Net nu het donderdag is geweest?quote:
Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef davidov het volgende:
mja dat kan je als een minpunt zien maar dat is het juist niet
Ik hoop alleen dat mensen genoeg over houden zodat ze volgende week dat weer massaal aan mn vereniging kunnen uitgeven![]()
Twee broodjes doner. Patat en een grillburger bij de Febo. Een portie falafel.quote:
Febo is keiver lopenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Twee broodjes doner. Patat en een grillburger bij de Febo. Een portie falafel.
Stadionplein?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Febo is keiver lopen
Ik ga wel naar de AH denk.
Ik ga wel pizza halen ofzo..of pannenkoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stadionplein?
Dan ga je toch naar de snackbar?
Of een stukje Geza.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga wel pizza halen ofzo..of pannenkoeken
jajajajajaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:00 schreef Waxxer het volgende:
Zozozozozozozoooo....
Echt, als ik érgens een adrenalinestoot van krijg, is het na een dag werkenquote:
Pas maar op straks studeer je nog afquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt, als ik érgens een adrenalinestoot van krijg, is het na een dag werkenvreselijk
Heb nog nooit zoveel aan mijn studie gedaan als deze week
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Pas maar op straks studeer je nog af
Hmm zei je wat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij produceer ik geluidsoverlast
Hoor je het, Alex?
Nee.quote:
Doen jullie eens leuke dingetjes posten om mij te vermaken!quote:
Ik heb blauwe plekken omdat een meisje van 7 me van het bed afduwde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Broertje heeft een blauwe plek van mij, een geschopte console, een bijt v/d hond en hoofdpijn.
(samenvatting van het laatste uur hier)
Mijn neefje van 5 gooide vorige keer zn autootje tegen m'n heupquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb blauwe plekken omdat een meisje van 7 me van het bed afduwde.
Ik ben zo'n watje.
Bah! Slaan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn neefje van 5 gooide vorige keer zn autootje tegen m'n heup(auw)
Nee!quote:
Handje voor de mond, en dan slaan.quote:
M'n neefje sla ik niet!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Handje voor de mond, en dan slaan.
Je maakt er wel een bezigheid van, hé?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mn FF doet raar...
Club 80 Malle - Officiële websitequote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:09 schreef LuQas het volgende:
Ben ik helemaal diep in Noord-Holland, ver weg van Amsterdam, krijg ik te horen dat er een leuk feestje in Club 80 is...
Arme jij!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:09 schreef LuQas het volgende:
Ben ik helemaal diep in Noord-Holland, ver weg van Amsterdam, krijg ik te horen dat er een leuk feestje in Club 80 is...
Aay, deze bakra maakt gewoon fatoe met mequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat wil je weten?
slaapze :wquote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:15 schreef davidov het volgende:
*neer plof*
Verjaardags feestjes waar een grotere opkomst is dan je had gedacht en meer bier is dan je had durven hopen
Mja...zoiets
Haha danke!quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh boefjes![]()
De dag na de complete coming out.![]()
hmm iedereen doet 'normaal'.. boring![]()
Eerst wilde ik het verhaal over biseksuelen met haar=(m'n ma dus) beginnen. In het kort viel het me dus op dat ze het niet zo heeft van biseksuelen. Verder ga ik daar ook niet op in. Het is volgens haar: "Je bent HOMO of HETERO".quote:
Hmmm duidelijk toch wel een verrassing voor ze, maar toch wel goed om te horen/merken denk ik dat het verder geen problemen (nog) heeft veroorzaaktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eerst wilde ik het verhaal over biseksuelen met haar=(m'n ma dus) beginnen. In het kort viel het me dus op dat ze het niet zo heeft van biseksuelen. Verder ga ik daar ook niet op in. Het is volgens haar: "Je bent HOMO of HETERO".
Toen heb ik maar gezegd dat ik op mannen viel. Haar eerste reactie "HUH!?!?". En toen behoorlijk stil, stil en nog eens stil. Vervolgens heeft m'n ma heeft wel vaak tussendoor "Doe niet zo gek man" gezegd. Maar na een tijdje zei ze "dat het dus betekent dat ik geen kleinkinderen voor haar krijg", dus ik neem aan dat ze mijn boodschap wel had begrepen.
Vervolgens zei ik van "Ja, ik kan ook nog normaal kinderen krijgen hoor, toch pa?". M'n Pa: "Ow.. ja hoor". Toen was ze weer stil, tot het slapen toe.
M'n pa zei " Homo? Kan toch". M'n pa heeft er ook geen moeite mee. Hij was ook een kei in het gesprek.
En vandaag is ze 1 en al happy. Maar goed, het is ook haar verjaardag![]()
Idd jah, het viel allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Hmmm duidelijk toch wel een verrassing voor ze, maar toch wel goed om te horen/merken denk ik dat het verder geen problemen (nog) heeft veroorzaakt
Haha nou fijn toch? of ben je zo'n drama queen dat je het liefste watervallen van tranen had gezien en rondvliegende vazenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd jah, het viel allemaal wel mee.Ik had ook veel ergere dingen verwacht, vooral van m'n ma. Maar ze hield zichzelf best kalm. Ik vind m'n coming-out zelfs boring nu ik op terugkijk. Echt zoiets van "Is dit alles?".
![]()
Hehe rondvliegende vazen eventueelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Haha nou fijn toch? of ben je zo'n drama queen dat je het liefste watervallen van tranen had gezien en rondvliegende vazen
Anders mag je 1 van mijn ouders wel een dagje lenen(nou moet ik zeggen dat het hier nu ook beter gaat, acceptatie neemt toe met de week, maar het taboe op het onderwerp ook vreemd genoeg)
En wanneer wordt het? Breng je bericht op zo'n manier dat de geldkraan niet dicht wordt gedraaidquote:
Hehe ach het klinkt wel alsof het helemaal goed gaat komenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe rondvliegende vazen eventueel, ik had veel heftige taferelen verwacht. Een gillende moeder en dan dat ze met het haar geloof aankomt en een preek houdt.
Ik denk dat het thuis nog steeds 'taboe' is op het onderwerp. Althans, m'n ouders weten het wel maar ze praten er niet veel over, tenzij ze erover kunnen lachen, Homo's worden toch wel hier geassocieerd met een grap en verder niks, komt ook door allerlei media-uitingen. Denk aan de gaypride en homoseksuele presentatoren die zogenaamd grappig zijn.
Maar goed, m'n ma moet het gegeven nog laten bezinken net als bij alle ouders die zo'n bericht horen.
Whaaaat ben jij nog niet uit de kast?quote:
Ik heb nog geen plan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En wanneer wordt het? Breng je bericht op zo'n manier dat de geldkraan niet dicht wordt gedraaid![]()
Wat schattig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:41 schreef LuQas het volgende:
Ik begon keihard te huilen toen ik het vertelde, waarop mijn moeder zei 'Stel je toch niet zo aan, ik wist het al lang'.
Heel fijn, eigenlijk achteraf.
Verdorie, waarom woren bi's nooit begrepenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eerst wilde ik het verhaal over biseksuelen met haar=(m'n ma dus) beginnen. In het kort viel het me dus op dat ze het niet zo heeft van biseksuelen. Verder ga ik daar ook niet op in. Het is volgens haar: "Je bent HOMO of HETERO".
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben homo.
A Je bent mn kind niet meer, voor mij ben je dood. Morgen wil ik je het huis uit hebben, het kan me niet schelen waar je naartoe gaat, maar onder mijn dak blijf je niet meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben homo.
D. 'Ik heb altijd al een homokind willen hebben.'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
A Je bent mn kind niet meer, voor mij ben je dood. Morgen wil ik je het huis uit hebben, het kan me niet schelen waar je naartoe gaat, maar onder mijn dak blijf je niet meer.
B Ik had dit totaal niet zien aankomen, maar ik vind het niet erg, hoor, er is toch niks mis met homo zijn?
C Eindelijk zeg je het, je moeder en ik hadden een weddenschap over het moment waarop je het zou vertellen.
D Andere optie.
Wat zal het worden denk je?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D. 'Ik heb altijd al een homokind willen hebben.'
Ochtendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Middag, avond , of iets in die richting
Mag ookquote:
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D. 'Ik heb altijd al een homokind willen hebben.'
Wat een vies, vunzig, proleterig kutwijf vind ik dat toch.quote:
En? Maak je dat wel waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.
Maar de CD is wel kick!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een vies, vunzig, proleterig kutwijf vind ik dat toch.
- Ik zie het hoofdje al.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn moeder al toen ze zwanger was aan iedereen vertelde dat ze hoopte dat het een homo zou zijn, omdat die altijd zo lief voor hun moeder zijn.
Maar wel ingezongen door een vies kutwijf.quote:
O ja, wat een gekkerd ben ik zeg.quote:
Maar, ik dacht dat je van me hield.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja, wat een gekkerd ben ik zeg.
Dat ding heeft verzoekjes naar mijn gehele mns-lijstje gestuurd.
Ik vind hyves een beetje vreemd...
Bestellen is was nooit wegquote:
Hoe was de film? heb er zeer verschillende dingen over gehoord en de film leek mij opzich wel leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
gisteren naar inside man geweesten naar de mcdrive
en nu moet ik nog iets gaan koken..
Suicide bunnyquote:
Ieuwquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
Misschien neem ik zo;n kapsel en misschien ook niet![]()
Dat vind ik dan net weer niet mooi.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
In 97.5% van de gevallen niet neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lang haar bij mannen is not done?![]()
Zo is mn haar nu, ik heb het gisteren steil gemaakt, normaal heb ik krullen, maar dat steile haar bevalt wel, dus misschien neem ik een kapsel met zulke laagjes als op die foto:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan net weer niet mooi.
Post eens een foto van je hoofd.
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo is mn haar nu, ik heb het gisteren steil gemaakt, normaal heb ik krullen, maar dat steile haar bevalt wel, dus misschien neem ik een kapsel met zulke laagjes als op die foto:
http://i2.tinypic.com/s63c6q.jpg![]()
Absolutely notquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.![]()
Verdoriequote:
Ik heb een idee: knip je haar af tot ongeveer 4 cm en stuur ons dan nog maar een foto :pquote:
Ik werd ene keer bang wakker, ik had een nachtmerrie. Weet je wat er daarin gebeurd was? Ik had kort haar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb een idee: knip je haar af tot ongeveer 4 cm en stuur ons dan nog maar een foto :p
Hmm sneu, want het zou je zoveel beter staanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik werd ene keer bang wakker, ik had een nachtmerrie. Weet je wat er daarin gebeurd was? Ik had kort haar.
En nee, ik overdrijf niet, ik werd echt met kloppend hart en zo'n klote gevoel wakker![]()
Kort haar staat me ook leuk, al zeg ik t zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef davidov het volgende:
[..]
Hmm sneu, want het zou je zoveel beter staan
Ieuwww, hij had echt supersteil, slap, volumeloos haarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
iemand die ik via via via ken:
jaaaren lang zag hij er zo uit:
http://www.sv-cyclades.nl/NAXOS/filemanager.php?aktie=getFile&fileID=2356
tegenwoordig:
http://static.flickr.com/37/114869223_935ef7e645.jpg?v=0
nogsteeds geen gezicht maar toch echt 10x beter
Dat heet nou cynisme.quote:
kort haar is stomquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:28 schreef error het volgende:
[..]
Dat heet nou cynisme.
Ik zal het even voor je vertalen: "je lijkt wel op dat wijf in de reclame met dat haar"
Het valt me opeen sop dat dit jongetje best sexy isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Leuk?
*zucht*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het valt me opeen sop dat dit jongetje best sexy is![]()
Ik join je hoorquote:
Jaloers omdat je lelijk haar hebt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Patty vroeg wanneer ze haar pruik terug kan verwachten.![]()
Nee, omdat ik dat gewoon lelijk vind.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jaloers omdat je lelijk haar hebt?
Het moet je staan. En bij de meesten is dat gewoon niet zoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef LuQas het volgende:
Wat een gelul hier he, er is niets mooier dan een jongen met lang haar.![]()
Bij jou bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het moet je staan. En bij de meesten is dat gewoon niet zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |