Vol, wapperend, dik, blond haar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik t goed heb, dan heb jij lange blonde haren![]()
![]()
Zoals het hoort ja!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik t goed heb, dan heb jij lange blonde haren![]()
![]()
Verhaal was goed, zat leuk in elkaar enzo.. heb me niet verveeld. Eigenlijk best een aardige filmquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:25 schreef davidov het volgende:
Hoe was de film? heb er zeer verschillende dingen over gehoord en de film leek mij opzich wel leuk
Mijn dag was geweldig omdat ik vulliefd ben.quote:
Ik ben blij voor je rukkiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn dag was geweldig omdat ik vulliefd ben.
Jij hebt ook leuek blonde haartjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vol, wapperend, dik, blond haar.
Leuk?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij hebt ook leuek blonde haartjes![]()
Ik dacht dat haring alleen maar uitjes erop hadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Op een zoute haring.
Welk haar? Heb ik de foto van je hoofd gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En als je nu ook nog zegt dat mn haar stoer is, dan ben je helemaal lief![]()
http://i2.tinypic.com/s63c6q.jpgquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welk haar? Heb ik de foto van je hoofd gemist?
Ik vind je lekkerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://i2.tinypic.com/s63c6q.jpg
Zeg eens eerlijk: heb ik ik geen betoverende glimlach![]()
![]()
En net was het nog een pruikquote:
Wat gezellig, onthou: bloed rent dikker dan water (blood runs thicker than water)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga eten...
verplicht gezellig doen beneden bij mams en broer en vriendin
Ik ben ook geen emo. Ik ben alleen maar in geen 7 maanden naar de kapper geweest, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En net was het nog een pruik, gespleten tong enzo
![]()
Toch vind ik jouw haar wel leuk, ik maakte dus gisteren mn haar steil en ik liet alles naar voren vallen, maar toen kwam ik erachter: ik ben geen emo![]()
![]()
Ja, en:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat gezellig, onthou: bloed rent dikker dan water (blood runs thicker than water)![]()
Ik ben 2 jaar niet naar de kapper geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben ook geen emo. Ik ben alleen maar in geen 7 maanden naar de kapper geweest, dan krijg je dat.
Ook niet "daar beneden"?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar niet naar de kapper geweest![]()
Dat wilde ik dus ook even komen zeggen!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook even komen zeggen!
Verdorie, ik maar denken dat ik anoniem exhibitionistisch bezig kon zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook even komen zeggen!
Homo;s moeten lief zijn voor hun moeder, neem een voorbeeld aan Luqasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef Vlarp het volgende:
Bah!
Ik ging naar beneden, heel een oizza uit de vriezer en reageer wat kortaf. Mams: "Ik vindt dat je best gezellig kunt doen nu! Ik zie me later al op bezoek komen als je chagerijnig bent!"
*pizza weer in vriezer schuif*
*weer naar boven ga*
Bwah.. daaag! Nu even niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Homo;s moeten lief zijn voor hun moeder, neem een voorbeeld aan Luqas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |