Wil je zien?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aan, ik ben oud en wijs
Joden kunne lekke rizjn als ze geen haakneus hebbenDaniel de Ridder is een lekkere Jood (ok, hij is een halve Jood ).
![]()
Als jij het vastbinden voor je rekening neemt, ben ik je vro... man.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk, zou jij aub mijn broertje willen vastbinden aan bed en hem zijn maagdelijkheid ontnemen?
Mijn broertje doet niet aan anale seksquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk, zou jij aub mijn broertje willen vastbinden aan bed en hem zijn maagdelijkheid ontnemen?
Vastbinden kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als jij het vastbinden voor je rekening neemt, ben ik je vro... man.
Wist je dat ik nog nooit een piemel in mijn kont heb gehad.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn broertje doet niet aan anale seks![]()
Trouwens, Punk, heb je er ooit aan gedacht om de liefdevolle grote broer te zijn? Het zou kunnen dat je broertje dan ook lief doet![]()
Ja, maar ik ga hem niet in het topic posten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, ik wil weten wie mn schoonbroertje wordt![]()
I tried. Didn't work.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn broertje doet niet aan anale seks![]()
Trouwens, Punk, heb je er ooit aan gedacht om de liefdevolle grote broer te zijn? Het zou kunnen dat je broertje dan ook lief doet![]()
Ik vind niks met anale seks, zowel passieve als actieve. De hetero maatschappij ziet jongens die zich laten nemen maar al te graag als de bitch, ze staan er niet bij stil dat de actieve partij even homoseksueel bezig is als de bitch passieve partij. Overigens merk ik dit ook op bij homo's zelf, vaak genoeg willen ze niet kenbaar maken, als het ter sprake komt dan, dat ze de passieve rol prefereren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat ik nog nooit een piemel in mijn kont heb gehad.
Goed hé?
Mail me. O wacht, je hebt mn mailadres nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem niet in het topic posten.
"Ik wil graag experimenteren met Shayan Munshi look-a-likes van mijn leeftijd."quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mail me. O wacht, je hebt mn mailadres nietJe kunt dit adres gebruiken: experimentbb@hotmail.com (geen gekke dinges denken, dit adres gebruik ik voor mn scriptieonderzoek
).
![]()
Ik lijk op Shayan, maar ik ben niet van jouw leeftijd. Wacht, ik ben je broer, dat argument weegt denk ik het zwaarstquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Ik wil graag experimenteren met Shayan Munshi look-a-likes van mijn leeftijd."
Ik ben te mooi om geneukt te worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik lijk op Shayan, maar ik ben niet van jouw leeftijd. Wacht, ik ben je broer, dat argument weegt denk ik het zwaarst![]()
Enne, je bent te jong om te experimenteren! Dat mag pas als je 16 bent! (Niet dat ik ooit geexperimenterd heb, ik ben nog maagd)
![]()
Daarom mag je nog niet experimenteren, je meot weten dat neuken niet draait om de 'minderwaardige positie van de bitch/de lelijkerd', maar om het ultieme op het gebied van intimiteitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben te mooi om geneukt te worden.
okidoki, ik wacht, het duurt kennelijk even, we wonen namelijk best ver uit elkaar, ongeveer een uur, met de trein danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
Verstuurd.
Heb jij ene kunstgebit?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tandarts valt niet onder de no-claim blijkbaar..
Echt welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar de tandarts hoeven.
Nee. Nu vraag ik me dus af of je de twee b's wel ingetikt hebt met je kleine vingersquote:
Ik heb hele lange vingers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee. Nu vraag ik me dus af of je de twee b's wel ingetikt hebt met je kleine vingers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb hele lange vingers.
Maar enniewee.Leuke jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne, als ie van toneel houdt, dan is er zeker grote kans dat hij (enigszins) g-a-y is
bb_koning.hyves.nl
Hij zit op voetbal. Hopeloos.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Leuke jongen
Enne, als ie van toneel houdt, dan is er zeker grote kans dat hij (enigszins) g-a-y is![]()
ja, iets Neanderthaler-achtigsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
John de Wolf blijft ergens iets hebben.
In dat geval is hij geen gay, maar bi. Gays doen alleen meisjesdinges en geen jongensdinges, bi's doen beide. Ik kan het weten, ik doe beidequote:
Voetbal én ballet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In dat geval is hij geen gay, maar bi. Gays doen alleen meisjesdinges en geen jongensdinges, bi's doen beide. Ik kan het weten, ik doe beide![]()
![]()
Ik zeg toch, hij is biquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voetbal én ballet?.
Nee, 't is vast geen homo.
*zucht* Gelukkig zit er wel een andere leuke homo in de 6e, maar die ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |