De Disney-prinsessen hebben zulks een diep decolleté.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit is gespreksvoer voor volwassenen, hier, voor jou: www.disney.com![]()
Sowwy..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, ik maar denken dat ik anoniem exhibitionistisch bezig kon zijn![]()
Ook al droegen ze strings, je bent een homo'tje, dus doe niet alsof je daar aanstoot aan neemtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De Disney-prinsessen hebben zulks een diep decolleté.
En als grote broer hoor jij lief te zijn, ja!
Hij had m al gepostquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van anderen posten zonder toestemming: ban
BB maakt geintjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Sowwy..
Maar moest ff zeggen wat ik er van dacht en dat mocht daaro niet
Ik zie 't plaatje niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook al droegen ze strings, je bent een homo'tje, dus doe niet alsof je daar aanstoot aan neemt
Grote broer doet lief:
[afbeelding]
Ik vind het ook neit erg, hoor, maar zou je het adres van de pic kunnen plaatsen ipv de foto?quote:
Ik ben verward, kennelijk klopt er niks van mijn idee over jouw voorkeur voor spletenspleetogenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zie 't plaatje niet..
En ik wil geen vieze Aziaten.. Ik wil Geza.
Ik wil Geza!
Geza het manspersoon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben verward, kennelijk klopt er niks van mijn idee over jouw voorkeur voor spletenspleetogen![]()
Enne: strips zijn voor baby's![]()
![]()
Iets meer hints mogen ook, gogole wil niet meewerken me een plaatje te tonen van een lekkere Gezaquote:
Geza is niet beroemd, jij mallerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iets meer hints mogen ook, gogole wil niet meewerken me een plaatje te tonen van een lekkere Geza
Oh, is hij degene op wie je vulliefd bent? Klasgenootje? Schoolgenootje?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geza is niet beroemd, jij mallerd.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je, dat instrumentale kutmuziekje van Animal Crossing komt me mijn strot uit.
Zijn er overigens mensen in deze topic die met je mee kunne praten over de muziek die je luistert, want voor zover ik weet, ken ik geen enkele groep die jij ooit genoemd hebtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het ook neit erg, hoor, maar zou je het adres van de pic kunnen plaatsen ipv de foto?![]()
Schoolgenootje, ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, is hij degene op wie je vulliefd bent? Klasgenootje? Schoolgenootje?
Zo'n zijscheiding staat heel gay bij mij, maar bij Shayan heel leuk
[afbeelding]
En nog maar eentje:
[afbeelding]
EDIT:![]()
Wolla, ik sweer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zweer het je, dat instrumentale kutmuziekje van Animal Crossing komt me mijn strot uit.
Dat mijn muzieksmaak nou zo obscuur poppy is, daar kan ik mee levenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Zijn er overigens mensen in deze topic die met je mee kunne praten over de muziek die je luistert, want voor zover ik weet, ken ik geen enkele groep die jij ooit genoemd hebt![]()
Wel het beestje bij z'n naam noemen, hé.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat mijn muzieksmaak nou zo obscuur poppy Br3eZaH is, daar kan ik mee leven![]()
Ik wilde al zeggen, Shayan lijkt namelijk niet op een spleetoogjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Schoolgenootje, ja.
En ergens, ERGENS, lijkt hij wel op Shayan..
Nou, niet echt eigenlijk, maar 't zou kunnen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel het beestje bij z'n naam noemen, hé.
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, Shayan lijkt namelijk niet op een spleetoogje
Welke afkomst heeft Geza?![]()
Nou niet allemaal obscure kutbandjes gaan noemen die niemand kent om te doen alsof je fet koel bent, je lijkt Cairon wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ken jij V, Phixx, Clea en Javine? Kent een enkele breezer die?
Ik doe niet stoer. Jij gooit me in een categorie waardoor ik aantoon dat dit niet zo is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou niet allemaal obscure kutbandjes gaan noemen die niemand kent om te doen alsof je fet koel bent, je lijkt Cairon wel.
Je kan best wel breezah zijn, ookal luister je naar wat bandjes die niemand kent.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Jij gooit me in een categorie waardoor ik aantoon dat dit niet zo is.![]()
Je schetst een verkeerd beeld. Ik zit het alleen rechtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kan best wel breezah zijn, ookal luister je naar wat bandjes die niemand kent.
Je hoeft mij niet overtuigen hoor..
Zit jij het maar lekker recht, hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je schetst een verkeerd beeld. Ik zit het alleen recht![]()
Als je hem al kent, dan kun je het gerust vragen, zn geaardheid maakt dan niet uit. Als je hem niet kent en hij is geen homo/bi, dan zie ik geen reden om hem te leren kennen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen idee.
Volgens mij is hij Joods of Turks of Hongaars.
Maar ik durf het niet te vragen.
Ik semi-ken hem. Zeg maar via via enzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je hem al kent, dan kun je het gerust vragen, zn geaardheid maakt dan niet uit. Als je hem niet kent en hij is geen homo/bi, dan zie ik geen reden om hem te leren kennen.![]()
Je bent illegaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef TehRockstar het volgende:
En niemand kan de Rijkcharmes natuurlijk weerstaan.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, is hij degene op wie je vulliefd bent? Klasgenootje? Schoolgenootje?
Zo'n zijscheiding staat heel gay bij mij, maar bij Shayan heel leuk
[afbeelding]
En nog maar eentje:
[afbeelding]
EDIT:![]()
Jongens uit het oosten van Europa die hebben vast wel zulke neigingenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik semi-ken hem. Zeg maar via via enzo..
Maar hij is hetereau. Dat is jammer. Maar misschien is het wel een latente homo ofzo. Wie weet.
En niemand kan de Rijkcharmes natuurlijk weerstaan.
Dat weet ik niet. Maar het kan ook een Jood zijn, gezien z'n achternaam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jongens uit het oosten van Europa die hebben vast wel zulke neigingen![]()
Neem het maar van mij aan, ik ben oud en wijsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het kan ook een Jood zijn, gezien z'n achternaam.
Maar Joden kunnen ook lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |