Enige nadere toelichting zou welkom zijnquote:
Hmmzz... kan tot interessante sms sessies leiden.quote:zulke smsjes vallen bij mij gewoon ook onder het kopje voorspel
zei ik chick? ik bedoelde natuurlijk kutwijfquote:Op maandag 3 april 2006 16:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Enige nadere toelichting zou welkom zijn
Waarom is het dan psies een kutwijf?quote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
zei ik chick? ik bedoelde natuurlijk kutwijf
zo duidelijker?
Als ik gewoon m'n gang mag gaan, mag jij wmb een discussie starten over de verzamelde werken van plato.quote:
ahhhhh romantiek in zijn puurste vorm...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:18 schreef harryharry het volgende:
[..]
Als ik gewoon m'n gang mag gaan, mag jij wmb een discussie starten over de verzamelde werken van plato.
[afbeelding]
![]()
Jezus, das een uur gemiddeld. Heb je niks anders te doen de hele dag?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:35 schreef Dirktator het volgende:
Dat wil zeggen: voorspel + "de daad" + "afronding".
Bij mij is het ongeveer zo:
Voorspel: gemiddeld 20 minuten
De daad: gemiddeld half uur
Afronding: gemiddeld 5 tot 10 minuutjes
Wat jullie?
Wat voor mietje ben je als je dat niet in een lekker straf tempo kan volhouden????quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jezus, das een uur gemiddeld. Heb je niks anders te doen de hele dag?
Alsk 3 keer per dag sex heb dan kan ik verder niks doen. En een half uurin wat voor mietjes tempo neuk je dan?
Ik kan het wel een half uur volhouden in een ubermietjes tempo. Maar als ik al mn energie dr in gooi ist in op een goede dag binnen 10 minuten wel gedaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat voor mietje ben je als je dat niet in een lekker straf tempo kan volhouden????
*Houdt van mannen met goed uithoudingsvermogen als het op neuken aankomt en houdt niet van zacht teder neuken*
Even serieus, is niet heel gek hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik kan het wel een half uur volhouden in een ubermietjes tempo. Maar als ik al mn energie dr in gooi ist in op een goede dag binnen 10 minuten wel gedaan
Nee. Het is het heerlijkst als je dezelfde ervaring kan hebben zonder al die kut posities. Elke keer zijn eigen positie, dat wel. maar niet halverwege wisselen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:15 schreef erodome het volgende:
Standjes zijn juist goed, de hele tijd in 1 positie liggen knallen is juist voor mietjes die meer niet aankunnen
Ik wil de hele slaapkamer zien, op alle manieren genomen worden, heerlijk...
Alleen maar leuk voor kortere sessie's, als je echt lang wil seksen moet je afwisselen, anders wordt het saai..quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee. Het is het heerlijkst als je dezelfde ervaring kan hebben zonder al die kut posities. Elke keer zijn eigen positie, dat wel. maar niet halverwege wisselen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
Voorspel - doet ze zelf maar
kwakkie kwijt -3minuten
naspel- broek aan en naar huis waar vrouw lief met het eten wacht
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Volgens mij was dit een record.
Sinds wanneer doe jij aan neuken?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:14 schreef Croupouque het volgende:
Goede vraag, ik ga het nu even timen.
Same herequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:41 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Voorspel: kwartiertje
De Daad Zelf: 5 minuten![]()
Wat mij betreft mag het langer duren, maar mannen houden het gemiddeld niet zo lang vol![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |