Ik zie nu dat ik die post verkeerd begreep. Ik dacht dat er stond dat Volkert van der G. wellicht de GroenLinkstop vermoord kon krijgen vanuit de gevangenis, maar ik zie nu dat het gewoon een flauw grapje is over dat hij het hoofd zou moeten worden.quote:
als je denkt een betere te weten, ga je gangquote:
eeeen VAST!quote:
yep, ik ben je toch niet vergeten jou ook een aai over je bolletje te geven he?quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef McCarthy het volgende:
en tafkahs, beetje vermaakt ?
jawel, maar dat kan je goed maken, kan je een vriendin voor me regelen, en dan niet zo'n gabbersnol.quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
yep, ik ben je toch niet vergeten jou ook een aai over je bolletje te geven he?
Je zou eens bij Floripas moeten neuzen ofzo. Misschien kan zij je op weg helpenquote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jawel, maar dat kan je goed maken, kan je een vriendin voor me regelen, en dan niet zo'n gabbersnol.
Zeg, ik ben geen hoerenmadam.quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je zou eens bij Floripas moeten neuzen ofzo. Misschien kan zij je op weg helpen![]()
daarom zei ik ook neuzen he. Om me van de aai te kwijten vooral, maar toch..quote:
Waar zou hij precies moeten neuzen? Ik wil een lichaamsdeel.quote:Op maandag 3 april 2006 19:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
daarom zei ik ook neuzen he. Om me van de aai te kwijten vooral, maar toch..
kijk eens aan, de ene hand voedt de ander: Alsjeblieft McCarthy, je krijgt het op een presenteerblaadjequote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar zou hij precies moeten neuzen? Ik wil een lichaamsdeel.![]()
Ik draai 'm wel door de fax heen naar jou.quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
kijk eens aan, de ene hand voedt de ander: Alsjeblieft McCarthy, je krijgt het op een presenteerblaadje
we hebben anders zijn onterechte maandverband naar een week kunnen krijgen, waarvan acte.quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
kijk eens aan, de ene hand voedt de ander: Alsjeblieft McCarthy, je krijgt het op een presenteerblaadje
We zijn redelijk soepel. Er zijn er maar weinig met zo'n status..quote:Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we hebben anders zijn onterechte maandverband naar een week kunnen krijgen, waarvan acte.
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we hebben anders zijn onterechte maandverband naar een week kunnen krijgen, waarvan acte.
![]()
Zoals McCarthy?quote:Op maandag 3 april 2006 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
We zijn redelijk soepel. Er zijn er maar weinig met zo'n status..
Godallemachtig.quote:@Floripas, Hoe lang duurt bij jou de seks?
Nee, hij bedoelt 3 kwartier kussen bijten, hij is gek op de smaak van sloop en verenquote:Op maandag 3 april 2006 19:49 schreef Floripas het volgende:
Wil hij melk karnen, rulle meisjes kweken, schuurwondjes, doorligplekken?
Pfff.
Bel je metaalbewerker!quote:Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt 3 kwartier kussen bijten, hij is gek op de smaak van sloop en veren
denk het ..quote:Op maandag 3 april 2006 23:56 schreef zakjapannertje het volgende:
VEH: slechts 4% vindt dat hypotheekaftrek helemaal weg moet 'slechts' ipv 'slecht', weet niet of dat past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |