wie is die griezel?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Meneer Laffer, dat is geen kam
[afbeelding]
Yessss dat wordt dus in het bad met zijn allenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die stonken, maar ga je gang
nog een advokaatje? Of ga je dan weer mal doen met de nachtbroeder![]()
wat jammer, ik heb nou juist een verrassing voor je onder de dekensquote:Op zondag 26 maart 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dan hoef je bij mij niet te komen kijken; kan je nu alvast zeggen dat ik niet met mijn handen boven de dekens ga slapen
Zuster Bluezz even vraagt om een Zweedse band (onrustband) te laten aanleggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dan hoef je bij mij niet te komen kijken; kan je nu alvast zeggen dat ik niet met mijn handen boven de dekens ga slapen
Ja dat roken we al Meneer Laffer, kóm even verschonenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:13 schreef laffer het volgende:
wat jammer, ik heb nou juist een verrassing voor je onder de dekens![]()
![]()
je wist het al, shit!!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat roken we al Meneer Laffer, kóm even verschonen![]()
Dat roken we dus.quote:
en familiefotoquote:Op zondag 26 maart 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie klismaas hebben we hier
Zeg, wat een schatje Laffert
[afbeelding]
hoi kanjerquote:Op zondag 26 maart 2006 01:57 schreef Aventura het volgende:
* Aventura meldt zich aan. Voor tweëen thuiskomen van het stappen = rijp voor de soos
ik dacht dat ik teveel had gezopen maar jij hebt daar ook al last van??quote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie daar ook wel eens last van, dat je zomaar opeens een uurtje kwijt bent op je ouwe dag?
Mij overkwam dat net...ik keek op de klok en opeens was ik een uur kwijt.
Zal de ouwe dag wel weer zijn, of mijn Korzakov.
quote:
Een nieuw buurthuis!!quote:Op zondag 26 maart 2006 03:03 schreef Aventura het volgende:
![]()
Ik snap er ook niets van Golfer. Maar ik was net in de Korsakoff. Wellicht heeft dat er iets mee te maken
nu al??quote:Op zondag 26 maart 2006 03:15 schreef martinlutherking het volgende:
Tvp.Ik ga als jongeling slapen. Drank maakt je oud.
De ideale lokatie voor de 40+ meetquote:Op zondag 26 maart 2006 03:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een nieuw buurthuis!!
Waar kan ik me aanmelden
Pijpjes.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
De ideale lokatie voor de 40+ meetKorsakoff, lijnbaansgracht te Amsterdam. Het is er vunzig, het is er duister. Er is veel bier (nog uit ene pijpje). Er is vuige muziek, varierend van the Clash tot Black Sabbath, van the Sisters of Mercy tot en met Joy Division. Je waant je een ruig krakerstyp, gedeprimeerd doch geengageerd en gekleed in het zwart, hangende aan de bar. Boy, als ik 10 jaar eerder was geboren dan had ik daar ws. gewoond
![]()
Dat is het ookquote:Op zondag 26 maart 2006 03:20 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Pijpjes.Moet bijna wel een asociale tent zijn.
![]()
welterustuh, ik ga ook zo pitten trouwensquote:Op zondag 26 maart 2006 03:25 schreef martinlutherking het volgende:
Toch ga ik nu maar. Weltrusten oudjes.![]()
ik wacht gewoon net zolang hier tot Morwen weer boven haar theewater is gekomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
trusten ouwetjes, werd tijd is al veel te laat voor jullie![]()
Dat klinkt best okéquote:Op zondag 26 maart 2006 03:24 schreef Aventura het volgende:
Dat is ernaast, in de Maloe Melo. Echte & pure blueu(zz)s. Ook een briljante tent![]()
Oe.... jij durft.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:10 schreef golfer het volgende:
[..]
ik wacht gewoon net zolang hier tot Morwen weer boven haar theewater is gekomen.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 04:28 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat de laatste uitgave van de Candy en de Chick nog eens nalezen.
Even kijken of ik nog wat users herken van die contactadvertenties daar in.
Nu je het zegt: ik herken je weer aan die weelderige haardos tussen je benen die je destijds van die contact-advertentie in de Chick had.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:40 schreef Snaptnix het volgende:
Grist snel de Chick weg en zet het op een lopen....
Ach het is toch :quote:Op zondag 26 maart 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
hmm
vannacht ging mijn stoma weer lekken
Nee, liever niet dat houdt in dat ik dan al lang 30 geweest ben....quote:
Je zit er iig niet ver vandaan als die 77 voor je geboortejaat staat...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, liever niet dat houdt in dat ik dan al lang 30 geweest ben....![]()
Ja, dat is mijn geboortejaar....quote:Op zondag 26 maart 2006 22:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je zit er iig niet ver vandaan als die 77 voor je geboortejaat staat...
alles is relatief, voor mij ben je een broekie....quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn geboortejaar....![]()
Wordt volgend jaar 30 dan wordt ik voor mijn gevoel al echt een ouwe lul
Je ziet er in ieder geval al uit als bijna 40.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, dat is mijn geboortejaar....![]()
Wordt volgend jaar 30 dan wordt ik voor mijn gevoel al echt een ouwe lul
nèh, hij ziet er veel ouder manquote:Op maandag 27 maart 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ziet er in ieder geval al uit als bijna 40.![]()
Hai, zo weer wat energie bijgetankt nuquote:Op maandag 27 maart 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
Tis niet veul hier vandaag he?
Alle oudjes zijn nog aan het bijkomen van hun 1-wekelijks seksbeurt en hebben geen energie meer om hier te posten?
Uiteraard.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
Nog steeds trouw aan het wachten zie ik![]()
mag het ietsje minder, ik ben niet doofquote:Op maandag 27 maart 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
* golfer schuivelt weer eens naar binnen.
Lege zaal? Ben ik alweer verdwaald?
Zuster! Zuster!!!!!
Ze zitten in de filmzaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
* golfer schuivelt weer eens naar binnen.
Lege zaal? Ben ik alweer verdwaald?
Zuster! Zuster!!!!!
Lekker hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:42 schreef mazaru het volgende:
Maar hij staat al klaar voor je hoor![]()
[afbeelding]
Heeft die verwarde Laffer je tanden weer afgepakt?quote:
Gezallichquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:39 schreef ElizabethR het volgende:
Op mijn tandvlees deze kant in gekomen.....
Nou graag de beloofde advocaat Bluezzzzzzssssssssszzzzzzz....
quote:Goffer daaw gaawt me gebifffff
quote:Eten
Eén van de belangrijkste dingen die u met uw kunstgebit doet, is eten. Ook dat moet wennen. Als u problemen heeft, kunt u de eerste dagen het beste zacht voedsel eten, zoals puree, gehakt en zacht fruit. Enkele dagen later probeert u dan wat harder voedsel, zoals vlees of een (stuk) appel. Stukken afbijten met een kunstgebit blijft altijd moeilijk. Meestal gaat het gebit dan kantelen. U kunt zelf het beste aanvoelen wat wel en niet kan. Probeer rustig en gelijkmatig aan beide kanten met de kiezen te kauwen.
Praten
In het begin praat u ook nog wat onwennig; het is alsof u met een volle mond praat. Sommige klanken zullen wat anders klinken dan u gewend was. Meestal gaat het na een paar dagen al een stuk beter. Oefen extra met woorden of klanken die nog niet helemaal naar uw zin klinken.
Hij leenft ze sfteeds!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft die verwarde Laffer je tanden weer afgepakt?![]()
Graaffffquote:Ik roep nachtzuster Bluezz er wel even bij.
pijnlijk maar stabielquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
doeg laffertje, hoe is de schouder lately ?
ssjouw je ssje dan eenssjj kunnen poetssjen vòòrdat ik ssje leenquote:
Voor een orthopeed?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:22 schreef laffer het volgende:
pijnlijk maar stabiel![]()
maar ik hoop dat ik gauw een oproep krijg voor de operatie, ik sta op de wchtlijst![]()
ik loop al bij het OLVG, en heb al een behandeling gehad: "barbotage" http://www.lumc.nl/patfol(...)logie/barbotage.htmlquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor een orthopeed?
Man bij ons kan je volgende week terecht voor een consult, OK is dan na 2 weken
een kijk operatie, en dan de verkalking wegzuigen uit de pezen van m`n schouderquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Oe, wat gaan ze dan doen?
En komt het door je werk?
Auw dus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:27 schreef laffer het volgende:
een kijk operatie, en dan de verkalking wegzuigen uit de pezen van m`n schouder![]()
maar dat moet onder narcose, dus sta ik op een wachtlijst![]()
het heeft trouwens niets met het werk te maken wat ik altijd deed, ik heb al meer dan 20 jaar last van m`n schouder maar niet ernstig, ik ben daardoor ook nooit naar een dokter gegaan.
maar sinds 2 jaar zijn de klachten de pan uit gerezen, dus heb ik maar eens aan de bel getrokken...
een verkalking op de pezen dus![]()
Jij kan nog steeds racen met je rollator dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Auw dus.
Aai over je weelderige haardos.
Tja, ouderdom komt bij sommige mensen met gebreken. Gelukkig heb ik daar geen last van.
ook zal eens de ouderdom bij jou toeslaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Auw dus.
Aai over je weelderige haardos.
Tja, ouderdom komt bij sommige mensen met gebreken. Gelukkig heb ik daar geen last van.
ik ben er nog, liesjequote:Op woensdag 29 maart 2006 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik maak me zorgen om laffer, iets met een ontsteking, toen ploef, toen kwam er een sinaasappel voorbijvliegen en daarna heb ik 'm niet meer gezien
[afbeelding]
Ow, gelukkigquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:05 schreef laffer het volgende:
ik ben er nog, liesje![]()
zullen we knikkeren??![]()
trustuh lieverdquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:09 schreef ElisaB het volgende:
Ow, verdikkeme; eerst even slapen
Truste lafferbeeb
Tegen de tijd dat ik 80 ben en hem niet meer overend kan krijgen, ga ik ook in KLB een topic openen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef laffer het volgende:
ook zal eens de ouderdom bij jou toeslaan![]()
vreemd, jouw tweelingbroertje opende zo`n soortgelijk topic een jaar geleden hier in SEXquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 80 ben en hem niet meer overend kan krijgen, ga ik ook in KLB een topic openen.
Tong80 mag je zijn topics mij niet aanrekenen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:17 schreef laffer het volgende:
vreemd, jouw tweelingbroertje opende zo`n soortgelijk topic een jaar geleden hier in SEX![]()
ah, dus jullie zijn tweelingbroers??quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong80 mag je zijn topics mij niet aanrekenen.
Hij is een kloon van mij.quote:
ook weer vreemd, op foto`s is tong een stuk knapper dan jijquote:
Ja, leuk he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
ook weer vreemd, op foto`s is tong een stuk knapper dan jij![]()
natuurlijk lukt jou dat alleen onder een kloon, met je eigen kop krijg je echt helemaal niks toegestuurd, ouwe gekquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Het schijnt dat er nog steeds wat users intuinen en mijn kloon vervolgens naaktfoto's toesturen.![]()
Ik wacht nog steeds op de blote voorbips -foto's van Morwen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:48 schreef laffer het volgende:
natuurlijk lukt jou dat alleen onder een kloon, met je eigen kop krijg je echt helemaal niks toegestuurd, ouwe gek![]()
Post ik een naaktfoto van mijn rollator is het weer niet goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de blote voorbips -foto's van Morwen.![]()
daar wacht je nou al weken op, denk jij die echt nog te krijgen??quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de blote voorbips -foto's van Morwen.![]()
Aan de daro toevalligquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Post ik een naaktfoto van mijn rollator is het weer niet goed![]()
Hallo, ouwe medeknakkers![]()
Met mij prima hoorquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met mij prima hoorMet slechte mensen gaat het tenslotte altijd goed
![]()
En met jou?
nuh, ik heb niks nodig om soms lekker melig te zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan de daro toevallig![]()
Jongeren gebruiken hoestdrank als drugs (Fok wordt genoemd!!
Hele geruststelling. Niet de slangetjes eruit trekken, denk erom , dan is snappie nu weer even weg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ja, ca va, mon cherie. Gewoon maar doorademen heh en met die slangetjes in mijn neus lukt dat nu redelijk![]()
Dat kan niet hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:19 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, ik heb niks nodig om soms lekker melig te zijn![]()
ik ben het gewoon soms![]()
Het valt allemaal niet mee, heh, gelukkig hebben we tegenwoordig windoosquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hele geruststelling. Niet de slangetjes eruit trekken, denk erom , dan is snappie nu weer even weg.![]()
![]()
Raak de kluts even kwijt nu van het multitasken![]()
En een browser met tabsquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het valt allemaal niet mee, heh, gelukkig hebben we tegenwoordig windoos![]()
Niet te moeilijk gaan doen nu hoorquote:
Vergeet je je gebitje niet uit te doen, je weet hoe fijn ik dat vindquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:49 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat nu weer geheel gerustgesteld zijn mandje opzoeken.
Mijn Morwenheeft zich weer gemeld in in dit topic.
![]()
Ik hessbd mijn gebisssteje uisstgedaahn sjjchat. ben weer helemaal maadssdelijk fssoor je aan het liggen. Kan ik je nu weer zonder ssbitje in sssjuigen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Vergeet je je gebitje niet uit te doen, je weet hoe fijn ik dat vind![]()
![]()
Uhm, praten doe je maar een andere keerquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hessbd mijn gebisssteje uisstgedaahn sjjchat. ben weer helemaal maadssdelijk fssoor je aan het liggen. Kan ik je nu weer zonder ssbitje in sssjuigen?![]()
Niet te moeilijk doen en daar kom je nu mee, net nu ik de tabjes eindelijk een beetje uit elkaar kan houdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet te moeilijk gaan doen nu hoorIk vind het al knap dat ik de kompuuter kan starten
![]()
Hobjequote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Zo hoe gaat het met ouwetjes hier.....
Slaap pilletjes zijn nog niet braaf ingenomen he![]()
slapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Sommige de winter ook.. heb ik gemerktquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
![]()
Het is Lente, dus de ouwtjes trekken de zomer wel weer door![]()
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sommige de winter ook.. heb ik gemerkt![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvAlleen de goeien sterven jong, dus kunnen we concluderen dat de bejaardentehuizen vol zitten met leuke mensen
![]()
Sex in de bejaardenflatquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvAlleen de goeien sterven jong, dus kunnen we concluderen dat de bejaardentehuizen vol zitten met leuke mensen
![]()
Morwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Mijn omaatjes waren er beide niet vies van in elk geval. Goeie genen heb ikquote:
En wat doe jij hierquote:
Uhm... de vraag is: wat doe jij hier!quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat doe jij hierDacht dat jij Melke aan het vervelen was.
Wie, wat, waarquote:
Snappie is bij mijquote:
Yep, melke is alive and kickingquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie, wat, waar![]()
Hoest met melke, leeft ze nog![]()
Doe je toch iets niet helemaal goedquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snappie is bij mijEven weg bij jullie hooligans, een soort centerparcs maar dan wel leuk
![]()
Boos is goed, dat is een primaire reactie. Ben ik dol opquote:
Doe jij eens snel een beetje lief tegen Morwenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boos is goed, dat is een primaire reactie. Ben ik dol opNou nog haten en dan komt de liefde in zicht
![]()
Usersquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies.Even veilig ver uit de buurt bij die rellende, zuigende usertjes
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe jij eens snel een beetje lief tegen Morwen![]()
Vort! maak dat je Melke gaat vermaken... ze is toch al botergeil(volgens jou dan tenminste
)
De mijne zijn net uitgewerktquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Ja, kom je rellen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Users![]()
Dat zijn toch die mensen die je hele site volspammen en dan gaan klagen enzoMmmmm, toch maar eens 1 en ander overwegen
![]()
Tssssss, kan je melke niet alleen aan ofzo, mietjequote:Op woensdag 29 maart 2006 03:47 schreef doka het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ga je nu als de wiedeweerga op VOL registreren
Nee, ik ben heel verlegen eigenlijkquote:
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:54 schreef melke het volgende:
Zeg, ik wil mijn naam hier niet meer zien! Van geouwehoer achter m'n rug om hou ik niet van!
Palm is volgens mij dood ofzoquote:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palm is volgens mij dood ofzoMijn hele schaamdos in de klit hier
![]()
Altijd, zeker als ik wist wat het betekendequote:
Ja ik hier inderdaad, gezellig hequote:
Niet doen, denken dan...........op onze leeftijd moeten we spaarzaam zijn met wat er nog zitquote:
Je verzaakt je taken, prutadminquote:
Palm zit onder de plak en mag niet meer interenetten volgens mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palm is volgens mij dood ofzoMijn hele schaamdos in de klit hier
![]()
Mmmm, volgens mij negeert ie ons gewoonquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:15 schreef melke het volgende:
[..]
Palm zit onder de plak en mag niet meer interenetten volgens mij
quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, volgens mij negeert ie ons gewoonEn dan zijn ze onder de rivieren hartelijk........sure
![]()
Uhm, jij was botergeilquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:18 schreef melke het volgende:
Ikke wel he Morwen! Ikke hartelijk zijn he!![]()
![]()
Watquote:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:30 schreef melke het volgende:
[..]
Bij deze heb ik voorlopig weer genoeg gefokt!
Jamaar, jamaar, ben gewoon hartelijk en dan ga jij over me lopen kotsen omdat ik t niet zou zijnquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ben gewoon hartelijk en dan ga jij over me lopen kotsen omdat ik t niet zou zijn![]()
Gaat toch best gezellig hierquote:
Endatmagjeookhetiseenvrijlandquote:
Vooruit dan maar (omdat ik zo'n hartelijk persoontje ben), ik vind je nog steeds best een lief piraatjequote:Op woensdag 29 maart 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde het niet zo, ik ben volledig van God los, ik.......ik.........ik............![]()
*kras
Ik wil met jou trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vooruit dan maar (omdat ik zo'n hartelijk persoontje ben), ik vind je nog steeds best een lief piraatje![]()
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hierquote:
En met jou wil ik ook trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hier![]()
heb niets sterkersquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hier![]()
Eindelijk iemand die met me wil trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil met jou trouwen![]()
al kom je dan van onder de rivieren en ben je botergeil![]()
![]()
Thank God voor slimme mensen.quote:
Laat eens kijken wat ik nog in de anbieding heb voor je dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:53 schreef Doderok het volgende:
[..]
heb niets sterkers![]()
"Country superstars tell all" bij Larry King! reuze interessant![]()
Sweet dreams kanjerquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
Tot later, lieve mensenkinderen![]()
*gaat de klamme lappen maar eens opzoeken![]()
![]()
![]()
* Doderok springt in autoquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Laat eens kijken wat ik nog in de anbieding heb voor je dan.
Bacardi (normaal, lemon en coconut), port, wijn en bier.
[insert emotioneel afscheid ]quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
Tot later, lieve mensenkinderen![]()
*gaat de klamme lappen maar eens opzoeken![]()
![]()
![]()
Zie ik je zo wel verschijnenquote:
oww, dat dat scheelde niet veelquote:
Ik ben ook zo gelukkig om het volle pond terug te krijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:22 schreef tanna het volgende:
Yeps, ik krijg 255 euro terug van het ziekenfonds......en ben vast niet de enige.
Ik ga zometeen kleren bestellen via internet voor de zomer, en wat gaan jullie met deze sigaar uit eigen doos doen?![]()
krijg niets trugquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:22 schreef tanna het volgende:
Yeps, ik krijg 255 euro terug van het ziekenfonds......en ben vast niet de enige.
Ik ga zometeen kleren bestellen via internet voor de zomer, en wat gaan jullie met deze sigaar uit eigen doos doen?![]()
Dan ben je op tijd met je zomerjasquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een zomerjas en een hippie hesje gekocht
Ik ook niet.quote:
ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
particulier verzekerd geweest altijd
Ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
particulier verzekerd geweest altijd
Morwenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
![]()
Ik heb ook geld terugNu nog de openstaande 600 euro die ze door drukte niet overmaken
![]()
Je hebt zéker gelijk. Dit zit wel zo giga scheef. Maar het ligt dan ook aan die *** regering die dit soort dingen verzint.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik krijg ook niets terug
Ik gun iedereen het zijne / hare, maar vind het wel een beetje een rare regeling als ik eerlijk ben. We hebben vorig jaar ¤ 5.520 aan premie betaald (en dat zeer zeker niet opgemaakt). Zou ook best wat terugwillen. Maar erger nog dan dat, vind ik dit eerder een straf voor mensen die (en dat is al erg genoeg) de zorg hard nodig hebben gehad.
Het idee is aardig, maar in de uitwerking is het mooi lullig!
zeker, en golfert zijn ze nu aan het opgraven dus die zal ook weel weer verschijnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:38 schreef SuperMOM het volgende:
Aah, gelukkig nog iemand wakker tussen die ouwe zemelaars...
Nog zo'n ouwe zemelaar, moet zuster Bloes hem uit zijn nest losweken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker, en golfert zijn ze nu aan het opgraven dus die zal ook weel weer verschijnen![]()
nee, ze dachten dat ie al dood was en hadden hem al begravenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nog zo'n ouwe zemelaar, moet zuster Bloes hem uit zijn nest losweken?![]()
Volgens mij had die weer "visite"quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nog zo'n ouwe zemelaar, moet zuster Bloes hem uit zijn nest losweken?Of had hij weer eens een probleempje met zijn uritip?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:53 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, ze dachten dat ie al dood was en hadden hem al begraven![]()
Die rooie nachtzuster weer he, dacht ik het nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij had die weer "visite" [afbeelding]
![]()
* doet snel een hoofddoekje op zodat evil Nurse Bloes mijn haar niet zietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die rooie nachtzuster weer he, dacht ik het niet
Vanavond mooi extra verschoonrondes lopen
Wie wil er nog een lepeltje levertraan voor het slapen gaan ?
ieks , levertraanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die rooie nachtzuster weer he, dacht ik het niet
Vanavond mooi extra verschoonrondes lopen
Wie wil er nog een lepeltje levertraan voor het slapen gaan ?
ik ben toch blij dat ze weer hebben opgegraven . ouwequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb de nachtzuster net naar bedje gestuurd en mag van haar hier nog even verderspelen met alle hulpstukken.
Wilde je zeggen dat alles nog echt aan je is?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilde je zeggen dat alles nog echt aan je is?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
Oke oke ik doe mijn kunstgebitje weer even in, mijn nepwimpers op, kipfiletjes erin en mijn bottum up broekje aan
Herken je me zo weer? Ik ben het joh!
Gebruik je wel calgon voor de afwasmachine voor hulpstukken? Ik zit niet te wachten op een SOA namelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kijk nog even de video van Zembal over Google
Daarna schroef ik mijn hulpstuk ook wel weer even op. Die ligt nu nog even uit weken in een sopje na nachtelijk gebruik.
ben je soms in de overgang, dat je zo hitsig bent de laatste tijd??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kijk nog even de video van Zembal over Google
Daarna schroef ik mijn hulpstuk ook wel weer even op. Die ligt nu nog even uit weken in een sopje na nachtelijk gebruik.
Ik wel hoor, opvliegers, hormonen vliegen alle kanten op maar niet de juiste...hulpstukken nodig, extra mannen en zo... is dat de overgang dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:45 schreef laffer het volgende:
[..]
ben je soms in de overgang, dat je zo hitsig bent de laatste tijd??![]()
Ik heb mijn ondergang al lang achter de rug als 50+ erquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:45 schreef laffer het volgende:
ben je soms in de overgang, dat je zo hitsig bent de laatste tijd??![]()
3e deur aan de rechterhand en dan in het tweede bed stappen. Niet al te veel schrikken van die kale Laffer die daar ligt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
* schuifelt langzaam met rollator richting donkere gang om deze ouwe doos der slaapplek te vinden
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie als mede-oudjes trouwens ook dat de weekenden steeds meer gevuld worden met sociale verplichtingen en dat je steeds minder tijd voor jezelf overhoudt?
Hele komende maand zit elk weekend boordevol afspraken.
Ik schrik niet zo snel maar is dat die ouwe met al die tattoo's en piercings?? Ieksssssssssssquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
3e deur aan de rechterhand en dan in het tweede bed stappen. Niet al te veel schrikken van die kale Laffer die daar ligt.
ze mag wel per ongeluk in mijn bedje stappen hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
3e deur aan de rechterhand en dan in het tweede bed stappen. Niet al te veel schrikken van die kale Laffer die daar ligt.
Ach gossie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ik zit hier achter de geraniums hoor, welke afspraken?
![]()
eej, ik ben niet oud hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik schrik niet zo snel maar is dat die ouwe met al die tattoo's en piercings?? Ieksssssssssss
![]()
Nee, dat is die kleine kale met die Prins Albert.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik schrik niet zo snel maar is dat die ouwe met al die tattoo's en piercings?? Ieksssssssssss
![]()
Heej hier komen jij met die PAquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:31 schreef laffer het volgende:
ik ga trouwens lekker pitten, tot morgen allemaal![]()
![]()
Schaamhaar?? Wat is dat? Er groeit niets op een snelweg he? Arme geraniums zijn ook al dood, gelukkig kan ik hier mijn problemen kwijtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
Je hebt echt geen echt leven?
En jouw geraniums zijn zeker al net zo grijs als jouwe schaamhaar?
Gelukkig heb je in ieder geval nog deze hulpgroep om bij uit te huilen en over vroeger te mijmeren.
Slaap lekker, lieverd!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:31 schreef laffer het volgende:
ik ga trouwens lekker pitten, tot morgen allemaal![]()
![]()
Oh, sorry. Ik verwarde je even met een oversteekplaats. Wist niet dat je een snelweg was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:35 schreef SuperMOM het volgende:
Schaamhaar?? Wat is dat? Er groeit niets op een snelweg he?
Oversteekplaats: langzaam overstekend voetgangersverkeer met een stop bordquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik verwarde je even met een oversteekplaats. Wist niet dat je een snelweg was.![]()
Drive by?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
Snelweg: snelle, pasionele en hartstochtelijke snelle drive bye waar iedereen van geniet?![]()
Dag ouwetjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:01 schreef golfer het volgende:
In het kader van mij voorbereiden op het komende weekend gaat dit ouwetje zich trouwens ook weer naar zijn, of welk ander bedje die hij tegen komt, rollatoren.
Slaap lekker allemaal en hopelijk worden jullie straks weer allemaal, min of meer gezond, wakker.
Ik heb te veel koffie gekregen van de broeder, nou kan ik niet slapenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
* schuifelt binnen na de spannende bingo avond en ziet dat de helft weer in slaap is gerot
Gelukkig maar anders zat ik in mezelf te murmelen in deze saaie recreatiezaalquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb te veel koffie gekregen van de broeder, nou kan ik niet slapen![]()
Hartstikke goed SuperMoM, ze heeft nu alleen nog een blauw plekje onder haar oog.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders zat ik in mezelf te murmelen in deze saaie recreatiezaal![]()
hoe is het met je moeder mazaru?
Gelukkig joh!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hartstikke goed SuperMoM, ze heeft nu alleen nog een blauw plekje onder haar oog.
Ze heeft zelfs een blauwe nek gehad, dus het was een flinke klap die ze heeft gemaakt.
Er zat vast een beschermengeltje op haar schouder
Lief dat je er naar vraagt![]()
Volgens mij heb ik het boek gelezen, nooit de film gezien dus ga een poging wagen, word toch gek van de 1 april grap van Fok nuquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
In het kader van de ouwe dag kijk ik weer eens naar de prachtige film Hersenschimmen op Ned3.
Hopelijk blijft ons die Alzheimer in het echt toch bespaard.
Ik heb nog geen rare meldingen gehad, misschien werkt het niet bij Firefox.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het boek gelezen, nooit de film gezien dus ga een poging wagen, word toch gek van de 1 april grap van Fok nu
Wat is de grap?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rare meldingen gehad, misschien werkt het niet bij Firefox.
Het schijnt dat je iedere keer als je post een rare melding krijgt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is de grap?
Heb het even niet allemaal gevolgd.
Gelukkig geen last van. Die grap werkt dus niet bij mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:50 schreef mazaru het volgende:
Het schijnt dat je iedere keer als je post een rare melding krijgt.
Meldingen na het posten
Ga naar opties en dan bij deze keuze... Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn, ja doenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
Elke keer als ik iets post krijg ik een rare melding: je heb geen recht om in dit topic te posten, weet je dat knut jarig is? mail naar knut@fok.nl., bedankt het forum is succesvol verwijderd van het forum, sorry de TS is gebanned in dit topic je kan niet reageren etc etc
Even je opties aanpassen dan en de redirectberichten uitzettenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
Elke keer als ik iets post krijg ik een rare melding: je heb geen recht om in dit topic te posten, weet je dat knut jarig is? mail naar knut@fok.nl., bedankt het forum is succesvol verwijderd van het forum, sorry de TS is gebanned in dit topic je kan niet reageren etc etc
Het gaat alleen om de redirectoptie in dit gevalquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
Heb in "opties" bepaalde meldingen op nee gezetdas de truuk
Maar zal morgen extra goed opletten, trap er niet meer in![]()
Dankzij PrintScreen heeft deze newbie er geen last meer vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga naar opties en dan bij deze keuze... Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn, ja doen
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:44 schreef golfer het volgende:
* golfer verlaat de bejaardensoos.
Om even achter de lekkere billen van de nachtzuster aan te gaan liggen.
* golfer springt als een viagra-gevoede ..... vanachter de bar tevoorschijn.quote:Op zondag 2 april 2006 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
* schuifelt binnen en ziet dat er niemand is, schuifelt naar de bar
Advocaatje leef je nogquote:Op zondag 2 april 2006 02:55 schreef SuperMOM het volgende:
* zuipt alleen de advocaatjes op, wat een bocht en zooo langzaam door te slikken
Ja meneer ik ben er nogquote:
Ik heb mijn eten opgegeten en mijn drinken laten staanquote:Op zondag 2 april 2006 03:07 schreef SuperMOM het volgende:
Hi Ya De Yaaaa
Hi Ya Dee Ya!quote:Op zondag 2 april 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb mijn eten opgegeten en mijn drinken laten staan
quote:
We komen meestal langzaam wat later op gang.quote:
ah, daar is golfert alquote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
We komen meestal langzaam wat later op gang.![]()
heb je geen citroentje met suiker??quote:Op zondag 2 april 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen nog een advocaatje en dan gaan jullie toch echt naar bed toe heur
[afbeelding]
hier gaat opa laffer eens lekker voor zittenquote:
en dat was golfertquote:
het was weer een even datum: 2-4, dus ik mocht weer een keer.quote:Op zondag 2 april 2006 23:39 schreef laffer het volgende:
en dat was golfert![]()
maar hij is natuurlijk aan het neuken, het is begin april in een even jaar dus hij kan weer![]()
laat arcee het maar niet horen, daar raakt ie helemaal van slag vanquote:Op zondag 2 april 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
het was weer een even datum: 2-4, dus ik mocht weer een keer.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
Welke demente heeft de sleutel van mijn kuisheidsgordel nou weer ingepikt en meegenomen naar zijn of haar kamer?
Jij misschienquote:Op maandag 3 april 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
Welke demente heeft de sleutel van mijn kuisheidsgordel nou weer ingepikt en meegenomen naar zijn of haar kamer?
Het is ook wel mooi geweest en het bloedt allemaal een beetje dood, dus prima toch?quote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef laffer het volgende:
nog een paar dagen, dan wordt dit sub-forum in de archieven begraven![]()
mijn idee, ik vond het echt heel erg leuk.....quote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi geweest en het bloedt allemaal een beetje dood, dus prima toch?
de sfeer hier is gewoon perfect, daar kunnen ze in de andere sub-fora nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 3 april 2006 23:49 schreef mazaru het volgende:
Jammer dat het weg gaat, maar ik geloof ook dat we alles wel zo'n beetje gehad hebben.
Maar toch zonde eigenlijk, hier hangt een veel leuker sfeertje dan in de andere sub-fora.![]()
Is dat nu al een maand? Jemig....quote:
Als je wilt kan ik daar nog wel wat verandering in aanbrengen, hoor, kale pisnicht!.quote:Op maandag 3 april 2006 23:53 schreef laffer het volgende:
de sfeer hier is gewoon perfect, daar kunnen ze in de andere sub-fora nog een puntje aan zuigen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |