want je mag gerust een bezorgdheidstopic openen...![]()
Vind ik zelf ook leuk maar heb het materiaal niet. Ik vermoed dat Bluezz hier nog wel even langswandelt vanmiddag, hopelijk heeft ze haar toestel bij zichquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:58 schreef maril het volgende:
zou overigens leuk zijn als je er een foto van kon nemen en plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |