Het valt allemaal niet mee, heh, gelukkig hebben we tegenwoordig windoosquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hele geruststelling. Niet de slangetjes eruit trekken, denk erom , dan is snappie nu weer even weg.![]()
![]()
Raak de kluts even kwijt nu van het multitasken![]()
En een browser met tabsquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het valt allemaal niet mee, heh, gelukkig hebben we tegenwoordig windoos![]()
Niet te moeilijk gaan doen nu hoorquote:
Vergeet je je gebitje niet uit te doen, je weet hoe fijn ik dat vindquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:49 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat nu weer geheel gerustgesteld zijn mandje opzoeken.
Mijn Morwenheeft zich weer gemeld in in dit topic.
![]()
Ik hessbd mijn gebisssteje uisstgedaahn sjjchat. ben weer helemaal maadssdelijk fssoor je aan het liggen. Kan ik je nu weer zonder ssbitje in sssjuigen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Vergeet je je gebitje niet uit te doen, je weet hoe fijn ik dat vind![]()
![]()
Uhm, praten doe je maar een andere keerquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hessbd mijn gebisssteje uisstgedaahn sjjchat. ben weer helemaal maadssdelijk fssoor je aan het liggen. Kan ik je nu weer zonder ssbitje in sssjuigen?![]()
Niet te moeilijk doen en daar kom je nu mee, net nu ik de tabjes eindelijk een beetje uit elkaar kan houdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet te moeilijk gaan doen nu hoorIk vind het al knap dat ik de kompuuter kan starten
![]()
Hobjequote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Zo hoe gaat het met ouwetjes hier.....
Slaap pilletjes zijn nog niet braaf ingenomen he![]()
slapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Sommige de winter ook.. heb ik gemerktquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
![]()
Het is Lente, dus de ouwtjes trekken de zomer wel weer door![]()
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sommige de winter ook.. heb ik gemerkt![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvAlleen de goeien sterven jong, dus kunnen we concluderen dat de bejaardentehuizen vol zitten met leuke mensen
![]()
Sex in de bejaardenflatquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvAlleen de goeien sterven jong, dus kunnen we concluderen dat de bejaardentehuizen vol zitten met leuke mensen
![]()
Morwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Mijn omaatjes waren er beide niet vies van in elk geval. Goeie genen heb ikquote:
En wat doe jij hierquote:
Uhm... de vraag is: wat doe jij hier!quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat doe jij hierDacht dat jij Melke aan het vervelen was.
Wie, wat, waarquote:
Snappie is bij mijquote:
Yep, melke is alive and kickingquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie, wat, waar![]()
Hoest met melke, leeft ze nog![]()
Doe je toch iets niet helemaal goedquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snappie is bij mijEven weg bij jullie hooligans, een soort centerparcs maar dan wel leuk
![]()
Boos is goed, dat is een primaire reactie. Ben ik dol opquote:
Doe jij eens snel een beetje lief tegen Morwenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boos is goed, dat is een primaire reactie. Ben ik dol opNou nog haten en dan komt de liefde in zicht
![]()
Usersquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies.Even veilig ver uit de buurt bij die rellende, zuigende usertjes
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe jij eens snel een beetje lief tegen Morwen![]()
Vort! maak dat je Melke gaat vermaken... ze is toch al botergeil(volgens jou dan tenminste
)
De mijne zijn net uitgewerktquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Ja, kom je rellen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Users![]()
Dat zijn toch die mensen die je hele site volspammen en dan gaan klagen enzoMmmmm, toch maar eens 1 en ander overwegen
![]()
Tssssss, kan je melke niet alleen aan ofzo, mietjequote:Op woensdag 29 maart 2006 03:47 schreef doka het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ga je nu als de wiedeweerga op VOL registreren
Nee, ik ben heel verlegen eigenlijkquote:
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:54 schreef melke het volgende:
Zeg, ik wil mijn naam hier niet meer zien! Van geouwehoer achter m'n rug om hou ik niet van!
Palm is volgens mij dood ofzoquote:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palm is volgens mij dood ofzoMijn hele schaamdos in de klit hier
![]()
Altijd, zeker als ik wist wat het betekendequote:
Ja ik hier inderdaad, gezellig hequote:
Niet doen, denken dan...........op onze leeftijd moeten we spaarzaam zijn met wat er nog zitquote:
Je verzaakt je taken, prutadminquote:
Palm zit onder de plak en mag niet meer interenetten volgens mijquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palm is volgens mij dood ofzoMijn hele schaamdos in de klit hier
![]()
Mmmm, volgens mij negeert ie ons gewoonquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:15 schreef melke het volgende:
[..]
Palm zit onder de plak en mag niet meer interenetten volgens mij
quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, volgens mij negeert ie ons gewoonEn dan zijn ze onder de rivieren hartelijk........sure
![]()
Uhm, jij was botergeilquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:18 schreef melke het volgende:
Ikke wel he Morwen! Ikke hartelijk zijn he!![]()
![]()
Watquote:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:30 schreef melke het volgende:
[..]
Bij deze heb ik voorlopig weer genoeg gefokt!
Jamaar, jamaar, ben gewoon hartelijk en dan ga jij over me lopen kotsen omdat ik t niet zou zijnquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ben gewoon hartelijk en dan ga jij over me lopen kotsen omdat ik t niet zou zijn![]()
Gaat toch best gezellig hierquote:
Endatmagjeookhetiseenvrijlandquote:
Vooruit dan maar (omdat ik zo'n hartelijk persoontje ben), ik vind je nog steeds best een lief piraatjequote:Op woensdag 29 maart 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde het niet zo, ik ben volledig van God los, ik.......ik.........ik............![]()
*kras
Ik wil met jou trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vooruit dan maar (omdat ik zo'n hartelijk persoontje ben), ik vind je nog steeds best een lief piraatje![]()
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hierquote:
En met jou wil ik ook trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hier![]()
heb niets sterkersquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kopje thee? Ik ga wel even iets sterkers zoeken hier![]()
Eindelijk iemand die met me wil trouwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil met jou trouwen![]()
al kom je dan van onder de rivieren en ben je botergeil![]()
![]()
Thank God voor slimme mensen.quote:
Laat eens kijken wat ik nog in de anbieding heb voor je dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:53 schreef Doderok het volgende:
[..]
heb niets sterkers![]()
"Country superstars tell all" bij Larry King! reuze interessant![]()
Sweet dreams kanjerquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
Tot later, lieve mensenkinderen![]()
*gaat de klamme lappen maar eens opzoeken![]()
![]()
![]()
* Doderok springt in autoquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Laat eens kijken wat ik nog in de anbieding heb voor je dan.
Bacardi (normaal, lemon en coconut), port, wijn en bier.
[insert emotioneel afscheid ]quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:01 schreef Morwen het volgende:
Tot later, lieve mensenkinderen![]()
*gaat de klamme lappen maar eens opzoeken![]()
![]()
![]()
Zie ik je zo wel verschijnenquote:
oww, dat dat scheelde niet veelquote:
Ik ben ook zo gelukkig om het volle pond terug te krijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:22 schreef tanna het volgende:
Yeps, ik krijg 255 euro terug van het ziekenfonds......en ben vast niet de enige.
Ik ga zometeen kleren bestellen via internet voor de zomer, en wat gaan jullie met deze sigaar uit eigen doos doen?![]()
krijg niets trugquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:22 schreef tanna het volgende:
Yeps, ik krijg 255 euro terug van het ziekenfonds......en ben vast niet de enige.
Ik ga zometeen kleren bestellen via internet voor de zomer, en wat gaan jullie met deze sigaar uit eigen doos doen?![]()
Dan ben je op tijd met je zomerjasquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een zomerjas en een hippie hesje gekocht
Ik ook niet.quote:
ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
particulier verzekerd geweest altijd
Ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
particulier verzekerd geweest altijd
Morwenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
![]()
Ik heb ook geld terugNu nog de openstaande 600 euro die ze door drukte niet overmaken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |