Watquote:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:30 schreef melke het volgende:
[..]
Bij deze heb ik voorlopig weer genoeg gefokt!
Jamaar, jamaar, ben gewoon hartelijk en dan ga jij over me lopen kotsen omdat ik t niet zou zijnquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ben gewoon hartelijk en dan ga jij over me lopen kotsen omdat ik t niet zou zijn![]()
Gaat toch best gezellig hierquote:
Endatmagjeookhetiseenvrijlandquote:
Vooruit dan maar (omdat ik zo'n hartelijk persoontje ben), ik vind je nog steeds best een lief piraatjequote:Op woensdag 29 maart 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde het niet zo, ik ben volledig van God los, ik.......ik.........ik............![]()
*kras
Ik wil met jou trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vooruit dan maar (omdat ik zo'n hartelijk persoontje ben), ik vind je nog steeds best een lief piraatje![]()
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hierquote:
En met jou wil ik ook trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hier![]()
heb niets sterkersquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hier![]()
Eindelijk iemand die met me wil trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil met jou trouwen![]()
al kom je dan van onder de rivieren en ben je botergeil![]()
![]()
Thank God voor slimme mensen.quote:
Laat eens kijken wat ik nog in de anbieding heb voor je dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:53 schreef Doderok het volgende:
[..]
heb niets sterkers![]()
"Country superstars tell all" bij Larry King! reuze interessant![]()
Sweet dreams kanjerquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
Tot later, lieve mensenkinderen![]()
*gaat de klamme lappen maar eens opzoeken![]()
![]()
![]()
* Doderok springt in autoquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Laat eens kijken wat ik nog in de anbieding heb voor je dan.
Bacardi (normaal, lemon en coconut), port, wijn en bier.
[insert emotioneel afscheid ]quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
Tot later, lieve mensenkinderen![]()
*gaat de klamme lappen maar eens opzoeken![]()
![]()
![]()
Zie ik je zo wel verschijnenquote:
oww, dat dat scheelde niet veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |