In 97.5% van de gevallen niet neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lang haar bij mannen is not done?![]()
Zo is mn haar nu, ik heb het gisteren steil gemaakt, normaal heb ik krullen, maar dat steile haar bevalt wel, dus misschien neem ik een kapsel met zulke laagjes als op die foto:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan net weer niet mooi.
Post eens een foto van je hoofd.
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo is mn haar nu, ik heb het gisteren steil gemaakt, normaal heb ik krullen, maar dat steile haar bevalt wel, dus misschien neem ik een kapsel met zulke laagjes als op die foto:
http://i2.tinypic.com/s63c6q.jpg![]()
Absolutely notquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.![]()
Verdoriequote:
Ik heb een idee: knip je haar af tot ongeveer 4 cm en stuur ons dan nog maar een foto :pquote:
Ik werd ene keer bang wakker, ik had een nachtmerrie. Weet je wat er daarin gebeurd was? Ik had kort haar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb een idee: knip je haar af tot ongeveer 4 cm en stuur ons dan nog maar een foto :p
Hmm sneu, want het zou je zoveel beter staanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik werd ene keer bang wakker, ik had een nachtmerrie. Weet je wat er daarin gebeurd was? Ik had kort haar.
En nee, ik overdrijf niet, ik werd echt met kloppend hart en zo'n klote gevoel wakker![]()
Kort haar staat me ook leuk, al zeg ik t zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef davidov het volgende:
[..]
Hmm sneu, want het zou je zoveel beter staan
Ieuwww, hij had echt supersteil, slap, volumeloos haarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
iemand die ik via via via ken:
jaaaren lang zag hij er zo uit:
http://www.sv-cyclades.nl/NAXOS/filemanager.php?aktie=getFile&fileID=2356
tegenwoordig:
http://static.flickr.com/37/114869223_935ef7e645.jpg?v=0
nogsteeds geen gezicht maar toch echt 10x beter
Dat heet nou cynisme.quote:
kort haar is stomquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:28 schreef error het volgende:
[..]
Dat heet nou cynisme.
Ik zal het even voor je vertalen: "je lijkt wel op dat wijf in de reclame met dat haar"
Het valt me opeen sop dat dit jongetje best sexy isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
Misschien neem ik zo;n kapsel en misschien ook niet![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het valt me opeen sop dat dit jongetje best sexy is![]()
Ik join je hoorquote:
Jaloers omdat je lelijk haar hebt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.![]()
Nee, omdat ik dat gewoon lelijk vind.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jaloers omdat je lelijk haar hebt?
Het moet je staan. En bij de meesten is dat gewoon niet zoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef LuQas het volgende:
Wat een gelul hier he, er is niets mooier dan een jongen met lang haar.![]()
Bij jou bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het moet je staan. En bij de meesten is dat gewoon niet zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |