Het valt allemaal niet mee, heh, gelukkig hebben we tegenwoordig windoosquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hele geruststelling. Niet de slangetjes eruit trekken, denk erom , dan is snappie nu weer even weg.![]()
![]()
Raak de kluts even kwijt nu van het multitasken![]()
En een browser met tabsquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het valt allemaal niet mee, heh, gelukkig hebben we tegenwoordig windoos![]()
Niet te moeilijk gaan doen nu hoorquote:
Vergeet je je gebitje niet uit te doen, je weet hoe fijn ik dat vindquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:49 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat nu weer geheel gerustgesteld zijn mandje opzoeken.
Mijn Morwenheeft zich weer gemeld in in dit topic.
![]()
Ik hessbd mijn gebisssteje uisstgedaahn sjjchat. ben weer helemaal maadssdelijk fssoor je aan het liggen. Kan ik je nu weer zonder ssbitje in sssjuigen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Vergeet je je gebitje niet uit te doen, je weet hoe fijn ik dat vind![]()
![]()
Uhm, praten doe je maar een andere keerquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hessbd mijn gebisssteje uisstgedaahn sjjchat. ben weer helemaal maadssdelijk fssoor je aan het liggen. Kan ik je nu weer zonder ssbitje in sssjuigen?![]()
Niet te moeilijk doen en daar kom je nu mee, net nu ik de tabjes eindelijk een beetje uit elkaar kan houdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet te moeilijk gaan doen nu hoorIk vind het al knap dat ik de kompuuter kan starten
![]()
Hobjequote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Zo hoe gaat het met ouwetjes hier.....
Slaap pilletjes zijn nog niet braaf ingenomen he![]()
slapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Sommige de winter ook.. heb ik gemerktquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
![]()
Het is Lente, dus de ouwtjes trekken de zomer wel weer door![]()
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sommige de winter ook.. heb ik gemerkt![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvAlleen de goeien sterven jong, dus kunnen we concluderen dat de bejaardentehuizen vol zitten met leuke mensen
![]()
Sex in de bejaardenflatquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn onverwoestbaar en we hebben nu dag en nacht tvAlleen de goeien sterven jong, dus kunnen we concluderen dat de bejaardentehuizen vol zitten met leuke mensen
![]()
Morwenquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Mijn omaatjes waren er beide niet vies van in elk geval. Goeie genen heb ikquote:
En wat doe jij hierquote:
Uhm... de vraag is: wat doe jij hier!quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat doe jij hierDacht dat jij Melke aan het vervelen was.
Wie, wat, waarquote:
Snappie is bij mijquote:
Yep, melke is alive and kickingquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie, wat, waar![]()
Hoest met melke, leeft ze nog![]()
Doe je toch iets niet helemaal goedquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snappie is bij mijEven weg bij jullie hooligans, een soort centerparcs maar dan wel leuk
![]()
Boos is goed, dat is een primaire reactie. Ben ik dol opquote:
Doe jij eens snel een beetje lief tegen Morwenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boos is goed, dat is een primaire reactie. Ben ik dol opNou nog haten en dan komt de liefde in zicht
![]()
Usersquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies.Even veilig ver uit de buurt bij die rellende, zuigende usertjes
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe jij eens snel een beetje lief tegen Morwen![]()
Vort! maak dat je Melke gaat vermaken... ze is toch al botergeil(volgens jou dan tenminste
)
De mijne zijn net uitgewerktquote:Op woensdag 29 maart 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
Ja, kom je rellen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Users![]()
Dat zijn toch die mensen die je hele site volspammen en dan gaan klagen enzoMmmmm, toch maar eens 1 en ander overwegen
![]()
Tssssss, kan je melke niet alleen aan ofzo, mietjequote:Op woensdag 29 maart 2006 03:47 schreef doka het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ga je nu als de wiedeweerga op VOL registreren
Nee, ik ben heel verlegen eigenlijkquote:
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:54 schreef melke het volgende:
Zeg, ik wil mijn naam hier niet meer zien! Van geouwehoer achter m'n rug om hou ik niet van!
Palm is volgens mij dood ofzoquote:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 29 maart 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palm is volgens mij dood ofzoMijn hele schaamdos in de klit hier
![]()
Altijd, zeker als ik wist wat het betekendequote:
Ja ik hier inderdaad, gezellig hequote:
Niet doen, denken dan...........op onze leeftijd moeten we spaarzaam zijn met wat er nog zitquote:
Je verzaakt je taken, prutadminquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |