Kom, kom niet zo sip. Dat is gewoon mijn manier van respect tonen aan jou als mod. Je doet het echt heel goed.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 23:30 schreef Sickie het volgende:
[..]
Als je het topic in kwestie leest dan zul je zien waarom deze 2 situaties verschillen. Het gaat met name om het feit dat SCH wel even voor dacht te moeten bepalen wat ik ben. Verders mag iedereen me kwalificeren hoe ze willen.
Dus jij doet een subjectieve waarneming om vervolgens zo arrogant te zijn door te stellen dat het feit dat die van jou komt hem gelijk feitenlijk maakt? Fascist.....quote:Op maandag 3 april 2006 09:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik constateer alleen dat extreem-rechtse mensen doorgaans ontkennen dat ze extreem-rechts zijn, en dat klopt als een busch
![]()
Je begrijpt het weer eens nietquote:Op maandag 3 april 2006 11:00 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dus jij doet een subjectieve waarneming om vervolgens zo arrogant te zijn door te stellen dat het feit dat die van jou komt hem gelijk feitenlijk maakt? Fascist.....
volgens mij wel he?quote:Op maandag 3 april 2006 13:15 schreef Floripas het volgende:
Sickie!
Lees ik daar een doodsverwensing?
Hij kan daar helaas niet meer op reageren hier.quote:Op maandag 3 april 2006 13:15 schreef Floripas het volgende:
Sickie!
Lees ik daar een doodsverwensing?
Nu heb jij het weer gedaan he? Dat begrijp je wel.quote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij kan daar helaas niet meer op reageren hier.
en gaat over tot de orde van de dag, om eens een politieke afsluiter te gebruiken.
Ow, arme Sickie.quote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij kan daar helaas niet meer op reageren hier.
en gaat over tot de orde van de dag, om eens een politieke afsluiter te gebruiken.
Wat stel je voor en denk je dat McCarthy tevreden zou houden?quote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef Floripas het volgende:
wel recht op subsidie - geen kennis van hebben
Wat een verwarrende TT. Lijkt wel filosofie.
"Kenleer is de kennis van de kennis. Zijnsleer is de kennis van het zijn. Hebleer is kennis van het hebben" ofzo.
dat staat er jaquote:Op maandag 3 april 2006 14:49 schreef McCarthy het volgende:
een andere titel?
EWK? Mag ie naar gc ?quote:Op maandag 3 april 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
Heb zojuiste een email gestuurd aan de VVD-fractie
Waarom heb je deze gesloten?
Mijn handen jeuken. Je wéét toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |