Ben jij in het echte leven ook zo'n jankzak SCH?quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef SCH het volgende:
Ben jij in het echte leven ook zo zuur Sickie?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ben jij in het echte leven ook zo'n jankzak SCH?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef Sidekick het volgende:
Rustig mensen, ik heb alles onder controle. Gaat u maar slapen.
Kunnen Sickie en de SlowChatHomo even gemaand worden uit dit topic weg te blijven als ze alleen maar elkaar kunnen aanvallen?quote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef Sickie het volgende:
[..]
Hey fascist, krijg ik nog een antwoord van je, of ga je weer selectief te werk met het beantwoorden daarvan.
Ja.quote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kunnen Sickie en de SlowChatHomo even gemaand worden uit dit topic weg te blijven als ze alleen maar elkaar kunnen aanvallen?
Ik zou haast denken dat het je alleen om het rellen gaatquote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef Sickie het volgende:
Wel jammer dat die fascistische piSCHvlek er weer tussenuitgeknepen is.
Ging jij niet met sabbatical?quote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef Sickie het volgende:
Het spijt me donders, maar ik laat me door niemand voor extremist uitmaken. Zeker niet door die kotsverwekkende paradijsvogel.
Sickie darling, laat je toch niet zo opfokkenquote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef Sickie het volgende:
Het spijt me donders, maar ik laat me door niemand voor extremist uitmaken.
Ja maar..... Jaap zegt nare dingen over me.... En hij loopt te lallen als een fascist. Ook dat.quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Sickie darling, laat je toch niet zo opfokken.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ja maar..... SCH zegt nare dingen over me....
Luister, je gaat malle Eppie toch ook niet achternazitten? Het is echt helemaal niet nodig om je op te winden over mensen die lallen als fascisten, laat staan om je eigen posts te vervuilen met pis en kotsvlekkenquote:En hij loopt te lallen als een fascist. Ook dat.![]()
Bleh, jij met je wijsheden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Luister, je gaat malle Eppie toch ook niet achternazitten? Het is echt helemaal niet nodig om je op te winden over mensen die lallen als fascisten, laat staan om je eigen posts te vervuilen met pis en kotsvlekken. Twee, drie keer inhoudelijk op wijzen is genoeg. Wie leest, leest.
De pot verwijt de ketel..quote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef Sickie het volgende:
Het spijt me donders, maar ik laat me door niemand voor extremist uitmaken. Zeker niet door die kotsverwekkende paradijsvogel.
Als je het topic in kwestie leest dan zul je zien waarom deze 2 situaties verschillen. Het gaat met name om het feit dat SCH wel even voor dacht te moeten bepalen wat ik ben. Verders mag iedereen me kwalificeren hoe ze willen.quote:Op zondag 2 april 2006 23:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel..![]()
Je noemt SCH fascist, mij noemde je laatst extreem.
Als we daar het toonbeeld van volwassenheid niet hebben. Begon de playdo te vervelen grote knul van me?quote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef Tafkahs het volgende:
wat een kinderachtigheid hier weer
Kom, kom niet zo sip. Dat is gewoon mijn manier van respect tonen aan jou als mod. Je doet het echt heel goed.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 23:30 schreef Sickie het volgende:
[..]
Als je het topic in kwestie leest dan zul je zien waarom deze 2 situaties verschillen. Het gaat met name om het feit dat SCH wel even voor dacht te moeten bepalen wat ik ben. Verders mag iedereen me kwalificeren hoe ze willen.
Dus jij doet een subjectieve waarneming om vervolgens zo arrogant te zijn door te stellen dat het feit dat die van jou komt hem gelijk feitenlijk maakt? Fascist.....quote:Op maandag 3 april 2006 09:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik constateer alleen dat extreem-rechtse mensen doorgaans ontkennen dat ze extreem-rechts zijn, en dat klopt als een busch
![]()
Je begrijpt het weer eens nietquote:Op maandag 3 april 2006 11:00 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dus jij doet een subjectieve waarneming om vervolgens zo arrogant te zijn door te stellen dat het feit dat die van jou komt hem gelijk feitenlijk maakt? Fascist.....
volgens mij wel he?quote:Op maandag 3 april 2006 13:15 schreef Floripas het volgende:
Sickie!
Lees ik daar een doodsverwensing?
Hij kan daar helaas niet meer op reageren hier.quote:Op maandag 3 april 2006 13:15 schreef Floripas het volgende:
Sickie!
Lees ik daar een doodsverwensing?
Nu heb jij het weer gedaan he? Dat begrijp je wel.quote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij kan daar helaas niet meer op reageren hier.
en gaat over tot de orde van de dag, om eens een politieke afsluiter te gebruiken.
Ow, arme Sickie.quote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij kan daar helaas niet meer op reageren hier.
en gaat over tot de orde van de dag, om eens een politieke afsluiter te gebruiken.
Wat stel je voor en denk je dat McCarthy tevreden zou houden?quote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef Floripas het volgende:
wel recht op subsidie - geen kennis van hebben
Wat een verwarrende TT. Lijkt wel filosofie.
"Kenleer is de kennis van de kennis. Zijnsleer is de kennis van het zijn. Hebleer is kennis van het hebben" ofzo.
dat staat er jaquote:Op maandag 3 april 2006 14:49 schreef McCarthy het volgende:
een andere titel?
EWK? Mag ie naar gc ?quote:Op maandag 3 april 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
Heb zojuiste een email gestuurd aan de VVD-fractie
Waarom heb je deze gesloten?
Mijn handen jeuken. Je wéét toch?![]()
Vraag maar om een bron. Meestal kruipen ze dan wel weer in hun schulpjequote:
Ik zie nu dat ik die post verkeerd begreep. Ik dacht dat er stond dat Volkert van der G. wellicht de GroenLinkstop vermoord kon krijgen vanuit de gevangenis, maar ik zie nu dat het gewoon een flauw grapje is over dat hij het hoofd zou moeten worden.quote:
als je denkt een betere te weten, ga je gangquote:
eeeen VAST!quote:
yep, ik ben je toch niet vergeten jou ook een aai over je bolletje te geven he?quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef McCarthy het volgende:
en tafkahs, beetje vermaakt ?
jawel, maar dat kan je goed maken, kan je een vriendin voor me regelen, en dan niet zo'n gabbersnol.quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
yep, ik ben je toch niet vergeten jou ook een aai over je bolletje te geven he?
Je zou eens bij Floripas moeten neuzen ofzo. Misschien kan zij je op weg helpenquote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jawel, maar dat kan je goed maken, kan je een vriendin voor me regelen, en dan niet zo'n gabbersnol.
Zeg, ik ben geen hoerenmadam.quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je zou eens bij Floripas moeten neuzen ofzo. Misschien kan zij je op weg helpen![]()
daarom zei ik ook neuzen he. Om me van de aai te kwijten vooral, maar toch..quote:
Waar zou hij precies moeten neuzen? Ik wil een lichaamsdeel.quote:Op maandag 3 april 2006 19:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
daarom zei ik ook neuzen he. Om me van de aai te kwijten vooral, maar toch..
kijk eens aan, de ene hand voedt de ander: Alsjeblieft McCarthy, je krijgt het op een presenteerblaadjequote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar zou hij precies moeten neuzen? Ik wil een lichaamsdeel.![]()
Ik draai 'm wel door de fax heen naar jou.quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
kijk eens aan, de ene hand voedt de ander: Alsjeblieft McCarthy, je krijgt het op een presenteerblaadje
we hebben anders zijn onterechte maandverband naar een week kunnen krijgen, waarvan acte.quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
kijk eens aan, de ene hand voedt de ander: Alsjeblieft McCarthy, je krijgt het op een presenteerblaadje
We zijn redelijk soepel. Er zijn er maar weinig met zo'n status..quote:Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we hebben anders zijn onterechte maandverband naar een week kunnen krijgen, waarvan acte.
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we hebben anders zijn onterechte maandverband naar een week kunnen krijgen, waarvan acte.
![]()
Zoals McCarthy?quote:Op maandag 3 april 2006 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We zijn redelijk soepel. Er zijn er maar weinig met zo'n status..
Godallemachtig.quote:@Floripas, Hoe lang duurt bij jou de seks?
Nee, hij bedoelt 3 kwartier kussen bijten, hij is gek op de smaak van sloop en verenquote:Op maandag 3 april 2006 19:49 schreef Floripas het volgende:
Wil hij melk karnen, rulle meisjes kweken, schuurwondjes, doorligplekken?
Pfff.
Bel je metaalbewerker!quote:Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt 3 kwartier kussen bijten, hij is gek op de smaak van sloop en veren
denk het ..quote:Op maandag 3 april 2006 23:56 schreef zakjapannertje het volgende:
VEH: slechts 4% vindt dat hypotheekaftrek helemaal weg moet 'slechts' ipv 'slecht', weet niet of dat past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |