Eigenlijk waar bij ons de knie zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef Lienekien het volgende:
Ach gut, een gebroken hak. Waar zitten bij een kat de hakken?
Ik duim voor je!
Was een gebbetje hooquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef inkie1010 het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt over die moderating, want je mag gerust een bezorgdheidstopic openen...![]()
Net weer bericht gehad. Het is een mooie breuk, niet in het gewricht maar daarboven.quote:Maar goed sterkte met je kat
is dat een broer van die Ottenschottententententoonstellingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Hij wordt vanmiddag geopereerd bij orthopeed Ottenschot, geweldige naam toch weer
Ik snoopte hem alquote:
quote:Net weer bericht gehad. Het is een mooie breuk, niet in het gewricht maar daarboven.
Hij wordt vanmiddag geopereerd bij orthopeed Ottenschot, geweldige naam toch weer
valt dit ook in die nieuwe zorgverzekering ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Dierenartsen zijn vaak ok, en altijd duur.
Ik heb een maand geleden nog overwogenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn wel verzekeringen voor dieren hoor
Maar dat moet je wel afsluiten vóór ze voor brandweerkater gaan spelen
Ja, maar dat is wel een speculatie. Hij beklimt met verve en zonder angst de brandladder naast ons huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Brandweerkater? Is dat een verwijzing naar hoe hij zijn hak heeft gebroken?
ik zit nu serieus te peinsen of ik dat voor Viggo over zou hebbenquote:
Meen je dat????? Bedoel je de verzekering of het geld voor de operatie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zit nu serieus te peinsen of ik dat voor Viggo over zou hebben
dat geld voor de operatie !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
Meen je dat????? Bedoel je de verzekering of het geld voor de operatie?
hmm ik denk.. dat je die opmerking niet 100% serieus moet nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef inkie1010 het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt over die moderating, want je mag gerust een bezorgdheidstopic openen...![]()
Vind ik zelf ook leuk maar heb het materiaal niet. Ik vermoed dat Bluezz hier nog wel even langswandelt vanmiddag, hopelijk heeft ze haar toestel bij zichquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:58 schreef maril het volgende:
zou overigens leuk zijn als je er een foto van kon nemen en plaatsen.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook leuk maar heb het materiaal niet. Ik vermoed dat Bluezz hier nog wel even langswandelt vanmiddag, hopelijk heeft ze haar toestel bij zich
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:35 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat vandaag nergens naar toe
Hij ligt nu in de bench en we kunnen hem er nu uitlaten als wij dat willen en als we erbij zijn maar voorlopig is hij in diepe slaapquote:Wat goed dat Djamu het zo goed doet
Maar laat hem maar idd niet al te overmoedig worden.
Ik vrees dat het mysterie nooit opgelost zal worden of hij moet gaan pratenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:38 schreef maril het volgende:
leuke topictitel
Dat hij aan de bench gaat klauteren en kijkt of hij er uit kan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
AwwwArm poepie.
Hoe bedoel je opstandig?
Ik zal morgen proberen met de webcam iets te maken.quote:* Bluezz wil nog steeds een foto zien
Goed van hemquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef SCH het volgende:
Dat hij aan de bench gaat klauteren en kijkt of hij er uit kan.
quote:Ik zal morgen proberen met de webcam iets te maken.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
Het is wel zielig om hem er weer in te doen
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
Hij is echt zo lief, ik kan niet beschrijven hoe lief hij is en hoe blij ik ben dat hij er gewoon nog is
AMEN
wow , wat mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je broertjes houden de wacht Djamu
Slaap lekker in je veilige bench!!
Wat had die van jou dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Uhmmie het volgende:
SCH: het is een somali.. had je verwacht dat ie zich zou houden aan "niet kunnen klimmen" en dergelijke opmerkingen?
mijne zou na sterilisatie nog de rest van de dag duf zijn
maar de dames hebben samen volledig het huis oip zn kop gezet
halve dag in een kooi bij de dierenarts was kennelijk te veel rust
ben blij dat het weer een beetje de goede kant op gaat
Hey wat grappig, wij hebben een somali (Djamu dus) en ook nog een abessijn (Kriebel van 7) ook al zo'n druktemaker.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef Uhmmie het volgende:
ik heb een abessijn overigens.. maar wat dat betreft zijn ze flink hetzelfde
Ja, ik ben ook helemaal om - al jaren. Vroeger altijd leuke htk's gehad maar sinds we bij toeval een siamees kregen, ben ik toch echt van de ras. Niet van al dat gepruts en gedoe en al zeker niet van die vreselijke fokkers (...) maar de beestjes hebben zoveel karakter en eigenzinnigheid.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:20 schreef Uhmmie het volgende:
was nooit voorstander van een speciaal ras.. maar dit is toch wel HEEL erg leuk
iedereen met een soort gelijken ervaring hebben die angst, maar ik vermoed dat het beestje rustig in de bench is(dat is mij door die mensen ook vertelt) als er niemand is zal hij hw slapen en dat heeft hij ook nodig, rust.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
Hij is nu vrij veel uit zijn kooi - nog geen dag alleen geweest, daar zie ik wel tegenop.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
voorzover ik kan zien ziet de brace er goed uit.
Hey, da's maf. Koen voor een Maine Coone kan ik me nog wel voorstellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een toevallige namen allemaal ! Ik heb een Birmaan (en een Somali en twee Domestic Longhairs). Het broertje van onze Birmaan heet Djamu. De neef van onze Somali heeft ook zijn pootje gebroken, kreeg net zo'n hekwerk eromheen bij Ottenschot en moest 4 weken lang in de bench. Zondag zat ik op de kattenshow in Haarlem naast een mevrouw met een Somali en een illegaal gehuisveste Maine Coon genaamd Koen. En tóch ken ik je niet
Veel beterschap voor Djamu in ieder geval !
De mensen van dat Birmaantje hadden de naam op reis in Afrika gehoord, volgens hen betekent het "luipaardenjong". Ik heb de naam verder nog nooit gehoord voor een kat, daarom vond ik het wel toevallig. Ruddy Run Run vind ik wel een geinige naam, ik zie zo een rondrennende wildkleur Abessijn voor me, maar ik kan me voorstellen dat het voor dagelijks gebruik een beetje te lang is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, da's maf. Koen voor een Maine Coone kan ik me nog wel voorstellen
Maar Djamu kregen wij opgedrongen van degene van wie hem kochten en dat hebben we maar zo gelaten (Leroy hebben we destijds wel Koen genoemd en Ruddy Run Run heet bij ons kriebel). Is Djamu een gangbare kattennaam?
ik ook, waar zo,n topic toch toe leid was alleen vergeten waar het was, trouwens vond die "vrucht"(of wat ervoor moet doorgaan) er niet lekker uitzien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat is in het Indonesisch. Het is ook een Congolese plaatsnaam en Australisch Aboriginal voor "Ik ben hier". Ik had gisteren erop zitten googlen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:51 schreef Uhmmie het volgende:
het is een somali.. die zijn gewoon ultiem leuk
dat klopt ook wel maar hij moet wel oppassen dat hij niet echt ongelukkige dingen gaat doen. Hij moet natuurlijk niet voor niks in die brace. Zoals hij zondag viel dat kan ook fout gaan, ondanks de brace.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:50 schreef zoalshetis het volgende:
juist wel goed voor zijn herstel. hij voelt zelf prima aan wanneer het niet goed gaat. nu traint hij de spieren rondom de brace. en de brace zorgt er op zijn beurt weer voor dat ie niet te ver kan gaan.
oh sorry, heb de gebeurtenissen van zondag ff overgeslagen. maar een kat leert, hoe fanatiek het karakter ook is, best wel zijn grenzen kennen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
dat klopt ook wel maar hij moet wel oppassen dat hij niet echt ongelukkige dingen gaat doen. Hij moet natuurlijk niet voor niks in die brace. Zoals hij zondag viel dat kan ook fout gaan, ondanks de brace.
hij zal echt meer in de bench moeten denk ik ook, al is het zieligquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Bluezz het volgende:!!!
Het komt goed
En dan meer toezicht en meer bench
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
Operatie geslaagd!
Morgen halen we hem weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |