Ja, je moet toch wat op zo'n saaie avondquote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
dat is een uur voor de jaarwisseling
![]()

quote:

Normaal gesproken verwarm je die ook tong!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Volgens SCH kun je het vlees maar niet het broodje opwarmen van een broodje shoarmna

schitterendquote:Op zondag 26 maart 2006 23:07 schreef Beschouw het volgende:
Ja, je moet toch wat op zo'n saaie avond![]()

Kssst wegwezen jij!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schitterend![]()
je hebt helemaal gelijk
..... en nu ben ik echt weg....ik lijk Clau wel![]()

Je bent inderdaad net een wijfquote:Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
..... en nu ben ik echt weg....ik lijk Clau wel![]()

Nu mischt het de context (dat groningen gewoon 1 x in de 25 jaar een wat minder slecht seizoen heeft en het daarom wel verdiend!)quote:

heel nederland wacht in spanning op je column...watskeburtquote:Op zondag 26 maart 2006 23:21 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is ook weer in Tilburg, heeft maar provodinges een kabeltje gelegd...
Ik kan toch helemaal niet zonder internet...

Ik hoop m zo af te kunnen schrijven, eerst schoolwerk nog doen...quote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heel nederland wacht in spanning op je column...watskeburt

Bjoor, wat nou wegzwezerquote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heel nederland wacht in spanning op je column...watskeburt

was ik datquote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop m zo af te kunnen schrijven, eerst schoolwerk nog doen...
En ging jij niet al een tijdje geleden de wegwezer spelen

Ja en dat is juist het leuke!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu mischt het de context (dat groningen gewoon 1 x in de 25 jaar een wat minder slecht seizoen heeft en het daarom wel verdiend!)

quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was ik dat
nou vooruit dan maar
heb ik in ieder geval nog een weekje respijt met mijn column

quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Beschouw het volgende:
Dat columnhoekje ligt wel op zijn gat trouwens.
errug magertjes inderdaadquote:18-03-2006 [Column] De erfenis van 'Goes' (7 reacties, 394 views)

dacht het niet, doe jij die van jou ergens deze week, doe ik het gewoon volgende week !quote:Op zondag 26 maart 2006 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]![]()
Die van jou komt gewoon donderdag weer hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |