quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D. 'Ik heb altijd al een homokind willen hebben.'
Ochtendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Middag, avond , of iets in die richting
Mag ookquote:
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D. 'Ik heb altijd al een homokind willen hebben.'
Wat een vies, vunzig, proleterig kutwijf vind ik dat toch.quote:
En? Maak je dat wel waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.
Maar de CD is wel kick!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een vies, vunzig, proleterig kutwijf vind ik dat toch.
- Ik zie het hoofdje al.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.
Maar wel ingezongen door een vies kutwijf.quote:
O ja, wat een gekkerd ben ik zeg.quote:
Maar, ik dacht dat je van me hield.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja, wat een gekkerd ben ik zeg.
Dat ding heeft verzoekjes naar mijn gehele mns-lijstje gestuurd.
Ik vind hyves een beetje vreemd...
Bestellen is was nooit wegquote:
Hoe was de film? heb er zeer verschillende dingen over gehoord en de film leek mij opzich wel leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
gisteren naar inside man geweesten naar de mcdrive
en nu moet ik nog iets gaan koken..
Suicide bunnyquote:
Ieuwquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
Misschien neem ik zo;n kapsel en misschien ook niet![]()
Dat vind ik dan net weer niet mooi.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
Misschien neem ik zo;n kapsel en misschien ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |