"Ik wil graag experimenteren met Shayan Munshi look-a-likes van mijn leeftijd."quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mail me. O wacht, je hebt mn mailadres nietJe kunt dit adres gebruiken: experimentbb@hotmail.com (geen gekke dinges denken, dit adres gebruik ik voor mn scriptieonderzoek
).
![]()
Ik lijk op Shayan, maar ik ben niet van jouw leeftijd. Wacht, ik ben je broer, dat argument weegt denk ik het zwaarstquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Ik wil graag experimenteren met Shayan Munshi look-a-likes van mijn leeftijd."
Ik ben te mooi om geneukt te worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik lijk op Shayan, maar ik ben niet van jouw leeftijd. Wacht, ik ben je broer, dat argument weegt denk ik het zwaarst![]()
Enne, je bent te jong om te experimenteren! Dat mag pas als je 16 bent! (Niet dat ik ooit geexperimenterd heb, ik ben nog maagd)
![]()
Daarom mag je nog niet experimenteren, je meot weten dat neuken niet draait om de 'minderwaardige positie van de bitch/de lelijkerd', maar om het ultieme op het gebied van intimiteitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben te mooi om geneukt te worden.
okidoki, ik wacht, het duurt kennelijk even, we wonen namelijk best ver uit elkaar, ongeveer een uur, met de trein danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
Verstuurd.
Heb jij ene kunstgebit?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tandarts valt niet onder de no-claim blijkbaar..
Echt welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar de tandarts hoeven.
Nee. Nu vraag ik me dus af of je de twee b's wel ingetikt hebt met je kleine vingersquote:
Ik heb hele lange vingers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee. Nu vraag ik me dus af of je de twee b's wel ingetikt hebt met je kleine vingers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb hele lange vingers.
Maar enniewee.Leuke jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne, als ie van toneel houdt, dan is er zeker grote kans dat hij (enigszins) g-a-y is
bb_koning.hyves.nl
Hij zit op voetbal. Hopeloos.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Leuke jongen
Enne, als ie van toneel houdt, dan is er zeker grote kans dat hij (enigszins) g-a-y is![]()
ja, iets Neanderthaler-achtigsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
John de Wolf blijft ergens iets hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |