Hai, zo weer wat energie bijgetankt nuquote:Op maandag 27 maart 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
Tis niet veul hier vandaag he?
Alle oudjes zijn nog aan het bijkomen van hun 1-wekelijks seksbeurt en hebben geen energie meer om hier te posten?
Uiteraard.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
Nog steeds trouw aan het wachten zie ik![]()
mag het ietsje minder, ik ben niet doofquote:Op maandag 27 maart 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
* golfer schuivelt weer eens naar binnen.
Lege zaal? Ben ik alweer verdwaald?
Zuster! Zuster!!!!!
Ze zitten in de filmzaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
* golfer schuivelt weer eens naar binnen.
Lege zaal? Ben ik alweer verdwaald?
Zuster! Zuster!!!!!
Lekker hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:42 schreef mazaru het volgende:
Maar hij staat al klaar voor je hoor![]()
[afbeelding]
Heeft die verwarde Laffer je tanden weer afgepakt?quote:
Gezallichquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:39 schreef ElizabethR het volgende:
Op mijn tandvlees deze kant in gekomen.....
Nou graag de beloofde advocaat Bluezzzzzzssssssssszzzzzzz....
quote:Goffer daaw gaawt me gebifffff
quote:Eten
Eén van de belangrijkste dingen die u met uw kunstgebit doet, is eten. Ook dat moet wennen. Als u problemen heeft, kunt u de eerste dagen het beste zacht voedsel eten, zoals puree, gehakt en zacht fruit. Enkele dagen later probeert u dan wat harder voedsel, zoals vlees of een (stuk) appel. Stukken afbijten met een kunstgebit blijft altijd moeilijk. Meestal gaat het gebit dan kantelen. U kunt zelf het beste aanvoelen wat wel en niet kan. Probeer rustig en gelijkmatig aan beide kanten met de kiezen te kauwen.
Praten
In het begin praat u ook nog wat onwennig; het is alsof u met een volle mond praat. Sommige klanken zullen wat anders klinken dan u gewend was. Meestal gaat het na een paar dagen al een stuk beter. Oefen extra met woorden of klanken die nog niet helemaal naar uw zin klinken.
Hij leenft ze sfteeds!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft die verwarde Laffer je tanden weer afgepakt?![]()
Graaffffquote:Ik roep nachtzuster Bluezz er wel even bij.
pijnlijk maar stabielquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
doeg laffertje, hoe is de schouder lately ?
ssjouw je ssje dan eenssjj kunnen poetssjen vòòrdat ik ssje leenquote:
Voor een orthopeed?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:22 schreef laffer het volgende:
pijnlijk maar stabiel![]()
maar ik hoop dat ik gauw een oproep krijg voor de operatie, ik sta op de wchtlijst![]()
ik loop al bij het OLVG, en heb al een behandeling gehad: "barbotage" http://www.lumc.nl/patfol(...)logie/barbotage.htmlquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor een orthopeed?
Man bij ons kan je volgende week terecht voor een consult, OK is dan na 2 weken
een kijk operatie, en dan de verkalking wegzuigen uit de pezen van m`n schouderquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Oe, wat gaan ze dan doen?
En komt het door je werk?
Auw dus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:27 schreef laffer het volgende:
een kijk operatie, en dan de verkalking wegzuigen uit de pezen van m`n schouder![]()
maar dat moet onder narcose, dus sta ik op een wachtlijst![]()
het heeft trouwens niets met het werk te maken wat ik altijd deed, ik heb al meer dan 20 jaar last van m`n schouder maar niet ernstig, ik ben daardoor ook nooit naar een dokter gegaan.
maar sinds 2 jaar zijn de klachten de pan uit gerezen, dus heb ik maar eens aan de bel getrokken...
een verkalking op de pezen dus![]()
Jij kan nog steeds racen met je rollator dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Auw dus.
Aai over je weelderige haardos.
Tja, ouderdom komt bij sommige mensen met gebreken. Gelukkig heb ik daar geen last van.
ook zal eens de ouderdom bij jou toeslaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Auw dus.
Aai over je weelderige haardos.
Tja, ouderdom komt bij sommige mensen met gebreken. Gelukkig heb ik daar geen last van.
ik ben er nog, liesjequote:Op woensdag 29 maart 2006 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik maak me zorgen om laffer, iets met een ontsteking, toen ploef, toen kwam er een sinaasappel voorbijvliegen en daarna heb ik 'm niet meer gezien
[afbeelding]
Ow, gelukkigquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:05 schreef laffer het volgende:
ik ben er nog, liesje![]()
zullen we knikkeren??![]()
trustuh lieverdquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:09 schreef ElisaB het volgende:
Ow, verdikkeme; eerst even slapen
Truste lafferbeeb
Tegen de tijd dat ik 80 ben en hem niet meer overend kan krijgen, ga ik ook in KLB een topic openen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef laffer het volgende:
ook zal eens de ouderdom bij jou toeslaan![]()
vreemd, jouw tweelingbroertje opende zo`n soortgelijk topic een jaar geleden hier in SEXquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 80 ben en hem niet meer overend kan krijgen, ga ik ook in KLB een topic openen.
Tong80 mag je zijn topics mij niet aanrekenen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:17 schreef laffer het volgende:
vreemd, jouw tweelingbroertje opende zo`n soortgelijk topic een jaar geleden hier in SEX![]()
ah, dus jullie zijn tweelingbroers??quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong80 mag je zijn topics mij niet aanrekenen.
Hij is een kloon van mij.quote:
ook weer vreemd, op foto`s is tong een stuk knapper dan jijquote:
Ja, leuk he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
ook weer vreemd, op foto`s is tong een stuk knapper dan jij![]()
natuurlijk lukt jou dat alleen onder een kloon, met je eigen kop krijg je echt helemaal niks toegestuurd, ouwe gekquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Het schijnt dat er nog steeds wat users intuinen en mijn kloon vervolgens naaktfoto's toesturen.![]()
Ik wacht nog steeds op de blote voorbips -foto's van Morwen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:48 schreef laffer het volgende:
natuurlijk lukt jou dat alleen onder een kloon, met je eigen kop krijg je echt helemaal niks toegestuurd, ouwe gek![]()
Post ik een naaktfoto van mijn rollator is het weer niet goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de blote voorbips -foto's van Morwen.![]()
daar wacht je nou al weken op, denk jij die echt nog te krijgen??quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de blote voorbips -foto's van Morwen.![]()
Aan de daro toevalligquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Post ik een naaktfoto van mijn rollator is het weer niet goed![]()
Hallo, ouwe medeknakkers![]()
Met mij prima hoorquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met mij prima hoorMet slechte mensen gaat het tenslotte altijd goed
![]()
En met jou?
nuh, ik heb niks nodig om soms lekker melig te zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aan de daro toevallig![]()
Jongeren gebruiken hoestdrank als drugs (Fok wordt genoemd!!
Hele geruststelling. Niet de slangetjes eruit trekken, denk erom , dan is snappie nu weer even weg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ja, ca va, mon cherie. Gewoon maar doorademen heh en met die slangetjes in mijn neus lukt dat nu redelijk![]()
Dat kan niet hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:19 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, ik heb niks nodig om soms lekker melig te zijn![]()
ik ben het gewoon soms![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |