quote:Op zondag 26 maart 2006 16:49 schreef Eilanden het volgende:
![]()
![]()
Marc-Antoine Fortune
![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Een stuk beter! Ze heeft soms nog wel dat ze iets verkeerd eet en dat ze moet overgeven, maar voor de rest gaat het behoorlijk goed! Thnx for asking!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef dndiek het volgende:
Dank je
hoe is het met dinnetje?
Ik ben toch nog altijd benieuwd naar het recept voor bacalaitos
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een stuk beter! Ze heeft soms nog wel dat ze iets verkeerd eet en dat ze moet overgeven, maar voor de rest gaat het behoorlijk goed! Thnx for asking!
En ik zat net nog aan dat recept te denkenIk zal het nog eens aan haar vragen! Ik beloof je dat je het binnenkort via de mail krijgt!
Zit jij hele dag uit je raam te kijken of Danny misschien een keer voorbij komt?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Buijssie zit hier tegenover bij de Mc Donalds te eten![]()
Geef me de fles maar!quote:
Havanna ken ik de andedre nietquote:
Ik dacht Havanna de film met Paul Newmanquote:Op zondag 26 maart 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
oh de films zijn
Red Eye
en
The Matador
![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht Havanna de film met Paul Newman
zondagse variantquote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef SCH het volgende:
Het is toch "Het ga je goed" of is dit achterhoeks?
Jaquote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef SCH het volgende:
Het is toch "Het ga je goed" of is dit achterhoeks?
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
JaHet gaat je goed is een beetje macaber in deze
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:37 schreef SCH het volgende:
Utrecht op de vierde plek - je zou je er gewoon een beetje voor schamen
Hopelijk kijken ze in het buitenland niet mee
dat is het belachelijke aan die hele play offsquote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou wel triest zijn als een clubje als Utrecht CL haalt.
Terecht, je mag best uit de band springen na zo'n verpletterende overwinningquote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef Eilanden het volgende:
Yup SCHIk ben nu een icetea aan het drinken!
Zorg nou ook maar dat je boven die club uit Amsterdam komtquote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Terecht, je mag best uit de band springen na zo'n verpletterende overwinning![]()
Mede namens Marc-Antione Fortune mijn oprechte excuses voor het verstoren van je middagdutje!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik viel heel tevreden in slaap om 16.16 met Langs de Lijn, hoor ik in een oorhoek nog ineens die goal
Nee, NAC had eigenlijk moeten winnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:58 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd Super! Ik heb begrepen dat het gelijkspel verdiend was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |