Net nu het donderdag is geweest?quote:
Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef davidov het volgende:
mja dat kan je als een minpunt zien maar dat is het juist niet
Ik hoop alleen dat mensen genoeg over houden zodat ze volgende week dat weer massaal aan mn vereniging kunnen uitgeven![]()
Twee broodjes doner. Patat en een grillburger bij de Febo. Een portie falafel.quote:
Febo is keiver lopenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Twee broodjes doner. Patat en een grillburger bij de Febo. Een portie falafel.
Stadionplein?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Febo is keiver lopen
Ik ga wel naar de AH denk.
Ik ga wel pizza halen ofzo..of pannenkoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stadionplein?
Dan ga je toch naar de snackbar?
Of een stukje Geza.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga wel pizza halen ofzo..of pannenkoeken
jajajajajaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:00 schreef Waxxer het volgende:
Zozozozozozozoooo....
Echt, als ik érgens een adrenalinestoot van krijg, is het na een dag werkenquote:
Pas maar op straks studeer je nog afquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt, als ik érgens een adrenalinestoot van krijg, is het na een dag werkenvreselijk
Heb nog nooit zoveel aan mijn studie gedaan als deze week
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Pas maar op straks studeer je nog af
Hmm zei je wat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij produceer ik geluidsoverlast
Hoor je het, Alex?
Nee.quote:
Doen jullie eens leuke dingetjes posten om mij te vermaken!quote:
Ik heb blauwe plekken omdat een meisje van 7 me van het bed afduwde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Broertje heeft een blauwe plek van mij, een geschopte console, een bijt v/d hond en hoofdpijn.
(samenvatting van het laatste uur hier)
Mijn neefje van 5 gooide vorige keer zn autootje tegen m'n heupquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb blauwe plekken omdat een meisje van 7 me van het bed afduwde.
Ik ben zo'n watje.
Bah! Slaan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn neefje van 5 gooide vorige keer zn autootje tegen m'n heup(auw)
Nee!quote:
Handje voor de mond, en dan slaan.quote:
M'n neefje sla ik niet!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Handje voor de mond, en dan slaan.
Je maakt er wel een bezigheid van, hé?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mn FF doet raar...
Club 80 Malle - Officiële websitequote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:09 schreef LuQas het volgende:
Ben ik helemaal diep in Noord-Holland, ver weg van Amsterdam, krijg ik te horen dat er een leuk feestje in Club 80 is...
Arme jij!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:09 schreef LuQas het volgende:
Ben ik helemaal diep in Noord-Holland, ver weg van Amsterdam, krijg ik te horen dat er een leuk feestje in Club 80 is...
Aay, deze bakra maakt gewoon fatoe met mequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat wil je weten?
slaapze :wquote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:15 schreef davidov het volgende:
*neer plof*
Verjaardags feestjes waar een grotere opkomst is dan je had gedacht en meer bier is dan je had durven hopen
Mja...zoiets
Haha danke!quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh boefjes![]()
De dag na de complete coming out.![]()
hmm iedereen doet 'normaal'.. boring![]()
Eerst wilde ik het verhaal over biseksuelen met haar=(m'n ma dus) beginnen. In het kort viel het me dus op dat ze het niet zo heeft van biseksuelen. Verder ga ik daar ook niet op in. Het is volgens haar: "Je bent HOMO of HETERO".quote:
Hmmm duidelijk toch wel een verrassing voor ze, maar toch wel goed om te horen/merken denk ik dat het verder geen problemen (nog) heeft veroorzaaktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eerst wilde ik het verhaal over biseksuelen met haar=(m'n ma dus) beginnen. In het kort viel het me dus op dat ze het niet zo heeft van biseksuelen. Verder ga ik daar ook niet op in. Het is volgens haar: "Je bent HOMO of HETERO".
Toen heb ik maar gezegd dat ik op mannen viel. Haar eerste reactie "HUH!?!?". En toen behoorlijk stil, stil en nog eens stil. Vervolgens heeft m'n ma heeft wel vaak tussendoor "Doe niet zo gek man" gezegd. Maar na een tijdje zei ze "dat het dus betekent dat ik geen kleinkinderen voor haar krijg", dus ik neem aan dat ze mijn boodschap wel had begrepen.
Vervolgens zei ik van "Ja, ik kan ook nog normaal kinderen krijgen hoor, toch pa?". M'n Pa: "Ow.. ja hoor". Toen was ze weer stil, tot het slapen toe.
M'n pa zei " Homo? Kan toch". M'n pa heeft er ook geen moeite mee. Hij was ook een kei in het gesprek.
En vandaag is ze 1 en al happy. Maar goed, het is ook haar verjaardag![]()
Idd jah, het viel allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Hmmm duidelijk toch wel een verrassing voor ze, maar toch wel goed om te horen/merken denk ik dat het verder geen problemen (nog) heeft veroorzaakt
Haha nou fijn toch? of ben je zo'n drama queen dat je het liefste watervallen van tranen had gezien en rondvliegende vazenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd jah, het viel allemaal wel mee.Ik had ook veel ergere dingen verwacht, vooral van m'n ma. Maar ze hield zichzelf best kalm. Ik vind m'n coming-out zelfs boring nu ik op terugkijk. Echt zoiets van "Is dit alles?".
![]()
Hehe rondvliegende vazen eventueelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Haha nou fijn toch? of ben je zo'n drama queen dat je het liefste watervallen van tranen had gezien en rondvliegende vazen
Anders mag je 1 van mijn ouders wel een dagje lenen(nou moet ik zeggen dat het hier nu ook beter gaat, acceptatie neemt toe met de week, maar het taboe op het onderwerp ook vreemd genoeg)
En wanneer wordt het? Breng je bericht op zo'n manier dat de geldkraan niet dicht wordt gedraaidquote:
Hehe ach het klinkt wel alsof het helemaal goed gaat komenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe rondvliegende vazen eventueel, ik had veel heftige taferelen verwacht. Een gillende moeder en dan dat ze met het haar geloof aankomt en een preek houdt.
Ik denk dat het thuis nog steeds 'taboe' is op het onderwerp. Althans, m'n ouders weten het wel maar ze praten er niet veel over, tenzij ze erover kunnen lachen, Homo's worden toch wel hier geassocieerd met een grap en verder niks, komt ook door allerlei media-uitingen. Denk aan de gaypride en homoseksuele presentatoren die zogenaamd grappig zijn.
Maar goed, m'n ma moet het gegeven nog laten bezinken net als bij alle ouders die zo'n bericht horen.
Whaaaat ben jij nog niet uit de kast?quote:
Ik heb nog geen plan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En wanneer wordt het? Breng je bericht op zo'n manier dat de geldkraan niet dicht wordt gedraaid![]()
Wat schattig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:41 schreef LuQas het volgende:
Ik begon keihard te huilen toen ik het vertelde, waarop mijn moeder zei 'Stel je toch niet zo aan, ik wist het al lang'.
Heel fijn, eigenlijk achteraf.
Verdorie, waarom woren bi's nooit begrepenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eerst wilde ik het verhaal over biseksuelen met haar=(m'n ma dus) beginnen. In het kort viel het me dus op dat ze het niet zo heeft van biseksuelen. Verder ga ik daar ook niet op in. Het is volgens haar: "Je bent HOMO of HETERO".
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben homo.
A Je bent mn kind niet meer, voor mij ben je dood. Morgen wil ik je het huis uit hebben, het kan me niet schelen waar je naartoe gaat, maar onder mijn dak blijf je niet meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben homo.
D. 'Ik heb altijd al een homokind willen hebben.'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
A Je bent mn kind niet meer, voor mij ben je dood. Morgen wil ik je het huis uit hebben, het kan me niet schelen waar je naartoe gaat, maar onder mijn dak blijf je niet meer.
B Ik had dit totaal niet zien aankomen, maar ik vind het niet erg, hoor, er is toch niks mis met homo zijn?
C Eindelijk zeg je het, je moeder en ik hadden een weddenschap over het moment waarop je het zou vertellen.
D Andere optie.
Wat zal het worden denk je?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D. 'Ik heb altijd al een homokind willen hebben.'
Ochtendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Middag, avond , of iets in die richting
Mag ookquote:
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D. 'Ik heb altijd al een homokind willen hebben.'
Wat een vies, vunzig, proleterig kutwijf vind ik dat toch.quote:
En? Maak je dat wel waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.
Maar de CD is wel kick!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een vies, vunzig, proleterig kutwijf vind ik dat toch.
- Ik zie het hoofdje al.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.
Maar wel ingezongen door een vies kutwijf.quote:
O ja, wat een gekkerd ben ik zeg.quote:
Maar, ik dacht dat je van me hield.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja, wat een gekkerd ben ik zeg.
Dat ding heeft verzoekjes naar mijn gehele mns-lijstje gestuurd.
Ik vind hyves een beetje vreemd...
Bestellen is was nooit wegquote:
Hoe was de film? heb er zeer verschillende dingen over gehoord en de film leek mij opzich wel leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
gisteren naar inside man geweesten naar de mcdrive
en nu moet ik nog iets gaan koken..
Suicide bunnyquote:
Ieuwquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
Misschien neem ik zo;n kapsel en misschien ook niet![]()
Dat vind ik dan net weer niet mooi.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
In 97.5% van de gevallen niet neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lang haar bij mannen is not done?![]()
Zo is mn haar nu, ik heb het gisteren steil gemaakt, normaal heb ik krullen, maar dat steile haar bevalt wel, dus misschien neem ik een kapsel met zulke laagjes als op die foto:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan net weer niet mooi.
Post eens een foto van je hoofd.
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo is mn haar nu, ik heb het gisteren steil gemaakt, normaal heb ik krullen, maar dat steile haar bevalt wel, dus misschien neem ik een kapsel met zulke laagjes als op die foto:
http://i2.tinypic.com/s63c6q.jpg![]()
Absolutely notquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.![]()
Verdoriequote:
Ik heb een idee: knip je haar af tot ongeveer 4 cm en stuur ons dan nog maar een foto :pquote:
Ik werd ene keer bang wakker, ik had een nachtmerrie. Weet je wat er daarin gebeurd was? Ik had kort haar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb een idee: knip je haar af tot ongeveer 4 cm en stuur ons dan nog maar een foto :p
Hmm sneu, want het zou je zoveel beter staanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik werd ene keer bang wakker, ik had een nachtmerrie. Weet je wat er daarin gebeurd was? Ik had kort haar.
En nee, ik overdrijf niet, ik werd echt met kloppend hart en zo'n klote gevoel wakker![]()
Kort haar staat me ook leuk, al zeg ik t zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef davidov het volgende:
[..]
Hmm sneu, want het zou je zoveel beter staan
Ieuwww, hij had echt supersteil, slap, volumeloos haarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
iemand die ik via via via ken:
jaaaren lang zag hij er zo uit:
http://www.sv-cyclades.nl/NAXOS/filemanager.php?aktie=getFile&fileID=2356
tegenwoordig:
http://static.flickr.com/37/114869223_935ef7e645.jpg?v=0
nogsteeds geen gezicht maar toch echt 10x beter
Dat heet nou cynisme.quote:
kort haar is stomquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:28 schreef error het volgende:
[..]
Dat heet nou cynisme.
Ik zal het even voor je vertalen: "je lijkt wel op dat wijf in de reclame met dat haar"
Het valt me opeen sop dat dit jongetje best sexy isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
*zucht*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het valt me opeen sop dat dit jongetje best sexy is![]()
Ik join je hoorquote:
Jaloers omdat je lelijk haar hebt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.![]()
Nee, omdat ik dat gewoon lelijk vind.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jaloers omdat je lelijk haar hebt?
Het moet je staan. En bij de meesten is dat gewoon niet zoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef LuQas het volgende:
Wat een gelul hier he, er is niets mooier dan een jongen met lang haar.![]()
Bij jou bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het moet je staan. En bij de meesten is dat gewoon niet zo![]()
Eensch.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef LuQas het volgende:
Hij is ouder dan jou, volgens mijquote:
Ouder dan jij!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is ouder dan jou, volgens mij
Ik ken een Sabér, en die draagt bij tijd en wijlen jouw pruik.quote:
Als ik t goed heb, dan heb jij lange blonde harenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef LuQas het volgende:
Vol, wapperend, dik, blond haar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik t goed heb, dan heb jij lange blonde haren![]()
![]()
Zoals het hoort ja!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik t goed heb, dan heb jij lange blonde haren![]()
![]()
Verhaal was goed, zat leuk in elkaar enzo.. heb me niet verveeld. Eigenlijk best een aardige filmquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:25 schreef davidov het volgende:
Hoe was de film? heb er zeer verschillende dingen over gehoord en de film leek mij opzich wel leuk
Mijn dag was geweldig omdat ik vulliefd ben.quote:
Ik ben blij voor je rukkiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn dag was geweldig omdat ik vulliefd ben.
Jij hebt ook leuek blonde haartjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vol, wapperend, dik, blond haar.
Leuk?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij hebt ook leuek blonde haartjes![]()
Ik dacht dat haring alleen maar uitjes erop hadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Op een zoute haring.
Welk haar? Heb ik de foto van je hoofd gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En als je nu ook nog zegt dat mn haar stoer is, dan ben je helemaal lief![]()
http://i2.tinypic.com/s63c6q.jpgquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welk haar? Heb ik de foto van je hoofd gemist?
Ik vind je lekkerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://i2.tinypic.com/s63c6q.jpg
Zeg eens eerlijk: heb ik ik geen betoverende glimlach![]()
![]()
En net was het nog een pruikquote:
Wat gezellig, onthou: bloed rent dikker dan water (blood runs thicker than water)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga eten...
verplicht gezellig doen beneden bij mams en broer en vriendin
Ik ben ook geen emo. Ik ben alleen maar in geen 7 maanden naar de kapper geweest, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En net was het nog een pruik, gespleten tong enzo
![]()
Toch vind ik jouw haar wel leuk, ik maakte dus gisteren mn haar steil en ik liet alles naar voren vallen, maar toen kwam ik erachter: ik ben geen emo![]()
![]()
Ja, en:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat gezellig, onthou: bloed rent dikker dan water (blood runs thicker than water)![]()
Ik ben 2 jaar niet naar de kapper geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben ook geen emo. Ik ben alleen maar in geen 7 maanden naar de kapper geweest, dan krijg je dat.
Ook niet "daar beneden"?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar niet naar de kapper geweest![]()
Dat wilde ik dus ook even komen zeggen!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook even komen zeggen!
Verdorie, ik maar denken dat ik anoniem exhibitionistisch bezig kon zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook even komen zeggen!
Homo;s moeten lief zijn voor hun moeder, neem een voorbeeld aan Luqasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef Vlarp het volgende:
Bah!
Ik ging naar beneden, heel een oizza uit de vriezer en reageer wat kortaf. Mams: "Ik vindt dat je best gezellig kunt doen nu! Ik zie me later al op bezoek komen als je chagerijnig bent!"
*pizza weer in vriezer schuif*
*weer naar boven ga*
Bwah.. daaag! Nu even niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Homo;s moeten lief zijn voor hun moeder, neem een voorbeeld aan Luqas![]()
De Disney-prinsessen hebben zulks een diep decolleté.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit is gespreksvoer voor volwassenen, hier, voor jou: www.disney.com![]()
Sowwy..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, ik maar denken dat ik anoniem exhibitionistisch bezig kon zijn![]()
Ook al droegen ze strings, je bent een homo'tje, dus doe niet alsof je daar aanstoot aan neemtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De Disney-prinsessen hebben zulks een diep decolleté.
En als grote broer hoor jij lief te zijn, ja!
Hij had m al gepostquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van anderen posten zonder toestemming: ban
BB maakt geintjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Sowwy..
Maar moest ff zeggen wat ik er van dacht en dat mocht daaro niet
Ik zie 't plaatje niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook al droegen ze strings, je bent een homo'tje, dus doe niet alsof je daar aanstoot aan neemt
Grote broer doet lief:
[afbeelding]
Ik vind het ook neit erg, hoor, maar zou je het adres van de pic kunnen plaatsen ipv de foto?quote:
Ik ben verward, kennelijk klopt er niks van mijn idee over jouw voorkeur voor spletenspleetogenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zie 't plaatje niet..
En ik wil geen vieze Aziaten.. Ik wil Geza.
Ik wil Geza!
Geza het manspersoon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben verward, kennelijk klopt er niks van mijn idee over jouw voorkeur voor spletenspleetogen![]()
Enne: strips zijn voor baby's![]()
![]()
Iets meer hints mogen ook, gogole wil niet meewerken me een plaatje te tonen van een lekkere Gezaquote:
Geza is niet beroemd, jij mallerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iets meer hints mogen ook, gogole wil niet meewerken me een plaatje te tonen van een lekkere Geza
Oh, is hij degene op wie je vulliefd bent? Klasgenootje? Schoolgenootje?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geza is niet beroemd, jij mallerd.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je, dat instrumentale kutmuziekje van Animal Crossing komt me mijn strot uit.
Zijn er overigens mensen in deze topic die met je mee kunne praten over de muziek die je luistert, want voor zover ik weet, ken ik geen enkele groep die jij ooit genoemd hebtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het ook neit erg, hoor, maar zou je het adres van de pic kunnen plaatsen ipv de foto?![]()
Schoolgenootje, ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, is hij degene op wie je vulliefd bent? Klasgenootje? Schoolgenootje?
Zo'n zijscheiding staat heel gay bij mij, maar bij Shayan heel leuk
[afbeelding]
En nog maar eentje:
[afbeelding]
EDIT:![]()
Wolla, ik sweer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je, dat instrumentale kutmuziekje van Animal Crossing komt me mijn strot uit.
Dat mijn muzieksmaak nou zo obscuur poppy is, daar kan ik mee levenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Zijn er overigens mensen in deze topic die met je mee kunne praten over de muziek die je luistert, want voor zover ik weet, ken ik geen enkele groep die jij ooit genoemd hebt![]()
Wel het beestje bij z'n naam noemen, hé.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat mijn muzieksmaak nou zo obscuur poppy Br3eZaH is, daar kan ik mee leven![]()
Ik wilde al zeggen, Shayan lijkt namelijk niet op een spleetoogjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Schoolgenootje, ja.
En ergens, ERGENS, lijkt hij wel op Shayan..
Nou, niet echt eigenlijk, maar 't zou kunnen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel het beestje bij z'n naam noemen, hé.
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, Shayan lijkt namelijk niet op een spleetoogje
Welke afkomst heeft Geza?![]()
Nou niet allemaal obscure kutbandjes gaan noemen die niemand kent om te doen alsof je fet koel bent, je lijkt Cairon wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ken jij V, Phixx, Clea en Javine? Kent een enkele breezer die?
Ik doe niet stoer. Jij gooit me in een categorie waardoor ik aantoon dat dit niet zo is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou niet allemaal obscure kutbandjes gaan noemen die niemand kent om te doen alsof je fet koel bent, je lijkt Cairon wel.
Je kan best wel breezah zijn, ookal luister je naar wat bandjes die niemand kent.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Jij gooit me in een categorie waardoor ik aantoon dat dit niet zo is.![]()
Je schetst een verkeerd beeld. Ik zit het alleen rechtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kan best wel breezah zijn, ookal luister je naar wat bandjes die niemand kent.
Je hoeft mij niet overtuigen hoor..
Zit jij het maar lekker recht, hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je schetst een verkeerd beeld. Ik zit het alleen recht![]()
Als je hem al kent, dan kun je het gerust vragen, zn geaardheid maakt dan niet uit. Als je hem niet kent en hij is geen homo/bi, dan zie ik geen reden om hem te leren kennen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen idee.
Volgens mij is hij Joods of Turks of Hongaars.
Maar ik durf het niet te vragen.
Ik semi-ken hem. Zeg maar via via enzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je hem al kent, dan kun je het gerust vragen, zn geaardheid maakt dan niet uit. Als je hem niet kent en hij is geen homo/bi, dan zie ik geen reden om hem te leren kennen.![]()
Je bent illegaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef TehRockstar het volgende:
En niemand kan de Rijkcharmes natuurlijk weerstaan.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, is hij degene op wie je vulliefd bent? Klasgenootje? Schoolgenootje?
Zo'n zijscheiding staat heel gay bij mij, maar bij Shayan heel leuk
[afbeelding]
En nog maar eentje:
[afbeelding]
EDIT:![]()
Jongens uit het oosten van Europa die hebben vast wel zulke neigingenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik semi-ken hem. Zeg maar via via enzo..
Maar hij is hetereau. Dat is jammer. Maar misschien is het wel een latente homo ofzo. Wie weet.
En niemand kan de Rijkcharmes natuurlijk weerstaan.
Dat weet ik niet. Maar het kan ook een Jood zijn, gezien z'n achternaam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jongens uit het oosten van Europa die hebben vast wel zulke neigingen![]()
Neem het maar van mij aan, ik ben oud en wijsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het kan ook een Jood zijn, gezien z'n achternaam.
Maar Joden kunnen ook lekker zijn.
Wil je zien?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aan, ik ben oud en wijs
Joden kunne lekke rizjn als ze geen haakneus hebbenDaniel de Ridder is een lekkere Jood (ok, hij is een halve Jood ).
![]()
Als jij het vastbinden voor je rekening neemt, ben ik je vro... man.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk, zou jij aub mijn broertje willen vastbinden aan bed en hem zijn maagdelijkheid ontnemen?
Mijn broertje doet niet aan anale seksquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk, zou jij aub mijn broertje willen vastbinden aan bed en hem zijn maagdelijkheid ontnemen?
Vastbinden kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als jij het vastbinden voor je rekening neemt, ben ik je vro... man.
Wist je dat ik nog nooit een piemel in mijn kont heb gehad.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn broertje doet niet aan anale seks![]()
Trouwens, Punk, heb je er ooit aan gedacht om de liefdevolle grote broer te zijn? Het zou kunnen dat je broertje dan ook lief doet![]()
Ja, maar ik ga hem niet in het topic posten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, ik wil weten wie mn schoonbroertje wordt![]()
I tried. Didn't work.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn broertje doet niet aan anale seks![]()
Trouwens, Punk, heb je er ooit aan gedacht om de liefdevolle grote broer te zijn? Het zou kunnen dat je broertje dan ook lief doet![]()
Ik vind niks met anale seks, zowel passieve als actieve. De hetero maatschappij ziet jongens die zich laten nemen maar al te graag als de bitch, ze staan er niet bij stil dat de actieve partij even homoseksueel bezig is als de bitch passieve partij. Overigens merk ik dit ook op bij homo's zelf, vaak genoeg willen ze niet kenbaar maken, als het ter sprake komt dan, dat ze de passieve rol prefereren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat ik nog nooit een piemel in mijn kont heb gehad.
Goed hé?
Mail me. O wacht, je hebt mn mailadres nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem niet in het topic posten.
"Ik wil graag experimenteren met Shayan Munshi look-a-likes van mijn leeftijd."quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mail me. O wacht, je hebt mn mailadres nietJe kunt dit adres gebruiken: experimentbb@hotmail.com (geen gekke dinges denken, dit adres gebruik ik voor mn scriptieonderzoek
).
![]()
Ik lijk op Shayan, maar ik ben niet van jouw leeftijd. Wacht, ik ben je broer, dat argument weegt denk ik het zwaarstquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Ik wil graag experimenteren met Shayan Munshi look-a-likes van mijn leeftijd."
Ik ben te mooi om geneukt te worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik lijk op Shayan, maar ik ben niet van jouw leeftijd. Wacht, ik ben je broer, dat argument weegt denk ik het zwaarst![]()
Enne, je bent te jong om te experimenteren! Dat mag pas als je 16 bent! (Niet dat ik ooit geexperimenterd heb, ik ben nog maagd)
![]()
Daarom mag je nog niet experimenteren, je meot weten dat neuken niet draait om de 'minderwaardige positie van de bitch/de lelijkerd', maar om het ultieme op het gebied van intimiteitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben te mooi om geneukt te worden.
okidoki, ik wacht, het duurt kennelijk even, we wonen namelijk best ver uit elkaar, ongeveer een uur, met de trein danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
Verstuurd.
Heb jij ene kunstgebit?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tandarts valt niet onder de no-claim blijkbaar..
Echt welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar de tandarts hoeven.
Nee. Nu vraag ik me dus af of je de twee b's wel ingetikt hebt met je kleine vingersquote:
Ik heb hele lange vingers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee. Nu vraag ik me dus af of je de twee b's wel ingetikt hebt met je kleine vingers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb hele lange vingers.
Maar enniewee.Leuke jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne, als ie van toneel houdt, dan is er zeker grote kans dat hij (enigszins) g-a-y is
bb_koning.hyves.nl
Hij zit op voetbal. Hopeloos.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Leuke jongen
Enne, als ie van toneel houdt, dan is er zeker grote kans dat hij (enigszins) g-a-y is![]()
ja, iets Neanderthaler-achtigsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
John de Wolf blijft ergens iets hebben.
In dat geval is hij geen gay, maar bi. Gays doen alleen meisjesdinges en geen jongensdinges, bi's doen beide. Ik kan het weten, ik doe beidequote:
Voetbal én ballet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In dat geval is hij geen gay, maar bi. Gays doen alleen meisjesdinges en geen jongensdinges, bi's doen beide. Ik kan het weten, ik doe beide![]()
![]()
Ik zeg toch, hij is biquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voetbal én ballet?.
Nee, 't is vast geen homo.
*zucht* Gelukkig zit er wel een andere leuke homo in de 6e, maar die ken ik niet.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga een beetje kwijlen op Geza en daarna die film op rtl 5 kijken met Collin![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*fapfapfap*
Jij bent de allerkoelste man die ooit les gegeven heeft.quote:
Dat wisten we al.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:02 schreef Weemz het volgende:
Hoi allemaal!
Zo, trainingsdag voor de Oeganda werkvakantie zit erop.
Oh ja, 11 april zijn de opnames voor That's The Question!!!
Anders negeer je Weemz gewoon, als je het zo'n vervelende user vind.quote:
Ik zeg alleen dat ie bijna de RTL7 van [HOMO] isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Anders negeer je Weemz gewoon, als je het zo'n vervelende user vind.
Ik vind het net zo vervelend als jij met die eeuwige afkortingen waar niemand iets van begrijpt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ie bijna de RTL7 van [HOMO] is
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind het net zo vervelend als jij met die eeuwige afkortingen waar niemand iets van begrijpt.
Nee, niks! Hoerenaapje!quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, niks! Hoerenaapje!
De bruiloft gaat niet door, jij smerige klootzak.
Slechte film of enge filmquote:Op zondag 26 maart 2006 00:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoja.. boogeyman is echt een verschrikkelijke film
Hihi, ik ben in de war, het is zaterdag (als in de nacht van zaterdag op zondag)quote:Op zondag 26 maart 2006 01:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
vrijdag nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |