Nou niet allemaal obscure kutbandjes gaan noemen die niemand kent om te doen alsof je fet koel bent, je lijkt Cairon wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ken jij V, Phixx, Clea en Javine? Kent een enkele breezer die?
Ik doe niet stoer. Jij gooit me in een categorie waardoor ik aantoon dat dit niet zo is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou niet allemaal obscure kutbandjes gaan noemen die niemand kent om te doen alsof je fet koel bent, je lijkt Cairon wel.
Je kan best wel breezah zijn, ookal luister je naar wat bandjes die niemand kent.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Jij gooit me in een categorie waardoor ik aantoon dat dit niet zo is.![]()
Je schetst een verkeerd beeld. Ik zit het alleen rechtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kan best wel breezah zijn, ookal luister je naar wat bandjes die niemand kent.
Je hoeft mij niet overtuigen hoor..
Zit jij het maar lekker recht, hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je schetst een verkeerd beeld. Ik zit het alleen recht![]()
Als je hem al kent, dan kun je het gerust vragen, zn geaardheid maakt dan niet uit. Als je hem niet kent en hij is geen homo/bi, dan zie ik geen reden om hem te leren kennen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen idee.
Volgens mij is hij Joods of Turks of Hongaars.
Maar ik durf het niet te vragen.
Ik semi-ken hem. Zeg maar via via enzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je hem al kent, dan kun je het gerust vragen, zn geaardheid maakt dan niet uit. Als je hem niet kent en hij is geen homo/bi, dan zie ik geen reden om hem te leren kennen.![]()
Je bent illegaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef TehRockstar het volgende:
En niemand kan de Rijkcharmes natuurlijk weerstaan.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, is hij degene op wie je vulliefd bent? Klasgenootje? Schoolgenootje?
Zo'n zijscheiding staat heel gay bij mij, maar bij Shayan heel leuk
[afbeelding]
En nog maar eentje:
[afbeelding]
EDIT:![]()
Jongens uit het oosten van Europa die hebben vast wel zulke neigingenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik semi-ken hem. Zeg maar via via enzo..
Maar hij is hetereau. Dat is jammer. Maar misschien is het wel een latente homo ofzo. Wie weet.
En niemand kan de Rijkcharmes natuurlijk weerstaan.
Dat weet ik niet. Maar het kan ook een Jood zijn, gezien z'n achternaam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jongens uit het oosten van Europa die hebben vast wel zulke neigingen![]()
Neem het maar van mij aan, ik ben oud en wijsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het kan ook een Jood zijn, gezien z'n achternaam.
Maar Joden kunnen ook lekker zijn.
Wil je zien?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aan, ik ben oud en wijs
Joden kunne lekke rizjn als ze geen haakneus hebbenDaniel de Ridder is een lekkere Jood (ok, hij is een halve Jood ).
![]()
Als jij het vastbinden voor je rekening neemt, ben ik je vro... man.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk, zou jij aub mijn broertje willen vastbinden aan bed en hem zijn maagdelijkheid ontnemen?
Mijn broertje doet niet aan anale seksquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk, zou jij aub mijn broertje willen vastbinden aan bed en hem zijn maagdelijkheid ontnemen?
Vastbinden kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als jij het vastbinden voor je rekening neemt, ben ik je vro... man.
Wist je dat ik nog nooit een piemel in mijn kont heb gehad.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn broertje doet niet aan anale seks![]()
Trouwens, Punk, heb je er ooit aan gedacht om de liefdevolle grote broer te zijn? Het zou kunnen dat je broertje dan ook lief doet![]()
Ja, maar ik ga hem niet in het topic posten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, ik wil weten wie mn schoonbroertje wordt![]()
I tried. Didn't work.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn broertje doet niet aan anale seks![]()
Trouwens, Punk, heb je er ooit aan gedacht om de liefdevolle grote broer te zijn? Het zou kunnen dat je broertje dan ook lief doet![]()
Ik vind niks met anale seks, zowel passieve als actieve. De hetero maatschappij ziet jongens die zich laten nemen maar al te graag als de bitch, ze staan er niet bij stil dat de actieve partij even homoseksueel bezig is als de bitch passieve partij. Overigens merk ik dit ook op bij homo's zelf, vaak genoeg willen ze niet kenbaar maken, als het ter sprake komt dan, dat ze de passieve rol prefereren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat ik nog nooit een piemel in mijn kont heb gehad.
Goed hé?
Mail me. O wacht, je hebt mn mailadres nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem niet in het topic posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |