quote:Ik ben geen VVD-lid maar heb sinds mijn 18e altijd gestemd op jullie.
Ik vind Mark en Rita allebei fantastische kandidaten. Van mij mag degene winnen die de meeste stemmen gaat trekken.
Het zou toch verschrikkelijk zijn als er een links kabinet komt?
PS, waarom zetten jullie je niet meer af tegen de SP? Het is toch niet normaal dat zo'n landverrader als Jan Marijnissen (in de jaren '80 wilde hij ons immers uitleveren aan de bende van het Kremlin) maar alles over dit kabinetsbeleid mag zeggen terwijl jullie door de dominante linkse media monddood worden gemaakt.
Kom op, een beetje meer peper in de kont en zet Links te kakken.
MVG,
xxx
Woeeei!!!!quote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Tafkahs het volgende:
open op verzoek van Floripas, maar wel met een schopje naar GC
Nope.quote:
Ja, dat er dan zo'n viezig wurmpje uitkomt.quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef wendytje het volgende:
ippon is een beukenoot
groeit ook aan de boom, maar is nog kleiner en heeft veel minder inhoud dan de eikel.... veel beukennootjes zijn ook verrot
Ik hoop niet teveel van deze anders zou ik me erg achter de oren krabben als VVD.quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nope.
Hoeveel van dergelijke achterlijke brieven zou de VVD nu wekelijks krijgen?
Tien?
Twintig?
Ja, tijd om die tomaatkaart in je portemonnee te heroverwegen, jongen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef DionysuZ het volgende:
Wilde jan ons uitleveren aan het Kremlin?
Volgens mij krijgt elke partij achterlijke mail. Maar zoiets spant wel de kroon.quote:Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop niet teveel van deze anders zou ik me erg achter de oren krabben als VVD.
Een mogelijk antwoord zou kunnen zijn 'M. Smit is uw man. Groetjes Gerrit.'quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt elke partij achterlijke mail. Maar zoiets spant wel de kroon.
Ik ben erg benieuwd naar het antwoord.
Zulke e-mail word meteen geforward naar info@geertwilders.nl. Ze zullen daar vast wel een rule voor hebben aangemaaktquote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het antwoord.
Ja die is mooi hè ?quote:Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef Berkery het volgende:
Trouwens, een PS midden in het bericht, da's nieuw voor me![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Een mogelijk antwoord zou kunnen zijn 'M. Smit is uw man. Groetjes Gerrit.'
Zou me niks anders kunnen voorstellen.
Volgens mij is het geen post scriptum, maar een fluistermodus. Zo van: "Pss, jullie en ik weten wel dat Marijnissen eigenlijk opgehangen moet worden, hè?"quote:Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef Berkery het volgende:
Trouwens, een PS midden in het bericht, da's nieuw voor me![]()
Ippon afzeiken, wat dacht je!quote:Op maandag 3 april 2006 19:03 schreef ook_gek het volgende:
en het nut hier van is wat precies?
Tjha als je dan echt niks te doen hebt met je tijd kan je dat gaan doen inderdaadquote:
Kom, als je echt niks te doen hebt neem je zo'n avatar als jij hebt, bedoel je.quote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tjha als je dan echt niks te doen hebt met je tijd kan je dat gaan doen inderdaad![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, als je echt niks te doen hebt neem je zo'n avatar als jij hebt, bedoel je.
Jouw gerondhang in de slowchats, nee, dat is nuttig.
quote:Op maandag 3 april 2006 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]dan let jij zeker niet goed op. Want ik ben nog maar zelden tot nooit in de SC.
let anders ook op de datums. van zaterdag op zondag 60 posts maar daar voor bijna niks en vanavond zal het ook niet veel worden.quote:
Mijn punt is nu: Je bent hier nauwelijks en toch kom je je tijd verdoen aan een topic dat je nutteloos vindt?quote:Op maandag 3 april 2006 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
let anders ook op de datums. van zaterdag op zondag 60 posts maar daar voor bijna niks en vanavond zal het ook niet veel worden.
Overdag die ik al helemaal niks meer aan fok. Dus je punt is nu wat?
Om je over te halen je te melden bij de GGD?quote:Op maandag 3 april 2006 19:52 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nee hoor, binnenkort neemt een VVD-medewerker contact met mij op.![]()
Landverraders krijgen meestal de kogel. Dat was ook het lot van Anton Mussert,quote:Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen post scriptum, maar een fluistermodus. Zo van: "Pss, jullie en ik weten wel dat Marijnissen eigenlijk opgehangen moet worden, hè?"
Idioten krijgen meestal de dwangbuis. Dat was ook het lot van Eppie,quote:Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef Ippon het volgende:
[..]
Landverraders krijgen meestal de kogel. Dat was ook het lot van Anton Mussert,
Welnee, ze zullen wel zeggen dat het niet gebruikelijk is in het politieke debat de opponent te betichten van landverraad. Maar ik moedig ze aan dat juist wel te doen want Jan is een smeerlap geweest in de koude oorlog.quote:Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Om je over te halen je te melden bij de GGD?
Zal ik de mannen-in-wit- vast ff bellen? Ze komen je zo halen.quote:Op maandag 3 april 2006 19:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Idioten krijgen meestal de dwangbuis. Dat was ook het lot van Eppie,
Ik wacht nog steeds op een bron, spring-in-'t-veld.quote:Op maandag 3 april 2006 19:56 schreef Ippon het volgende:
[..]
Welnee, ze zullen wel zeggen dat het niet gebruikelijk is in het politieke debat de opponent te betichten van landverraad. Maar ik moedig ze aan dat juist wel te doen want Jan is een smeerlap geweest in de koude oorlog.
Stil even! Ik hoor Ippon niet meer.quote:Op maandag 3 april 2006 20:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Fijn, ff lekker hersenloos links bashen. Tja, als je je daar prettig bij voelt...
Laten we roepen. Ippon!quote:
Dan heb je de posthistorie van McHuilly nog niet gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 17:56 schreef nonzz het volgende:
Een grotere belediging voor VVD stemmers kun je je bijna niet voorstellen.....
Ippon!quote:Op maandag 3 april 2006 20:41 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
't Is net Jan Klaassen en Katrijn![]()
![]()
Ippon!
Intelligente opmerking... zo maak je goed reclame voor rechts, jongen. Trouwens, ik houd helemaal niet van die links-rechts-hokjesgeest. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef Ippon het volgende:
Links is gewoon kut.
*controleert tussen benen*quote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef Ippon het volgende:
Links is gewoon kut.
Stil, straks maak je hem genuanceerd.quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Intelligente opmerking... zo maak je goed reclame voor rechts, jongen. Trouwens, ik houd helemaal niet van die links-rechts-hokjesgeest. Maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |